ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Автор(и)

  • Наталія Пачева Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-5093-7908

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.274309

Ключові слова:

маркетинговий менеджмент, фармацевтичні підприємства, система управління, маркетингові інструменти, організація, конкурентоздатність

Анотація

В статті розкрито особливості організації маркетингового менеджменту на фармацевтичних підприємствах, визначено його місце у досягненні максимальної економічної результативності. Доведено, що фундаментальні зміни в бізнес-середовищі досягаються за допомогою маркетингового менеджменту. У широкому розумінні маркетинговий менеджмент на фармпідприємствах включає в себе застосування різноманітних маркетингових інструментів, щоб зробити фармацевтичні продукти доступними для клієнтів. З’ясовано, що вдала організація маркетингового менеджменту на фармпідприємствах забезпечить конкурентні переваги в досягненні бізнес-цілей через залучення нових клієнтів та проникнення на нові ринки.

Біографія автора

Наталія Пачева, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент; доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Посилання

Balabanova L.V. (2004) Marketynhovyi menedzhment : navch.posib. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].

Bilovodska O.A. (2010) Marketynhovyi menedzhment : navch.posib. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].

Iazvinska N. V. (2020) Marketynhovyi menedzhment : navch. posib. Kyiv : KPI im. Ihoria Sikorskoho [in Ukrainian].

Shulhina L.M. (2012). Osoblyvosti farmatsevtychnoho marketynhu: stratehichnyi aspekt Visnyk Berdianskoho universytetu menedzhmentu i biznesu, 4, 112–114 [in Ukrainian].

Pestun I. V., Mnushko Z. M. (2010). Marketynhove upravlinnia v systemi zabezpechennia naselennia likamy. Kharkiv: NFaU [in Ukrainian].

Raiko D.V., Lebedieva L.E. (2015) Model upravlinnia marketynhom u systemi menedzhmentu promyslovoho pidpryiemstva. Marketynh i menedzhment innovatsii. № 1, 107–123 [in Ukrainian].

Pacheva, N.O., Podzígun, S.M. (2022). Orhanizatsiya marketynhovoho menedzhmentu v systemi upravlinnya pidpryyemstvom. Ekonomika ta suspilʹstvo. № 38. doi: 10.32782/2524-0072/2022-38-21 [in Ukrainian]

Pacheva, N., Podzihun, S. (2022). Rolʹ reklamy v upravlinni brendamy na farmatsevtychnomu rynku. Ekonomichni horyzonty, іssue 4(22), 136–143. doi: https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(22).2022.275011 [in Ukrainian].

Tkachenko, N.O., Demchenko, V.O., Chervonenko, N.M. et al. (2016) Marketynh u farmatsiyi ta parfumerno-kosmetychniy haluzi: navchalʹno-metodychnyy posibnyk dlya samostiynoyi roboty studentiv farmatsevtychnoho fakulʹtetu spetsialʹnosti «Tekhnolohiyi parfumerno-kosmetychnykh zasobiv»ю Zaporizhzhya: ZDMU [in Ukrainian].

Dyversyfikatsiya. Farmatsevtychna entsyklopediya. URL: https://www.pharmencyclopedia.com.ua/article/2480/diversifikaciya [in Ukrainian].

Shandrivsʹka, O. YE., Tsvetkovsʹka, A. V. (2022). Doslidzhennya farmatsevtychnoho rynku Ukrayiny: u fokusi kontsentratsiya rynku. Visnyk Natsionalʹnoho universytetu “Lʹvivsʹka politekhnika”. Seriya “Problemy ekonomiky ta upravlinnya”, іssue 6, 1, 56-68. doi: https://doi.org/10.23939/semi2022.01.056 [in Ukrainian].

Chirva, O. G.,Podzigun, S. M., Garmatiuk, O. V. (2020), Marketynh u farmatsii [Marketing in pharmacy], Uman: Vizavi [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-31

Як цитувати

Пачева, Н. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ. Економічні горизонти, (1(23), 133–141. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.274309