МАРКЕТИНГОВИЙ МЕХАНІЗМ У СФЕРІ МИТНХ ПОСЛУГ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(24).2023.279476

Ключові слова:

маркетинг, механізм, митна сфера, послуги, зовнішньоекономічна діяльність, митна служба, митний маркетинг

Анотація

Стаття присвячена дослідженню особливостей функціонування маркетингового механізму у сфері митних послуг. Наведено визначення митного маркетингу як концепції управління в ринкових умовах.Запропоновано практичні рішення щодо розвитку маркетингу у митній сфері. Визначено основні заходи необхідні для подальшого розвитку системи маркетингу в митній сфері та забезпечення якості і високої ефективності митних послуг. Сформульовано положення щодо побудови результативної збалансованої митної системи, забезпечення її ефективності та підвищення якості комплексу послуг, що надаються

Біографії авторів

Дмитро Міщенко, Університет митної справи та фінансів

доктор наук з державного управління, професор кафедри маркетингу

 

Вікторія Хурдей, Університет митної справи та фінансів

кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу

Вікторія Даценко, Університет митної справи та фінансів

кандидат економічних наук, доцент, декан факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин

Тетяна Дронова, Університет митної справи та фінансів

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу

Посилання

Buga, N.Yu., Kovinko, O.M., Shamalyuk, D. (2017). Formuvannya marketynhovoho mekhanizmu rozvytku pidpryyemstva. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky – Global and national economic problems. 20, 250-254. [in Ukrainian].

Zaporozhets, O.F. (2018). Shlyakhy pidvyshchennya yakosti mytnykh posluh. Innovatsiyna ekonomika – Innovative economy, 3-4, 12-16 [in Ukrainian].

Krysovata, K. (2021). Efektyvnist mytnoho kontrolyu v konteksti protydiyi fiskalʹnym ryzykam ta kontrabandnym yavyshcham. Ekonomika ta suspilʹstvo. – Economy and society. 27. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-27-50 [in Ukrainian].

Mishchenko, D.A., Datsenko, V.V., Khurdey, V.D. (2020). Marketynhovi doslidzhennya u sferi mytnykh posluh. Efektyvna ekonomika – Efficient economy. 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8439 [in Ukrainian].

Mytnyy Kodeks Ukrayiny: Zakon Ukrainy vid 03.05.2023. № т 4495-VI (2023). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4495-17#Text

Vashchenko, K.O. Pashko, P.V. Onyshko, S.V. et al. (2020). Modernizatsiya podatkovoyi ta mytnoyi polityky v instytutsionalʹnomu zabezpechenni rozvytku ekonomiky Ukrayiny. . P.V. Pashkо, S.V. Onyshko (Ed.). Irpin [in Ukrainian].

Podolchak, N.Yu., Bilyk, O.I., Khanyk, Yu.-B.R. (2020). Ponyattya publichnoho marketynhu ta pryklady yoho zastosuvannya v Ukrayini. Investytsiyi: praktyka ta dosvid. – Investments: practice and experience. 1, 155–160 [in Ukrainian].

Romat, E. (2016). Marketynh u publichnomu upravlinni. Visnyk KNTEU – Bulletin of KNTEU. 4. 56-67 [in Ukrainian].

Sardak, S., Khurdei, V. (2021), Mytnyy marketynh: instytutsionalizatsiya, potentsial, osoblyvosti. Ekonomika ta derzhava. Ekonomika ta derzhava – Economy and the state, 3, 18–22 [in Ukrainian].

Chaplay, I.V. (2015). Instrumentalna rol marketynhovoho mekhanizmu u systemi derzhavnoho upravlinnya. Mekhanizm publichnoho upravlinnya – Mechanism of public administration. 7-8 (21-22), 70-76 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-07

Як цитувати

Міщенко, Д., Хурдей, В., Даценко, В., & Дронова, Т. (2023). МАРКЕТИНГОВИЙ МЕХАНІЗМ У СФЕРІ МИТНХ ПОСЛУГ. Економічні горизонти, (2(24), 77–88. https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(24).2023.279476