МАРКЕТИНГОВИЙ МЕХАНІЗМ У СФЕРІ МИТНХ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(24).2023.279476Ключові слова:
маркетинг, механізм, митна сфера, послуги, зовнішньоекономічна діяльність, митна служба, митний маркетингАнотація
Стаття присвячена дослідженню особливостей функціонування маркетингового механізму у сфері митних послуг. Наведено визначення митного маркетингу як концепції управління в ринкових умовах.Запропоновано практичні рішення щодо розвитку маркетингу у митній сфері. Визначено основні заходи необхідні для подальшого розвитку системи маркетингу в митній сфері та забезпечення якості і високої ефективності митних послуг. Сформульовано положення щодо побудови результативної збалансованої митної системи, забезпечення її ефективності та підвищення якості комплексу послуг, що надаються
Посилання
Buga, N.Yu., Kovinko, O.M., Shamalyuk, D. (2017). Formuvannya marketynhovoho mekhanizmu rozvytku pidpryyemstva. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky – Global and national economic problems. 20, 250-254. [in Ukrainian].
Zaporozhets, O.F. (2018). Shlyakhy pidvyshchennya yakosti mytnykh posluh. Innovatsiyna ekonomika – Innovative economy, 3-4, 12-16 [in Ukrainian].
Krysovata, K. (2021). Efektyvnist mytnoho kontrolyu v konteksti protydiyi fiskalʹnym ryzykam ta kontrabandnym yavyshcham. Ekonomika ta suspilʹstvo. – Economy and society. 27. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-27-50 [in Ukrainian].
Mishchenko, D.A., Datsenko, V.V., Khurdey, V.D. (2020). Marketynhovi doslidzhennya u sferi mytnykh posluh. Efektyvna ekonomika – Efficient economy. 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8439 [in Ukrainian].
Mytnyy Kodeks Ukrayiny: Zakon Ukrainy vid 03.05.2023. № т 4495-VI (2023). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4495-17#Text
Vashchenko, K.O. Pashko, P.V. Onyshko, S.V. et al. (2020). Modernizatsiya podatkovoyi ta mytnoyi polityky v instytutsionalʹnomu zabezpechenni rozvytku ekonomiky Ukrayiny. . P.V. Pashkо, S.V. Onyshko (Ed.). Irpin [in Ukrainian].
Podolchak, N.Yu., Bilyk, O.I., Khanyk, Yu.-B.R. (2020). Ponyattya publichnoho marketynhu ta pryklady yoho zastosuvannya v Ukrayini. Investytsiyi: praktyka ta dosvid. – Investments: practice and experience. 1, 155–160 [in Ukrainian].
Romat, E. (2016). Marketynh u publichnomu upravlinni. Visnyk KNTEU – Bulletin of KNTEU. 4. 56-67 [in Ukrainian].
Sardak, S., Khurdei, V. (2021), Mytnyy marketynh: instytutsionalizatsiya, potentsial, osoblyvosti. Ekonomika ta derzhava. Ekonomika ta derzhava – Economy and the state, 3, 18–22 [in Ukrainian].
Chaplay, I.V. (2015). Instrumentalna rol marketynhovoho mekhanizmu u systemi derzhavnoho upravlinnya. Mekhanizm publichnoho upravlinnya – Mechanism of public administration. 7-8 (21-22), 70-76 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дмитро Міщенко, Вікторія Хурдей, Вікторія Даценко, Тетяна Дронова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.