СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(25).2023.286656

Ключові слова:

дистанційне навчання, відеолекція, YouTube-канал, маркетингові комунікації, соціальна мережа, асинхронні засоби комунікацій, плейлист, синхронні засоби комунікацій

Анотація

У статті досліджено засоби маркетингових комунікацій в дистанційній освіті у закладах вищої освіти: синхронні та асинхронні. Значну увагу надано асинхронному виду комунікацій – використання відеоплатформи YouTube. Було проведено експеримент щодо використання YouTube як засобу маркетингових комунікацій викладача і студента під час дистанційного навчання. Було проведено опитування серед студентів щодо ефективності використання платформи у навчанні. Результати показали, що студенти краще засвоюють матеріал саме у формі відеолекцій, потрібну тему для вивчення знаходять за посиланням викладача в гугл класі, прослуховують матеріал повторно з метою підготовки до сесії, звертаються до лекції, якщо пропустили заняття з різних причин.

Біографії авторів

Вікторія Хурдей, Університет митної справи та фінансів

к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу

Дмитро Міщенко, Університет митної справи та фінансів

д.н.держ.упр., професор, професор кафедри маркетингу

 

Тетяна Дронова, Університет митної справи та фінансів

к.е.н., доцент кафедри маркетингу

 

Посилання

Tomse D., Snoj B. (2014). Marketing communication on social networks: solution in the times of crisis. Marketing. Vol. 45, no. 2. P. 131–138.

Hurevych R. Internet i yoho sotsialni merezhi v sferi osvity: napriamy vykorystannia. . URL: http://ubgd.lviv.ua/konferenc- /kon_ikt/plen_zasid/Gurevuch.pdf

Zinchuk N.A. Marketynhovi komunikatsii yak faktor uspikhu navchalnoho zakladu na rynku osvitnikh posluh. URL: http://eprints.zu.edu.ua/17438/1/%D0%97%D1%96%D0%BD%D1%87%D 1%83%D0%BA.pdf

Ivashnova S. V. (2012). Vykorystannia sotsialnykh servisiv ta sotsialnykh merezh v osviti. Naukovi zapysky NDU im. M. Hoholia. Psykholoho-pedahohichni nauky - Psychological and pedagogical sciences. 2. рр 15-17

Korzh N. Marketynhovi komunikatsii – rozbyraiemosia u zmisti. Admixer Аcademy. URL: http://surl.li/eetrx

Lutsenko K.O., Lutsenko V.Yu. (2018). Aktualni tendentsii rozvytku komunikatsii v systemi marketynhu. Vcheni zapysky universytetu «Krok». Seriia «Ekonomika» - "Economy" series. 3(51).

Martines-Laho R., Viliamu I., Harsiia-Sanches A. (2018). Marketynh u sotsialnykh merezhakh. K.: Vydavnychyi dim «InZhek». 224 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-30

Як цитувати

Хурдей, В., Міщенко, Д., & Дронова, Т. (2023). СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ. Економічні горизонти, (3(25), 47–56. https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(25).2023.286656