СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(25).2023.286656Ключові слова:
дистанційне навчання, відеолекція, YouTube-канал, маркетингові комунікації, соціальна мережа, асинхронні засоби комунікацій, плейлист, синхронні засоби комунікаційАнотація
У статті досліджено засоби маркетингових комунікацій в дистанційній освіті у закладах вищої освіти: синхронні та асинхронні. Значну увагу надано асинхронному виду комунікацій – використання відеоплатформи YouTube. Було проведено експеримент щодо використання YouTube як засобу маркетингових комунікацій викладача і студента під час дистанційного навчання. Було проведено опитування серед студентів щодо ефективності використання платформи у навчанні. Результати показали, що студенти краще засвоюють матеріал саме у формі відеолекцій, потрібну тему для вивчення знаходять за посиланням викладача в гугл класі, прослуховують матеріал повторно з метою підготовки до сесії, звертаються до лекції, якщо пропустили заняття з різних причин.
Посилання
Tomse D., Snoj B. (2014). Marketing communication on social networks: solution in the times of crisis. Marketing. Vol. 45, no. 2. P. 131–138.
Hurevych R. Internet i yoho sotsialni merezhi v sferi osvity: napriamy vykorystannia. . URL: http://ubgd.lviv.ua/konferenc- /kon_ikt/plen_zasid/Gurevuch.pdf
Zinchuk N.A. Marketynhovi komunikatsii yak faktor uspikhu navchalnoho zakladu na rynku osvitnikh posluh. URL: http://eprints.zu.edu.ua/17438/1/%D0%97%D1%96%D0%BD%D1%87%D 1%83%D0%BA.pdf
Ivashnova S. V. (2012). Vykorystannia sotsialnykh servisiv ta sotsialnykh merezh v osviti. Naukovi zapysky NDU im. M. Hoholia. Psykholoho-pedahohichni nauky - Psychological and pedagogical sciences. 2. рр 15-17
Korzh N. Marketynhovi komunikatsii – rozbyraiemosia u zmisti. Admixer Аcademy. URL: http://surl.li/eetrx
Lutsenko K.O., Lutsenko V.Yu. (2018). Aktualni tendentsii rozvytku komunikatsii v systemi marketynhu. Vcheni zapysky universytetu «Krok». Seriia «Ekonomika» - "Economy" series. 3(51).
Martines-Laho R., Viliamu I., Harsiia-Sanches A. (2018). Marketynh u sotsialnykh merezhakh. K.: Vydavnychyi dim «InZhek». 224 р.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.