СТРАТЕГІЇ КРИЗОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Автор(и)

  • Світлана Подзігун Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-3012-1842

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(28).2024.305969

Ключові слова:

стратегія, кризові комунікації, корпоративна культура, hr-менеджмент, стратегії кризових комунікацій, менеджмент, корпоративний мессенджер, комунікатор, управління ризиками, економічна криза, лідерські якості

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність дослідження стратегій кризових комунікацій, окреслено можливі шляхи їх організації, що забезпечить стабільність та успішну діяльність у невизначеному бізнес-середовищі. Визначено особливості комунікації під час кризи. Наведено приклад орієнтованого на комунікацію плану управління ризиками. Наведено характеристики корпоративних месенджерів, які використовує велика кількість компаній різних розмірів і, особливо, під час віддаленої роботи. Доведено, що необхідним аспектом успішного управління під час кризи є наявність сильного та афективного керівництва

Біографія автора

Світлана Подзігун, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Посилання

Appelo J. Management 3.0: Leading Agile Developers, Developing Agile Leaders. 2019 Р. 430.

Antunevy`ch V. Yak vijna zminy`la korporaty`vnu kul`turu ta cinnosti kompanij. URL: https://speka.media/victoria.antunevich/yak-viina-zminila-korporativnu-kulturu-ta-cinnosti-kompanii-plqmxv

Gajovy`ch G., Shy`xnenko K., Arextejchuk O. (2023). Kry`zova komunikaciya: zarubizhny`j dosvid i realiyi Ukrayiny`. Naukovy`j visny`k: Derzhavne upravlinnya, (2 (14), 134–161. https://doi.org/10.33269/2618-0065-2023-2(14)-134-161

New normal u vnutrishnix komunikaciyax - storiteling dlya biznesu. URL: https://hurma.work/blog/05-2021-new-normal-u-vnutrishnih-komunikacziyah-storiteling-dlya-biznesu/

Podzigun, S. Upravlinnya efekty`vnoyu komandoyu v proektnij diyal`nosti. Ekonomika ta suspil`stvo. 2023. # 52. URL : http://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2606 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-52-84

Podzigun S.M., Pacheva N.O. HR-menedzhment v umovax pandemiyi Covid-2019 : novi vy`kly`ky` ta mozhly`vosti. Naukovy`j ekonomichny`j zhurnal Intelekt XXI. 2021. # 5. S. 81–84. URL : http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2021/2021_5/19.pdf

Vovk N. P., Moxnar L. I. Komunikaty`vna skladova organizaciyi ta zdijsnennya anty`kry`zovogo upravlinnya. Visny`k Nacional`nogo universy`tetu oborony` Ukrayiny`. 2021. No 1(59). S. 63–71.

Guta S. S. Ponyattya «kry`zova sy`tuaciya, zumovlena voyenno-polity`chny`my` chy`nny`kamy`, «voyenno-polity`chna kry`za» v teoriyi derzhavnogo upravlinnya. Investy`ciyi: prakty`ka ta dosvid. 2017. No 7. S. 116–120.

Koulman A. Strategiyi kry`zovy`x komunikacij / per. z angl. O. Tatarenko. Xarkiv: VD «Fabula», 2023. 200 s.

Cockburn A. Writing effective use cases. URL: https://books.google.com.ua/books/about/Writing_Effective_Use_Cases.html?hl=ru&id=p-anAgAAQBAJ&redir_esc=y

Gastings R., Mayer E. Netflix i kul`tura innovacij / per. z angl. V. Galy`chy`noyi. X.: Vivat, 2022. 352 s.

Porivnyannya populyarny`x korporaty`vny`x mesendzheriv. URL: https://hurma.work/blog/porivnyannya-populyarnih-korporativnih-mesendzheriv/

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-10

Як цитувати

Подзігун, С. (2024). СТРАТЕГІЇ КРИЗОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Економічні горизонти, (2-3(28), 139–148. https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(28).2024.305969