СПЕЦИФІКА І КОМПЛЕКСНИЙ ХАРАКТЕР МАРКЕТИНГУ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ТА ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ

Автор(и)

  • Наталія Барвінок Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-6661-4780

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.313837

Ключові слова:

індустрія гостинності, туристична індустрія, комплексність, підприємства індустрії гостинності, туристичні підприємства, маркетинг індустрії гостинності, маркетинг туристичної індустрії

Анотація

У статті досліджено поняття «гостинність, «індустрія гостинності» та «туристична індустрія» та здійснено аналіз їх співвідношення. З’ясовано, що поняття «індустрія гостинності» є ширшим , адже її завдання обслуговувати не лише туристів, але і місцеве населення., в той час, як туристична індустрія орієнтована на обслуговування лише туристів. Розглянуто точки перетину індустрії гостинності та туристичної індустрії під час обслуговування споживачів. Окрему увагу приділено необхідності спільного проведення маркетингової діяльності підприємств індустрії гостинності та туристичної індустрії для підвищення якості туристичного продукту з метою задоволення потреб споживачів та підвищення конкурентоспроможності підприємств.

Біографія автора

Наталія Барвінок, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

доктор філософі, викладач кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи

Посилання

Webster, N. (1898). American Dictionary of the English Language. NewYork Published by S. Converse.

Martiienko, A. I., Dyshkantiuk, O. V. (2017). Sutnist hostynnosti yak ekonomichnoi katehorii. Ekonomika: realii chasu, 2(30), 72-78. URL: https://economics.net.ua/files/archive/2017/No2/72.pdf [in Ukrainian].

Pandiak, I. (2017). Mistse ta osoblyvosti sfery hostynnosti v turystychnii industrii. Naukovi zapysky. Rekreatsiina heohrafiia i turyzm, 2, 81-86. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/9115/1/14.pdf [in Ukrainian].

Karpova, S.V. (2021). Marketynh v haluziakh i sferakh diialnosti. URL: https://stud.com.ua/170670/marketing/ponyattya_struktura_sferi_gostinnosti [in Ukrainian].

Iehupova, I. M. (2021). Industriia hostynnosti: poniattia, sklad ta mistse u sferi posluh. Ekonomika ta suspilstvo, Vol. 29. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-29-50 [in Ukrainian].

Pandiak, I. (2016). Fenomen industrii hostynnosti: definitsiia poniattia, osnovni pidkhody, struktura. Visnyk Lviv-skoho universytetu, Vol. 50, 276–285. [in Ukrainian].

Mazur, V. (2017). Industriia hostynnosti - efektyvnyi instrument rozvytku turystychnoho biznesu. Zhurnal yevropeiskoi ekonomiky, Vol. 14. 273-286. URL: https://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/830 [in Ukrainian].

Boiko, M. H., Hopkalo, L. M. (2006). Orhanizatsiia hotelnoho hospodarstva : pidruchnyk. Kyiv : Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t, 448. [in Ukrainian].

Vysochan, O. S. (2013). Spivvidnoshennia poniat «podorozhuiuchyi», «vidviduvach» i «turyst»: mizhnarodnyi oblikovo-statystychnyi pidkhid. Biznes inform, 3, 200–206. [in Ukrainian].

Siduniak, O. (2022). Sfera posluh hostynnosti yak sotsialna katehoriia. Upravlinnia rozvytkom sfery hostynnosti: rehionalnyi aspect, 88-91. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/sidunyak.htm [in Ukrainian].

Boichuk, I. V., Muzyka, O. M. (2008). Internet u marketynhu. Lviv: Ukoopspilka. 392. [in Ukrainian].

Konopliannykova, M. A. (2017). Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu: poniattia, pryntsypy. Pidkhody. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky, Vol. 17. 332-336. URL: http://global-national.in.ua/archive/17-2017/17_2017.pdf#page=332 [in Ukrainian].

Publichnyi elektronnyi slovnyk ukrainskoi movy. Hostynnist. URL: http://ukrlit.org/slovnyk/%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C [in Ukrainian].

Slovnyk ukrainskoi movy. Akademichnyi tlumachnyi slovnyk (170-1980). Hostynnist. URL: http://sum.in.ua/s/ghostynnistj [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy «Pro turyzm». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-%D0%B2%D1%80#Text [in Ukrainian].

Osoblyvosti industrii hostynnosti. URL: https://pidru4niki.com/1056112760340/turizm/osoblivosti_industriyi_gostinnosti [in Ukrainian].

Martiienko, A. I. (2017). Cutnist hostynnosti yak ekonomichnoi katehorii. Ekonomika: realii chasu, 2(30), 72-78. [in Ukrainian].

Slovnyk. Portal ukrainskoi movy ta kultury. URL: https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9 [in Ukrainian].

Complexity Science. URL: www.complexity.org.uk [in Ukrainian].

Slovnyk inshomovnykh sliv. Kompleksnyi. URL: https://www.jnsm.com.ua/cgi-bin/u/book/sis.pl?Qry=%CA%EE%EC%EF%EB%E5%EA%F1%ED%E8%E9 [in Ukrainian].

Barvinok, N. V. (2024). Marketynhovi aspekty upravlinnia turystychnym pidpryiemstvom: dys. doktora filosofii: 073 Menedzhment. Uman, 388. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-24

Як цитувати

Барвінок, Н. (2024). СПЕЦИФІКА І КОМПЛЕКСНИЙ ХАРАКТЕР МАРКЕТИНГУ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ТА ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ. Економічні горизонти, (4(29), 36–47. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.313837