ДІДЖИТАЛ - МАРКЕТИНГ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.314335Ключові слова:
діджитал-маркетинг, інтернет-маркетинг, інструменти цифрового маркетингу, таргетована реклама, контекстна реклама, нативна реклама, блокчейн, e-mail-маркетинг, стартапАнотація
Метою статті є дослідження потенціалу цифрового маркетингу та можливостей його використання в умовах сучасних викликів. Розглянуто, зусилля цифрового маркетингу, що доповнюють зрілість стартапу. Проаналізовано відмінності у використанні цифрового маркетингу B2B і B2C та представлено, як нові технології впливають на цифровий маркетинг. Встановлено доцільність застосування маркетингових інструментів із застосуванням інтерактивного простору. Доведено здатність залучення технологій цифрового маркетингу у відповідних послугах, підвищення ефективності та конкурентоспроможності галузей
Посилання
Harmatyuk, O.V. (2021) Vykorystannya didzhytal - marketynhu u kompleksi prosuvannya [The use of digital marketing in the promotion complex]. Ekonomika ta suspilʹstvo – Economy and society. (25). URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-3 (in Ukrainian).
Humenyuk, A. V. (2023) Vykorystannya instrumentiv didzhytal- marketynhu v tsyfroviy ekonomitsi. Mizhnarodna naukova konferentsiya «Upravlinnya biznes-protsesamy ta tekhnolohichnymy innovatsiyamy v suchasnykh umovakh». Zbirnyk tez dopovidey. CH.1. K: NTU, S. 293–295.
Oklander, M.A., Romanenko, O. O. (2015) Spetsyfichni vidminnosti tsyfrovoho marketynhu vid internet-marketynhu. [Specific differences between digital marketing and Internet marketing]. Ekonomichnyy visnyk Natsionalʹnoho tekhnichnoho universytetu Ukrayiny «Kyyivsʹkyy politekhnichnyy instytut»– Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine. «Kyiv Polytechnic Institute». №12. рр. 362–371 (in Ukrainian).
Shanmugam, G., Rajendran, D., Thanarajan, T., Murugaraj, S.S., Rajendran, S. (2023) Artificial intelligence as a catalyst in digital marketing: Enhancing profitability and market potential. Ingénierie des Systèmes d’Information. vol. 28, no. 6, pp. 1627–1636. (in English).
Shcho tak li targetirovana reklama v sotsial'nykh setyakh? URL: https://www.marksheludko.com/sho-take-targetovana-reklama
Kontekstnaya reklama – effektivnyy instrument dlya biznesa. URL: https://guildofmarketing.com/perevahy-kontekstnoi-reklamy/
Natyvna reklama. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Нативна_реклама
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.