ДІДЖИТАЛ - МАРКЕТИНГ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Алла Гуменюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-4333-0478

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.314335

Ключові слова:

діджитал-маркетинг, інтернет-маркетинг, інструменти цифрового маркетингу, таргетована реклама, контекстна реклама, нативна реклама, блокчейн, e-mail-маркетинг, стартап

Анотація

Метою статті є дослідження потенціалу цифрового маркетингу та можливостей його використання в умовах сучасних викликів. Розглянуто, зусилля цифрового маркетингу, що доповнюють зрілість стартапу. Проаналізовано відмінності у використанні цифрового маркетингу B2B і B2C та представлено, як нові технології впливають на цифровий маркетинг. Встановлено доцільність застосування маркетингових інструментів із застосуванням інтерактивного простору. Доведено здатність залучення технологій цифрового маркетингу у відповідних послугах, підвищення ефективності та конкурентоспроможності галузей

Біографія автора

Алла Гуменюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Посилання

Harmatyuk, O.V. (2021) Vykorystannya didzhytal - marketynhu u kompleksi prosuvannya [The use of digital marketing in the promotion complex]. Ekonomika ta suspilʹstvo – Economy and society. (25). URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-3 (in Ukrainian).

Humenyuk, A. V. (2023) Vykorystannya instrumentiv didzhytal- marketynhu v tsyfroviy ekonomitsi. Mizhnarodna naukova konferentsiya «Upravlinnya biznes-protsesamy ta tekhnolohichnymy innovatsiyamy v suchasnykh umovakh». Zbirnyk tez dopovidey. CH.1. K: NTU, S. 293–295.

Oklander, M.A., Romanenko, O. O. (2015) Spetsyfichni vidminnosti tsyfrovoho marketynhu vid internet-marketynhu. [Specific differences between digital marketing and Internet marketing]. Ekonomichnyy visnyk Natsionalʹnoho tekhnichnoho universytetu Ukrayiny «Kyyivsʹkyy politekhnichnyy instytut»– Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine. «Kyiv Polytechnic Institute». №12. рр. 362–371 (in Ukrainian).

Shanmugam, G., Rajendran, D., Thanarajan, T., Murugaraj, S.S., Rajendran, S. (2023) Artificial intelligence as a catalyst in digital marketing: Enhancing profitability and market potential. Ingénierie des Systèmes d’Information. vol. 28, no. 6, pp. 1627–1636. (in English).

Shcho tak li targetirovana reklama v sotsial'nykh setyakh? URL: https://www.marksheludko.com/sho-take-targetovana-reklama

Kontekstnaya reklama – effektivnyy instrument dlya biznesa. URL: https://guildofmarketing.com/perevahy-kontekstnoi-reklamy/

Natyvna reklama. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Нативна_реклама

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Гуменюк, А. (2024). ДІДЖИТАЛ - МАРКЕТИНГ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ. Економічні горизонти, (4(29), 48–55. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.314335