ОЦІНКА ЛОЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ТА ВПЛИВ НА РЕЗУЛЬТАТИ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

  • Валентина Жуковська Державний торговельно-економічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-5033-711X
  • Ірина Миколайчук Державний торговельно-економічний університет , Україна https://orcid.org/0000-0001-7380-5000
  • Анастасія Леонтьєва Державний торговельно-економічний університет, Україна
  • Діана Абраменко Державний торговельно-економічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.315376

Ключові слова:

лояльність персоналу, залученість і задоволеність працівників, бізнес, метод eNPS, матриця лояльності, ментальне здоров’я, воєнний стан, заходи з підвищення лояльності

Анотація

Стаття присвячена дослідженню впливу лояльності персоналу на результати бізнесу. Розглянуто зміст та значення поняття «лояльність персоналу», проаналізовано фактори її формування. Наведено результати розрахунку eNPS як показника лояльності персоналу та побудовано матрицю лояльної поведінки. Запропоновано комплекс заходів для підвищення рівня лояльності персоналу на підприємстві в умовах воєнного стану, серед яких: регулярні опитування, комунікація, визнання успіхів працівників, застосування ментальних та безпекових засобів підтримки персоналу

Біографії авторів

Валентина Жуковська, Державний торговельно-економічний університет

доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту

Ірина Миколайчук, Державний торговельно-економічний університет

кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту

Анастасія Леонтьєва, Державний торговельно-економічний університет

здобувач вищої освіти

Діана Абраменко, Державний торговельно-економічний університет

здобувач вищої освіти

Посилання

Burgess W. A Bad Reputation Costs a Company at Least 10% More Per Hire. URL: https://hbr.org/2016/03/a-bad-reputation-costs-company-at-least-10-more-per-hire

Tsybukh B. Loialnist spivrobitnyka: shcho tse take ta yak yii pidvyshchyty. URL: https://hurma.work/blog/loyalnist-spivrobitnyka-shho-cze-take-ta-yak-yiyi-pidvyshhyty/ [in Ukrainian].

Watson, M., Kuofie M., Dool, R. (2021) Relationship between Spiritually Intelligent Leadership and Employee Engagement. Journal of Marketing and Management. Vol. 9(2), 1–24.

Mowday, R.T., Steers, R.M., Porter, L.W. (1979) The measurement of organizational commitment and professional commitment. Journal of Vocational Behavior, 14, 224–247.

Mykolaichuk, I., Zhukovska V., Bieliaieva N., Soloviova, A. (2024). Modeliuvannia HR-protsesiv v realizatsii kadrovoi polityky pidpryiemstva [Modeling of HR-processes in the implementation of the personnel management policy of the enterprise]. Industry Management, 3. 193–199. doi: https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(28) [in Ukrainian].

Employer Branding: A Strategic Advantage Recruitment Innovation. URL: https://www.linkedin.com/pulse/employer-branding-strategic-advantage-welinktalent-com/

Klokova, O.V., Hur’ianova, L.S. Metody pidvyshchennia loialnosti personalu v korporatyvnykh strukturakh. URL: https://cdn.hneu.edu.ua/rozvitok19/thesis05-14.html [in Ukrainian].

Rak, N.Ye. (2015) Otsinka loialnosti personalu yak vazhlyvyi aspekt upravlinnia personalom v umovakh yevrointehratsii [Evaluation of personnel loyalty as an important aspect of personnel management in the conditions of European integration]. Visnyk Universytetu bankivskoi spravy – Bulletin of the University of Banking, 1, 151–157. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2015_1_26. [in Ukrainian].

Bocharova, N.A., Fedotova, I.V. (2013) Osnovni typy loialnosti personalu pidpryiemstva. Ekonomika transportnoho kompleksu – Economy of the transport complex, issue 22, 40-51 [in Ukrainian].

Fedotova, I. V. (2014) Otsiniuvannia rivnia loialnosti personalu pidpryiemstva. Ekonomika transportnoho kompleksu – Economy of the transport complex, issue 23, 23-36 [in Ukrainian].

Zavidna, L., Mykolaichuk, I. (2023) Koncepcija formuvannja ta rozvytku brendu robotodavcja v Ukrajini pid chas vijny [The concept of forming and developing an employer brand in Ukraine during the war]. Galician economic journal – Galician Economic Herald, vol. 85, 6, 155-166 [in Ukrainian].

Zhukovska, V.M., Diachuk, A.M. (2022) Komunikatsiina aktyvnist HR menedzheriv kompanii pid chas viiny v Ukraini. [Communication activity of HR managers of companies during the war in Ukraine] Sotsioekonomika ta menedzhment: stan, tendentsii, upravlinski rishennia : proceedings of the Scientific and Practical Conference. Kyiv: KNEU, issue 1. 84–87. URL: https://ir.kneu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/415bdfe0-c7dc-4942-9f9f-362fdb7753ba/content [in Ukrainian].

Chervinska, O. «Ask me if you want»: korysni opytuvalnyky dlia HR ta kerivnykiv komand. URL: https://itexpert.work/uk/ask-me-if-you-want-korysni-opytuvalnyky-dlya-hr-ta-kerivnykiv-komand/ [in Ukrainian].

Zhukovska, V.M. (2022) Bezpeka pratsi ta zdorov’ia personalu v umovakh viiny: rozrobka HR proiektu. [Occupational safety and health of personnel in conditions of war: development of the HR project.] BIZNESINFORM – BUSINESINFORM, 10. 108-113. doi: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-10-108-113 [in Ukrainian].

Top-50 naikrashchykh robotodavtsiv. URL: https://landlord.ua/news/top-50-najkrashhyh-robotodavcziv-ukrayiny-u-2024-roczi. [in Ukrainian].

Motyvatsiini prohramy dlia zberezhennia loialnosti pratsivnykiv pidpryiemstva. URL: https://kadrovik.isu.net.ua/news/515361-14-diyevykh-stratehiy-dlya-utrymannya-spivrobitnykiv-u-2021-rotsi [in Ukrainian].

Bieliaieva, N., Tymoshenko, M., Nalyvaiko, N., Khmurova, V., Sychova, N. (2024) The Use of Artificial Intelligence in Human Resources Processes as Part of Sustainable Development: Political and Organizational Aspects. Revista de la Universidad del Zulia. Vol.15, 42, 578-590.

naikrashchykh IT-robotodavtsiv Ukrainy. URL: https://www.work.ua/articles/career/2684/ [in Ukrainian].

PUMB – peremozhets Premii HR-brend 2020. URL: https://career.pumb.ua/news/2-pumb---peremozhets-premii-hr-brend-2020 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-24

Як цитувати

Жуковська, В., Миколайчук, І., Леонтьєва, А., & Абраменко, Д. (2024). ОЦІНКА ЛОЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ТА ВПЛИВ НА РЕЗУЛЬТАТИ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Економічні горизонти, (4(29), 113–124. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.315376