Економічні горизонти http://eh.udpu.edu.ua/ Науковий журнал "Економічні горизонти"/"Economies' Horizons" uk-UA barvinok.m@udpu.edu.ua (Максим Володимирович Барвінок) barvinok.m@udpu.edu.ua (Максим Володимирович Барвінок) пн, 21 жов 2024 19:29:04 +0300 OJS 3.2.1.2 http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss 60 УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ АДАПТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ З ПОЗИЦІЇ НЕЙРОМЕНЕДЖМЕНТУ http://eh.udpu.edu.ua/article/view/313035 <p><em>В статті відображено результати досліджень перспектив використання нейроменеджменту як наукового підходу в адаптації нових працівників. Сформовано перелік внутрішніх бар’єрів, які можуть заважати працівникові успішно адаптуватися до нових умов, та розроблено практичні рекомендації щодо подолання цих бар’єрів з позиції нейроменеджменту. Досліджено важливі аспекти для підвищення ефективності процесу адаптації, як усунення невизначеності, створення першого позитивного досвіду роботи та безпечного середовища, забезпечення балансу адаптаційних активностей. Обґрунтовано доцільність використання нейроменеджменту в адаптації персоналу.</em></p> Руслан Лемещук Авторське право (c) 2024 http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0 http://eh.udpu.edu.ua/article/view/313035 нд, 20 жов 2024 00:00:00 +0300 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ПРОЦЕСУ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ІТ-СФЕРИ http://eh.udpu.edu.ua/article/view/313037 <p><em>В статті досліджено теоретичні аспекти аналізу мотивації працівників ІТ-сфери. Розглянуто базові та сучасні теорії мотивації персоналу, матеріальні та нематеріальні види винагороди ІТ-фахівців.</em> <em>Встановлено, що в сучасних умовах мотивація персоналу є складним процесом, який є досить важливим для ефективної роботи працівників ІТ-підприємств. Доведено, що шляхом до розвитку підприємства та підвищення його привабливості на ринку праці є актуалізація наявних застосованих на підприємствах методів мотивації персоналу</em></p> Андрій Чернов Авторське право (c) 2024 http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0 http://eh.udpu.edu.ua/article/view/313037 пн, 21 жов 2024 00:00:00 +0300 РОЗКРИТТЯ ЗМІСТУ ЦИФРОВИХ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ: АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕНЬ ЗА ОСТАННІ П’ЯТЬ РОКІВ http://eh.udpu.edu.ua/article/view/313611 <p><em>У статті здійснено комплексний бібліометричний аналіз публікацій з колекції Web of Science, що стосуються цифрових стратегій бізнесу за останні роки. Отримані дані вказують на зростаючий інтерес до цієї теми, поширення дослідницької співпраці та суттєву інтернаціоналізацію дослідницького середовища в цій сфері знань. Центральними темами сучасних досліджень щодо цифрових бізнес-стратегій є впровадження (результативність) бізнесу, визнання інноваційної сутності змін та необхідності інновацій, акцент на важливості маркетингу та можливості цифрової трансформації для малого та середнього бізнесу</em></p> Чжен Сеньфен Авторське право (c) 2024 http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0 http://eh.udpu.edu.ua/article/view/313611 пн, 21 жов 2024 00:00:00 +0300 СПЕЦИФІКА І КОМПЛЕКСНИЙ ХАРАКТЕР МАРКЕТИНГУ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ТА ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ http://eh.udpu.edu.ua/article/view/313837 <p><em>У статті досліджено поняття «гостинність, «індустрія гостинності» та «туристична індустрія» та здійснено аналіз їх співвідношення. З’ясовано, що поняття «індустрія гостинності» є ширшим , адже її завдання обслуговувати не лише туристів, але і місцеве населення., в той час, як туристична індустрія орієнтована на обслуговування лише туристів. Розглянуто точки перетину індустрії гостинності та туристичної індустрії під час обслуговування споживачів. Окрему увагу приділено необхідності спільного проведення маркетингової діяльності підприємств індустрії гостинності та туристичної індустрії для підвищення якості туристичного продукту з метою задоволення потреб споживачів та підвищення конкурентоспроможності підприємств.</em></p> Наталія Барвінок Авторське право (c) 2024 http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0 http://eh.udpu.edu.ua/article/view/313837 чт, 24 жов 2024 00:00:00 +0300 ДІДЖИТАЛ - МАРКЕТИНГ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ http://eh.udpu.edu.ua/article/view/314335 <p><em>Метою статті є дослідження потенціалу цифрового маркетингу та можливостей його використання в умовах сучасних викликів. Розглянуто, зусилля цифрового маркетингу, що доповнюють зрілість стартапу. Проаналізовано відмінності у використанні цифрового маркетингу B2B і B2C та представлено, як нові технології впливають на цифровий маркетинг. Встановлено доцільність застосування маркетингових інструментів із застосуванням інтерактивного простору. Доведено здатність залучення технологій цифрового маркетингу у відповідних послугах, підвищення ефективності та конкурентоспроможності галузей</em></p> Алла Гуменюк Авторське право (c) 2024 http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0 http://eh.udpu.edu.ua/article/view/314335 ср, 30 жов 2024 00:00:00 +0200 ГІС ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ У МІСТІ: АНАЛІЗ ЗЛОЧИННОСТІ ТА РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ЇЇ ПОПЕРЕДЖЕННЯ. УПРАВЛІННЯ НАДЗВИЧАЙНИМИ СИТУАЦІЯМИ. МОДЕЛЮВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ ДОРОЖНЬОГО РУХУ http://eh.udpu.edu.ua/article/view/314561 <p><em>У дослідженні розглядається використання геоінформаційних систем (ГІС) для забезпечення безпеки в міському середовищі. Основна увага приділяється аналізу злочинності, управлінню надзвичайними ситуаціями та оптимізації транспортних потоків за допомогою ГІС.</em></p> <p><em>Результати дослідження підкреслюють важливість комплексного підходу до управління безпекою міста, що включає інтеграцію різнорідних даних з різних джерел. Перспективи розвитку технологій ГІС відкривають нові можливості для побудови "розумних" міст із високим рівнем безпеки для їх мешканців</em></p> Олександр Заяць Авторське право (c) 2024 http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0 http://eh.udpu.edu.ua/article/view/314561 пн, 04 лис 2024 00:00:00 +0200 СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА http://eh.udpu.edu.ua/article/view/314805 <p><em>Метою статті є формування основних засад управління інноваційним потенціалом та системи його забезпечення задля ефективного використання та розвитку інноваційних можливостей підприємства в умовах ризику, підвищення рівня конкурентоспроможності і адаптивності до нових викликів.</em></p> <p><em>Окреслено мету і основні завдання управління інноваційним потенціалом підприємства у сучасних умовах. Виокремлено етапи управління інноваційним потенціалом підприємства і складові системи забезпечення. Виділено основні підходи до управління інноваційним потенціалом залежно від рівня ризику</em></p> Наталія Захарова Авторське право (c) 2024 http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0 http://eh.udpu.edu.ua/article/view/314805 нд, 10 лис 2024 00:00:00 +0200