Проблеми розвитку маркетингу в Грузії

Автор(и)

  • Guliko Katamadze Батумський державний університет ім. Шота Руставелі, Georgia

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(2).2017.113292

Ключові слова:

маркетингова стратегія, концепція маркетингу, соціальний маркетинг, маркетингова довкілля, маркетингові проблеми

Анотація

Анотація. Методологічною основою дослідження є діалектичні принципи, використання яких дозволило виявити форми, властиві маркетинговим процесам і факторам, що перешкоджають їх розвитку. В процесі дослідження використані методи аналізу та синтезу, узагальнення маркетингових проблем.

Дослідження показало, що в Грузії існують такі проблеми, як низька споживча спроможність населення, низький рівень ємності ринку, низький рівень конкурентоспроможності цін на грузинські продукти, незаконна вулична торгівля неякісними фальсифікованими товарами, без урахування чисельності дрібних торговців, проблема вилучення податків, проблем продажу вітчизняної продукції закордоном.

Для усунення проблем у сфері маркетингу Грузії необхідно вжити наступні заходи: сфера дослідження соціального маркетингу повинна стимулювати розвиток бізнесу з урахуванням специфіки поведінки споживачів у кризовий період; для вирішення соціальних проблем необхідна консолідація держави, бізнесу та населення; щоб реалізувати соціальні маркетингові програми, необхідно вибрати партнера; для вирішення соціальних проблем необхідно провести вибірку цільових груп споживачів для сприйняття соціальних ідей, щоб реалізувати пакет соціальних заходів; необхідно створити кооперативи поблизу місця перебування фермерів з метою більш ефективного вирощування сільськогосподарської продукції та її обробки в агропромислових центрах, а в подальшому для реалізації у фастфудах, кафе, ресторанах, готелях, супермаркетах та інших торговельних мережах.

Біографія автора

Guliko Katamadze, Батумський державний університет ім. Шота Руставелі

доктор економіки, асоційований професор кафедри бізнес-адміністрування

Посилання

Gvenetadze, S. (2009), “The modern concept of marketing, its development real situation in Georgia and the need for improvement”, [Online], available at: http://www.nplg.gov.ge/.../library.exe?. (Accessed 18 May 2017).

Alimbarashvili, D. (2011), “Goods rotation problem in our society”, [Online], available at: http://www. nplg. gov. ge/.../library.exe? (Accessed 18 May 2017).

Nugzar, T. and Charita, J. (2014), “Challenges of social marketing in Georgia”, [Online], available at: https://www.tsu.ge/science/?leng=ge&jnomeri=5&lcat=jurnal&tid=12 (Accessed 18 May 2017).

Mchedlidze, K. (2013), “Marketing Problems of Agriculture of Georgia”, [Online], available at: http://www.radiotavisupleba.ge/a/soplis-meurneobis-marketingi/24996842.html (Accessed 18 May 2017).

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-28

Як цитувати

Katamadze, G. (2017). Проблеми розвитку маркетингу в Грузії. Економічні горизонти, (1(2), 12–19. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(2).2017.113292

Номер

Розділ

Міжнародні економічні відносини