МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ РЕГІОНУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(3).2017.128097Ключові слова:
вищий навчальний заклад, ринок, освітня послуга, вища освіта, стратегія, конкурентоспроможність, маркетинговий аналізАнотація
У статті обґрунтовано необхідність розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу та виокремлено передумови для формування стратегічного управління. Вдосконалено та апробовано методичне забезпечення маркетингового аналізу стратегічної конкурентоспроможності вищих навчальних закладів IV рівня акредитації державної форми власності Черкаської області. За результатами аналізу визначено лідера регіонального ринку послуг з вищої освіти.Посилання
Kostiuchenko, A. M. (2011). “Specificity of marketing of educational services and modern problems of education in Ukraine in a market environment”, Visnyk Dnipropetrovskoho universytetu. Seriia «Ekonomika», vol. 5(3), pp. 43–49.
Rodionov, O. V. (2010). “Marketing of educational services of higher education institutions”, Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Seriia «Ekonomichni nauky», no. 5, issue 3, pp. 184–185.
Sychenko, V. V. (2007). “The essence and peculiarities of marketing educational services in Ukraine”, Derzhavne budivnytstvo, no. 2, available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2007_2_23 (Accessed 10 November 2017).
Biloshkurskyi, М. V. (2014). “Factor analysis of market conditions for educational services”, Politychni, pravovi ta finansovo-ekonomichni priorytety rozvytku ekonomiky Ukrayiny: stratehiya i perspektyvy. Zbirnyk materialiv Mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi [Political, legal and financial and economic priorities of Ukraine's economy development: strategy and prospects. A collection of materials of the International Scientific and Practical Conference], Uman, Ukraine, May 28, 2014, pp. 39–43.
Chyrva, O. H., Biloshkurskyi, М. V. and Pacheva, N. O. (2017). “Marketing analysis of the market conditions of higher education in Ukraine”, Scientific bulletin of Polissia, no. 4(12), vol. 2, pp. 112–116.
Porter, M. E. and Kramer, M. R. (2006). “Strategy and society: the link between competitive advantage and corporate social responsibility”, Harvard Business Review, Vol. 84(12). – pp. 78–92.
Shostak, G. L. (1977). “Breaking free from product marketing”, Journal of Marketing, Vol. 41(4), pp. 73–80.
Prus, L. R. (2006). “Competitive strategies of higher education institutions”, Konkurentsiia. Visnyk Antymonopolnoho Komitetu Ukrainy, no. 4(23), pp. 26–30.
Kotler, F. and Andreasen, A. (2007). Strategicheskij marketing nekommercheskih organizacij [Strategic marketing of non-profit organizations], Feniks, Rostov-on-Don, Russia.
Official site of Services search entrants 2012-2017 (2017), “Ranking lists”, available at: https://abit-poisk.org.ua/rate-review (Accessed 10 November 2017).
Official site of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University (2017), available at: https://udpu.org.ua (Accessed 10 November 2017).
Official site of Uman National University of Horticulture (2017), available at: http://www.udau.edu.ua (Accessed 10 November 2017).
Official site of Cherkasy State Technological University (2017), available at: https://chdtu.edu.ua (Accessed 10 November 2017).
Official site of Bohdan Khmelnytsky National University of Cherkasy (2017), available at: http://www.cdu.edu.ua (Accessed 10 November 2017).
Official site of Education in Ukraine (2017), “Rating of higher educational establishments Cherkasy 2017”, available at: http://osvita.ua/vnz/rating/45570 (Accessed 10 November 2017).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Наталія Володимирівна Білошкурська, Микола Васильович Білошкурський, Роман Олегович Кравченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.