МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ У БАНКУ

Автор(и)

  • Інна Володимирівна Король Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine
  • Світлана Миколаївна Подзігун Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(4).2018.132078

Ключові слова:

комплекс просування, маркетингова політика комунікацій, реклама, персональний продаж, стимулювання збуту, PR

Анотація

У статті розглянуто сутність та специфіку маркетингової комунікаційної політики банку, детально розглянуті її елементи та їх вагомість в загальній структурі маркетингової стратегії банку. Досліджено маркетингову політику комунікацій на підприємстві ПАТ КБ «ПриватБанк». Запропоновано комплекс заходів щодо удосконалення комплексу просування в ПАТ КБ «ПриватБанк». Обґрунтована необхідність створення маркетингової інформаційної системи в банку, продуктом діяльності якої буде формування баз даних на клієнтів.

Біографії авторів

Інна Володимирівна Король, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу,
менеджменту та управління бізнесом

Світлана Миколаївна Подзігун, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, в. о. завідувача кафедри
маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Посилання

Official site of Association of Ukrainian Banks (2018), “Analytics”, available at: http://aub.org.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=87&menu=104&Itemid=96 (Accessed 15 March 2018).

Bagiev, G. L., Tarasevich, V. M. and Ann, H. (2010), Marketing [Marketing], Piter, Saint Petersburg, Russia.

Harmatiuk, O. V. (2017), “Use of marketing communications for the development of sales of breweries”, Stratehiia rozvytku Ukrainy: ekonomichnyi ta humanitarnyi vymiry [The development strategy of Ukraine: economic and humanitarian dimensions], Materialy IV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii [Materials of the IV International scientific and practical conference], Kyiv, Ukraine, October 17, 2017, pp. 305-308.

Kotelevska, Yu. V. (2012), “Features of the categorical apparatus of banking marketing”, Biznes Inform, no. 12, pp. 326–329.

Kotler, F. (1990), Osnovy marketinga [Fundamentals of Marketing], Progress, Moscow, Russia.

Korol, I. V. (2018), Marketynhovi komunikatsii [Marketing communications], Vizavi, Uman, Ukraine.

Noritsyna, N. I. (2003), Marketynhova polityka komunikatsii [Marketing policy of communications], MAUP, Kyiv, Ukraine.

Pavlenko, A. F., Voichak A. V. and Kardash, V. Ya. (2005), Teoriia i praktyka marketynhu v Ukraini [Theory and practice of marketing in Ukraine], КNЕU, Kyiv, Ukraine.

Official site of Stock market infrastructure development agency of Ukraine (2018), Publicly Joint Stock Company Commercial Bank “PrivatBank”, available at: https://smida.gov.ua/db/participant/14360570 (Accessed 15 March 2018).

Sharkov, F. I. (2009), Osnovy teorii kommunikacij [Fundamentals of the theory of communication], Dashkov i Ko, Moscow, Russia.

Ліцензія Creative Commons

Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна 4.0 Міжнародна.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-30

Як цитувати

Король, І. В., & Подзігун, С. М. (2018). МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ У БАНКУ. Економічні горизонти, (1(4), 42–51. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(4).2018.132078

Номер

Розділ

Маркетинг, підприємництво, торгівля та біржова діяльність