МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ У БАНКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(4).2018.132078Ключові слова:
комплекс просування, маркетингова політика комунікацій, реклама, персональний продаж, стимулювання збуту, PRАнотація
У статті розглянуто сутність та специфіку маркетингової комунікаційної політики банку, детально розглянуті її елементи та їх вагомість в загальній структурі маркетингової стратегії банку. Досліджено маркетингову політику комунікацій на підприємстві ПАТ КБ «ПриватБанк». Запропоновано комплекс заходів щодо удосконалення комплексу просування в ПАТ КБ «ПриватБанк». Обґрунтована необхідність створення маркетингової інформаційної системи в банку, продуктом діяльності якої буде формування баз даних на клієнтів.Посилання
Official site of Association of Ukrainian Banks (2018), “Analytics”, available at: http://aub.org.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=87&menu=104&Itemid=96 (Accessed 15 March 2018).
Bagiev, G. L., Tarasevich, V. M. and Ann, H. (2010), Marketing [Marketing], Piter, Saint Petersburg, Russia.
Harmatiuk, O. V. (2017), “Use of marketing communications for the development of sales of breweries”, Stratehiia rozvytku Ukrainy: ekonomichnyi ta humanitarnyi vymiry [The development strategy of Ukraine: economic and humanitarian dimensions], Materialy IV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii [Materials of the IV International scientific and practical conference], Kyiv, Ukraine, October 17, 2017, pp. 305-308.
Kotelevska, Yu. V. (2012), “Features of the categorical apparatus of banking marketing”, Biznes Inform, no. 12, pp. 326–329.
Kotler, F. (1990), Osnovy marketinga [Fundamentals of Marketing], Progress, Moscow, Russia.
Korol, I. V. (2018), Marketynhovi komunikatsii [Marketing communications], Vizavi, Uman, Ukraine.
Noritsyna, N. I. (2003), Marketynhova polityka komunikatsii [Marketing policy of communications], MAUP, Kyiv, Ukraine.
Pavlenko, A. F., Voichak A. V. and Kardash, V. Ya. (2005), Teoriia i praktyka marketynhu v Ukraini [Theory and practice of marketing in Ukraine], КNЕU, Kyiv, Ukraine.
Official site of Stock market infrastructure development agency of Ukraine (2018), Publicly Joint Stock Company Commercial Bank “PrivatBank”, available at: https://smida.gov.ua/db/participant/14360570 (Accessed 15 March 2018).
Sharkov, F. I. (2009), Osnovy teorii kommunikacij [Fundamentals of the theory of communication], Dashkov i Ko, Moscow, Russia.
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна 4.0 Міжнародна.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Інна Володимирівна Король, Світлана Миколаївна Подзігун
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.