Особливості використання зарубіжного досвіду управління розвитком туристичної сфери в Україні

Автор(и)

  • Світлана Подзігун Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Інна Король Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Наталія Малярчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-5284-1376

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(2).2017.113302

Ключові слова:

стратегічне управління, туристична галузь, розвиток туризму, державне регулювання туризму, туристичне підприємство

Анотація

Анотація. У статті визначено основні напрями розвитку туристичної сфери в Україні. Проана­лізовано досвід розвинутих країн і країн, що розвиваються, для формування пропозицій стосовно подальшого розвитку туристичної сфери України та підвищення її конкурентоспроможності в умовах інтеграції української економіки у світове господарство. Досліджено питання впровадження досвіду стратегічного управління провідних європейських туристичних країн на трьох рівнях – національному, регіональному та рівні туристичних підприємств.

Біографії авторів

Світлана Подзігун, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Інна Король, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Наталія Малярчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

здобувач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Посилання

Bartoshuk, O. V. (2011), “Models to develop the tourism industry (foreign experience)”, Derzhava i rehiony. Seriia: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo, no. 2, pp. 62–68.

Herasymenko, V. H. and Halasyuk, S. S. (2008), “Management of national tourism in the context of international experience”, Visnyk DITB. Seriia: Ekonomika, orhanizatsiia i upravlinnia pidpryiemstvamy (v turystychnii sferi), no. 12, pp. 19–24.

Bratyuk, V. (2012), “Analysis of the experience of Western countries in the enhancing the state policy to promote tourism development”, Aktualni problemy ekonomiky, no. 9, pp. 63–71.

Malska, M. P., Antonyuk, N. V. and Hanych, N. M. (2008), Mizhnarodnyi turyzm i sfera posluh [International tourism and services], Znannya, Kyiv, Ukraine.

Liubitseva, O. O., Kiptenko, V. K., Stafiichuk, V. I. and Khilchevska, I. H. (2010), Turystychne krayinoznavstvo: krayiny – lidery turyzmu [Travel country studies: countries-leaders in tourism], Alterpres, Kyiv, Ukraine.

Vedmid, N. I. and Melnychenko, S. V. (2001), “Improving management of marketing communications of tourism enterprises”, Visnyk DITB, no 5, pp. 107–112.

Adel'seitova, Je. B. and Abduraimova, Je. R. (2012), “Strategic management of tourism industry enterprises”, Kul'tura narodov Prichernomor'ja, no. 235, pp. 7–8, [Online], available at: http://tourlib.net/statti_tourism/adelseitova.htm (Accessed 28 May 2017).

Kucherenko, V. S. (2010), “Features and contemporary trends in the tourism sector management”, Naukovyi visnyk Instytutu mizhnarodnykh vidnosyn NAU. Seriia: Ekonomika, pravo, politolohiia, turyzm, vol. 1, pp. 184–192.

Tkachenko, T. I. (2006), Stalyy rozvytok turyzmu: teoriya, metodolohiya, realiyi biznesu [The steady tourism development: theory, methodology, business realities], Kyivskyi natsionalnyi torhovelno-ekonomichnyi universytet, Kyiv, Ukraine.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-28

Як цитувати

Подзігун, С., Король, І., & Малярчук, Н. (2017). Особливості використання зарубіжного досвіду управління розвитком туристичної сфери в Україні. Економічні горизонти, (1(2), 62–66. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(2).2017.113302

Номер

Розділ

Економіка туризму та готельно-ресторанної справи