КОНЦЕПЦІЯ ПРОСТОРОВОГО ЦЕНТРИЗМУ ТА КРИТЕРІЇ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Юрій Іванович Єгоров член-кореспондент Української академії архітектури, лауреат Державної премії України в галузі архітектури, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(3).2017.128757

Ключові слова:

простір, центр, Уманщина, туризм

Анотація

Розглянуто планувальний розвиток, проаналізована структурна організація, удосконалена систематизація природно-культурної спадщини Уманщини. Сформульована концепція просторового центризму презентаційних територій та конкретизовані вимоги містобудівних перетворень туристичного середовища Уманського краю.

Біографія автора

Юрій Іванович Єгоров, член-кореспондент Української академії архітектури, лауреат Державної премії України в галузі архітектури

кандидат архітектури

Посилання

Alexander, K. A. (1987). New theory of urban design, Oxford University Press, New York, USA.

Marder, A. (ed.), Yevreinov, Yu. M., Plamyannytska, O. A., Vechersky, V. V. [and others] (1995). Arkhitektura: korotkyi slovnyk-dovidnyk [Architecture: a short dictionary-directory], Budiv-elnyk, Kyiv, Ukraine.

Bevz, H. P. (1997). Istoriia Umanshchyny [History of Umanschyna], Kyiv, Ukraine.

Vazhenin, A. A. (2002). “The hierarchy of central places and patterns in the development of settlement systems”, Izvestija AN. Serija geograficheskaja, no. 5, pp. 64-71.

Ksenevych, M. Ia. (2005). Ukrainska arkhitektura, yii vyznachalnyi kontekst u prostori, chasi, informatsii. Osnovy ukrainskoho arkhitekturoznavstva [Ukrainian architecture, its defining context in space, time, information. Fundamentals of Ukrainian Architecture], «MP Lesia», Kyiv, Ukraine.

Ljosh, A. (1959). Geograficheskoe razmeshhenie hozjajstva [Geographical location of the economy], Moscow, Russia.

Saarinen, E. (1993). The city: Its grouth, Its decay, New York, USA.

Timokhin, V. O. (2008). Arkhitektura miskoho rozvytku [Architecture of Urban Development], КNUBіА, Kyiv, Ukraine.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-29

Як цитувати

Єгоров, Ю. І. (2017). КОНЦЕПЦІЯ ПРОСТОРОВОГО ЦЕНТРИЗМУ ТА КРИТЕРІЇ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ. Економічні горизонти, (2(3), 75–79. https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(3).2017.128757

Номер

Розділ

Економіка туризму та готельно-ресторанної справи