ОСНОВНІ НАПРЯМИ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(4).2018.132254Ключові слова:
маркетингові інновації, маркетингова політика, туристична сфераАнотація
У статті розглядаються основні види сучасних інновацій в туристичній сфері. Головна мета дослідження полягає у обґрунтуванні засобів підвищення ефективності використання інновацій у сфері туризму, окреслення напрямків маркетингової діяльності туристичних компаній та визначення загальних цілей маркетингової політики у сфері послуг. Визначаються напрямки маркетингових інновацій. в сфері послуг, окреслюється значення продуктивних, управлінських, сервісних, технологічних інновацій. Перелічуються фактори підвищення ефек-тивності впровадження інновацій в туристичну галузь економіки, зокрема, такі як економічні, нормативно-правові, соціальні, технологічні. Окреслюються основні орієнтири формування маркетингової політики у сфері послуг.Посилання
Kalchenko, O. M. (2009), “ Problems of investment policy formation in the tourism industry ”, Visnyk Chernihivskoho derzhavnoho tekhnolohichnoho universytetu. Seriia: Ekonomichni nauky no. 38, pp. 173–181.
Liubitseva, O. O., Pankova, Ye. V. and Stafiichuk, V. I. (2007), Turystychni resursy Ukrainy [Tourist resources of Ukraine], Alterpres, Kyiv, Ukraine.
Malska, M. P. and Pandiak, I. H. (2012), Hotelnyi biznes: teoriia ta praktyka [Hotel business: theory and practice], Tsentr uchbovoi literatury, Kyiv, Ukraine.
Munin, G. B. and Karjagin, Ju. O. (2008), Menedzhment gotel'no-restoranogo biznesa [Hotel and restaurant business management], Kondor, Kyiv, Ukraine.
Reshetniak, O. (2008), Suchasni metody upravlinnia pidpryiemstvom sfery posluh [Modern methods of management of the enterprise sphere of services], Faktor, Kharkiv, Ukraine.
Rohliev, Kh. Y. (2005), Osnovy hotelnoho menedzhmentu [Fundamentals of hotel management], Kondor, Kyiv, Ukraine.
Fomenko, N. V. (2007), Rekreatsiini resursy ta kurortolohiia [Recreational resources and health resorts], Tsentr uchbovoi literatury, Kyiv, Ukraine.
Reshetniak, O. (2008), Suchasni metody upravlinnia pidpryiemstvom sfery posluh [Modern methods of management of the enterprise sphere of services], Faktor, Kharkiv, Ukraine.
Hollovej, Dzh. K. (2007), Turisticheskij biznes [Travel business], Znannja, Kyiv, Ukraine.
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна 4.0 Міжнародна
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Марина Анатоліївна Вуйченко, Інна Миколаївна Поворознюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.