ОСНОВНІ НАПРЯМИ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ

Автор(и)

  • Марина Анатоліївна Вуйченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Інна Миколаївна Поворознюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(4).2018.132254

Ключові слова:

маркетингові інновації, маркетингова політика, туристична сфера

Анотація

У статті розглядаються основні види сучасних інновацій в туристичній сфері. Головна мета дослідження полягає у обґрунтуванні засобів підвищення ефективності використання інновацій у сфері туризму, окреслення напрямків маркетингової діяльності туристичних компаній та визначення загальних цілей маркетингової політики у сфері послуг. Визначаються напрямки маркетингових інновацій. в сфері послуг, окреслюється значення продуктивних, управлінських, сервісних, технологічних інновацій. Перелічуються фактори підвищення ефек-тивності впровадження інновацій в туристичну галузь економіки, зокрема, такі як економічні, нормативно-правові, соціальні, технологічні. Окреслюються основні орієнтири формування маркетингової політики у сфері послуг.

Біографії авторів

Марина Анатоліївна Вуйченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

доктор економічних наук, доцент, професор кафедри
технологій та організації туризму і готельно-ресторанної
справи

Інна Миколаївна Поворознюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри
технологій та організації туризму і готельно-ресторанної
справи

Посилання

Kalchenko, O. M. (2009), “ Problems of investment policy formation in the tourism industry ”, Visnyk Chernihivskoho derzhavnoho tekhnolohichnoho universytetu. Seriia: Ekonomichni nauky no. 38, pp. 173–181.

Liubitseva, O. O., Pankova, Ye. V. and Stafiichuk, V. I. (2007), Turystychni resursy Ukrainy [Tourist resources of Ukraine], Alterpres, Kyiv, Ukraine.

Malska, M. P. and Pandiak, I. H. (2012), Hotelnyi biznes: teoriia ta praktyka [Hotel business: theory and practice], Tsentr uchbovoi literatury, Kyiv, Ukraine.

Munin, G. B. and Karjagin, Ju. O. (2008), Menedzhment gotel'no-restoranogo biznesa [Hotel and restaurant business management], Kondor, Kyiv, Ukraine.

Reshetniak, O. (2008), Suchasni metody upravlinnia pidpryiemstvom sfery posluh [Modern methods of management of the enterprise sphere of services], Faktor, Kharkiv, Ukraine.

Rohliev, Kh. Y. (2005), Osnovy hotelnoho menedzhmentu [Fundamentals of hotel management], Kondor, Kyiv, Ukraine.

Fomenko, N. V. (2007), Rekreatsiini resursy ta kurortolohiia [Recreational resources and health resorts], Tsentr uchbovoi literatury, Kyiv, Ukraine.

Reshetniak, O. (2008), Suchasni metody upravlinnia pidpryiemstvom sfery posluh [Modern methods of management of the enterprise sphere of services], Faktor, Kharkiv, Ukraine.

Hollovej, Dzh. K. (2007), Turisticheskij biznes [Travel business], Znannja, Kyiv, Ukraine.

 

 

Ліцензія Creative Commons

Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна 4.0 Міжнародна

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-30

Як цитувати

Вуйченко, М. А., & Поворознюк, І. М. (2018). ОСНОВНІ НАПРЯМИ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ. Економічні горизонти, (1(4), 83–90. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(4).2018.132254

Номер

Розділ

Економіка туризму та готельно-ресторанної справи