ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО КОНЦЕПЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Iryna Kyryliuk Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Oksana Lytvyn Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(4).2018.132466

Ключові слова:

маркетинг, латеральний маркетинг, комплекс маркетингу, концепція маркетингу, маркетингове управління, система маркетингу, готельне підприємство

Анотація

Посилення конкуренції в готельній галузі збільшує актуальність пошуку шляхів забезпечення конкурентоспроможності підприємств шляхом застосування більш ефективних
методів управління. Основним завданням дослідження є аналіз застосування маркетингу та реалізації його концепцій у готельній індустрії, а також обґрунтування пропозицій щодо вдосконалення. У статті розкрито значення маркетингу для підприємств готельного господарства, досліджено особливості використання його концепцій. Проаналізовано практичний маркетинг
готельного продукту та визначено його завдання в готельної індустрії. Окреслено проблеми, що
виникають при впровадженні комплексу маркетингу, запропоновано шляхи їх вирішення. Визначено напрями підвищення ефективності маркетингу шляхом впровадження нових інноваційних
методів впливу на споживачів готельних послуг. Маркетинг у готельній індустрії має певні особливості, пов’язані зі специфікою готельної індустрії. Методи маркетингових досліджень, їх функції, завдання та елементи маркетингової системи, що використовуються в готельній індустрії,
повинні враховувати особливості готельної галузі. Підприємства готельного бізнесу в сучасних
умовах управління не можуть досягти поставлених цілей і пріоритетів, бути конкурентоспроможними та ефективно працювати без активного використання маркетингу та реалізації його концепцій. Впровадження інноваційних маркетингових методів забезпечить високий рівень рентабельності готелю в конкурентному середовищі, формування відповідного іміджу, задоволення
вимог клієнтів щодо обсягу, структури та якості послуг, а також створить умови для стабільного
ведення бізнесу, комплексного вирішення комерційних, організаційних та соціальних проблем
готельної компанії.



Біографії авторів

Iryna Kyryliuk, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи

Oksana Lytvyn, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

викладач кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи

Посилання

Berezin, I. S. (1999), Marketing i issledovanija rynkov [Marketing and market research], Russkaja delovaja literatura, Moscow, Russia.

Golubkov, E. P., (2003), Osnovy marketinga [The basics of marketing], Finpress, Moscow, Russia.

Bljek, Dzh. (2000), Jekonomika. Tolkovyj slovarʼ [Economy, Explanatory dictionary], Vesʼ Mir,

Infra-M, Moscow, Russia.

Kotler, F. (1995), Osnovi marketinga [The basics of marketing], Biznes-kniga, Moscow, Russia.

Matsekha, D. S. and Buryi, S. A. (2014), “Marketing in the sphere of hotel and restaurant business and tourism”, Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, no. 5, pp. 43–47.

Pavlenko, I. H. (2013), “Client-oriented approach to managing the marketing interaction of the

hotel”, Biznes Inform, no. 9, pp. 347–354.

Romanenko, O. O. (2011), “Features of using the complex of marketing and its concepts at the

enterprises of the hotel industry”, Zbirnyk naukovykh prats Natsionalnoho universytetu

derzhavnoi podatkovoi sluzhby Ukrainy, no. 1, pp. 490–494.

Skybinskyi, S. V., Ivanova, L. O. and Morhun, O. F. (2000), Marketynh hotelnykh posluh [Marketing of hotel services], Vydavnytstvo Lvivskoi komertsiinoi akademii, Lviv, Ukraine.

Frolova, V. Iu. (2014), “The concept of lateral marketing at a highly competitive market”, Visnyk

Donetskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Ekonomika i pravo, vol. 1, pp. 269–272.

Shmihelska, H. (2008), “Information technology in the logistics and marketing activities of retail

enterprises”, Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», no. 633, pp. 799–805.

 

 

Ліцензія Creative Commons

Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна 4.0 Міжнародна

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-30

Як цитувати

Kyryliuk, I., & Lytvyn, O. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО КОНЦЕПЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ. Економічні горизонти, (1(4), 91–98. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(4).2018.132466

Номер

Розділ

Економіка туризму та готельно-ресторанної справи