ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО КОНЦЕПЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(4).2018.132466Ключові слова:
маркетинг, латеральний маркетинг, комплекс маркетингу, концепція маркетингу, маркетингове управління, система маркетингу, готельне підприємствоАнотація
Посилення конкуренції в готельній галузі збільшує актуальність пошуку шляхів забезпечення конкурентоспроможності підприємств шляхом застосування більш ефективнихметодів управління. Основним завданням дослідження є аналіз застосування маркетингу та реалізації його концепцій у готельній індустрії, а також обґрунтування пропозицій щодо вдосконалення. У статті розкрито значення маркетингу для підприємств готельного господарства, досліджено особливості використання його концепцій. Проаналізовано практичний маркетинг
готельного продукту та визначено його завдання в готельної індустрії. Окреслено проблеми, що
виникають при впровадженні комплексу маркетингу, запропоновано шляхи їх вирішення. Визначено напрями підвищення ефективності маркетингу шляхом впровадження нових інноваційних
методів впливу на споживачів готельних послуг. Маркетинг у готельній індустрії має певні особливості, пов’язані зі специфікою готельної індустрії. Методи маркетингових досліджень, їх функції, завдання та елементи маркетингової системи, що використовуються в готельній індустрії,
повинні враховувати особливості готельної галузі. Підприємства готельного бізнесу в сучасних
умовах управління не можуть досягти поставлених цілей і пріоритетів, бути конкурентоспроможними та ефективно працювати без активного використання маркетингу та реалізації його концепцій. Впровадження інноваційних маркетингових методів забезпечить високий рівень рентабельності готелю в конкурентному середовищі, формування відповідного іміджу, задоволення
вимог клієнтів щодо обсягу, структури та якості послуг, а також створить умови для стабільного
ведення бізнесу, комплексного вирішення комерційних, організаційних та соціальних проблем
готельної компанії.
Посилання
Berezin, I. S. (1999), Marketing i issledovanija rynkov [Marketing and market research], Russkaja delovaja literatura, Moscow, Russia.
Golubkov, E. P., (2003), Osnovy marketinga [The basics of marketing], Finpress, Moscow, Russia.
Bljek, Dzh. (2000), Jekonomika. Tolkovyj slovarʼ [Economy, Explanatory dictionary], Vesʼ Mir,
Infra-M, Moscow, Russia.
Kotler, F. (1995), Osnovi marketinga [The basics of marketing], Biznes-kniga, Moscow, Russia.
Matsekha, D. S. and Buryi, S. A. (2014), “Marketing in the sphere of hotel and restaurant business and tourism”, Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, no. 5, pp. 43–47.
Pavlenko, I. H. (2013), “Client-oriented approach to managing the marketing interaction of the
hotel”, Biznes Inform, no. 9, pp. 347–354.
Romanenko, O. O. (2011), “Features of using the complex of marketing and its concepts at the
enterprises of the hotel industry”, Zbirnyk naukovykh prats Natsionalnoho universytetu
derzhavnoi podatkovoi sluzhby Ukrainy, no. 1, pp. 490–494.
Skybinskyi, S. V., Ivanova, L. O. and Morhun, O. F. (2000), Marketynh hotelnykh posluh [Marketing of hotel services], Vydavnytstvo Lvivskoi komertsiinoi akademii, Lviv, Ukraine.
Frolova, V. Iu. (2014), “The concept of lateral marketing at a highly competitive market”, Visnyk
Donetskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Ekonomika i pravo, vol. 1, pp. 269–272.
Shmihelska, H. (2008), “Information technology in the logistics and marketing activities of retail
enterprises”, Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», no. 633, pp. 799–805.
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна 4.0 Міжнародна
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Iryna Kyryliuk, Oksana Lytvyn
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.