CRM-РІШЕННЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Максим Володимирович Барвінок Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(4).2018.132470

Ключові слова:

CRM, університет, освітні послуги, маркетинг, взаємодія, управління лояльністю

Анотація

В статті розглядаються причини необхідності використання CRM-систем та теоретичні та методико-практичні підходи до побудови відносин з отримувачами освітніх послуг
та формуванні інтересу до закладу вищої освіти, та особливості їх впровадження. Грамотно і ефективно вибудувати роботу в цьому та інших напрямках дозволяють спеціалізовані CRM-рішення.

Біографія автора

Максим Володимирович Барвінок, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

старший викладач кафедри маркетингу, менеджменту та
управління бізнесом

Посилання

Business. Online (2017), “CRM: managing clients”, available at: http://ab.bl.by/articles/78632.php (Accessed 10 March 2018).

Artyukhova, T. Z. (2006), “The essence and features of marketing relationships”, Bulletin of the

Tomsk Polytechnic University, no. 4, pp. 196–199.

Bakun, T. V. (2011), “Marketing approach to formation of relations between the university and

graduates”, Ph.D. Thesis, Economics and management of the national economy, Omsk, Russia.

NORBIT4Edu solutions for high schools (2018), “CRM – University System – Description of

the solution”, available at: http://vuz.norbit.ru/reshenie/opisanie-resheniya.html (Accessed 13

March 2018).

STEP (2018), “STEP”, available at: http://1c.step.te.ua/ (Accessed 13 March 2018).

Kotler, F. (2009), Marketynh menedzhment [Marketing management], Piter, Saint Petersburg,

Russia.

CRM practice, CRM news, analysis and comparison of CRM systems. (2013), “Cases – marketing relationships and the introduction of CRM-system at the university”, available at:

http://www.crm-practice.ru/cases/3411/ (Accessed 14 March 2018).

Obolenskaya, T. E. (2002), “Marketing in the field of educational services” Ph.D. Thesis, Entrepreneurship, management and marketing, Kharkiv, Ukraine.

Primak, T. (2006), “From marketing to customer relationship marketing”, Marketing in Ukraine,

, no. 3, pp. 42–44.

Shklyar, T. L. (2015), “The CRM system is a new step in the field of education”, Eurasian scientific association, [Online], no. 7, available at: http://esa-conference.ru/wp-content/uploads/files/pdf/SHklyar-Tatyana-Lvovna.pdf (Accessed 14 March 2018).

 

 

Ліцензія Creative Commons

Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна 4.0 Міжнародна

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-30

Як цитувати

Барвінок, М. В. (2018). CRM-РІШЕННЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Економічні горизонти, (1(4), 107–112. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(4).2018.132470

Номер

Розділ

Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці