Маркетингова політика комунікацій у фармації
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(2).2017.113296Ключові слова:
маркетингова політика комунікацій, реклама, фармацевтична галузь, паблік-рилейшнз, просування, стимулювання збутуАнотація
Анотація. У статті проаналізовано існуючі методичні підходи щодо використання маркетингової комунікаційної політики взагалі і формування комплексу маркетингових комунікацій зокрема для фармацевтичних підприємств; досліджено застосування маркетингових комунікацій в фармацевтичній сфері, запропоновано шляхи щодо ефективного використання комплексу маркетингових комунікацій.
Ключові слова:
Посилання
Bagiev, G. L., Uspenskij, I. V. and Chencov, V. I. (1998), Interaktivnye modeli marketingovyh reshenij na virtual'nyh rynkah [Interactive model of marketing decisions in the virtual markets], SPbGUJeF, Saint Petersburg, Russia.
Harkavenko, S. S. (2002), Marketynh [Marketing], Libra, Kyiv, Ukraine.
Honcharova, S. Yu. and Honcharov, A. B. (2014), “Strategic management of pharmaceutical enterprises’ innovations”, Biznes Inform, no. 1’2014, pp. 56–60.
Horbunova, K. (2013), “The pharmaceutical sector in Ukraine: Problems of regulation”, on-lajn gazeta “Apteka.ua”, [Online], available at: http://www.apteka.ua/article/251633 (Accessed 20 May 2017).
Dmitrik, E. (2016), “Advertising of medical products at the end of 2016”, on-lajn gazeta “Apteka.ua”, [Online], available at: http://www.apteka.ua/article/408271 (Accessed 20 May 2017).
Kostiuk, H. V., Kovalenko, A. V. (2013), “The competitive ability of Ukrainian pharmaceutical industry”, Efektyvna ekonomika, [Online], no. 11, available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2547 (Accessed 20 May 2017).
Kotler, F. (2007), Osnovy marketinga [Fundamentals of marketing], Izdatel'skij dom “Vil'jams”, Moscow, Russia.
Kuzmyn, M. (2016), “Thinking about the patient, over-regulation of the pharmaceutical market in Ukraine”, [Online], available at: http://farmrada.blogspot.ru/2016/01/blog-post_12.html (Accessed 20 May 2017).
Maiboroda, O. O. (2007), Marketynhova polityka komunikatsii [Marketing politics of communications], KNEU, Kyiv, Ukraine.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олена Валентинівна Гарматюк, Артем Андрійович Автомеєнко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.