Маркетингова політика комунікацій у фармації

Автор(и)

  • Олена Валентинівна Гарматюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Артем Андрійович Автомеєнко Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(2).2017.113296

Ключові слова:

маркетингова політика комунікацій, реклама, фармацевтична галузь, паблік-рилейшнз, просування, стимулювання збуту

Анотація

Анотація. У статті проаналізовано існуючі методичні підходи щодо використання маркетингової комунікаційної політики взагалі і формування комплексу маркетингових комунікацій зокрема для фармацевтичних підприємств; досліджено застосування маркетингових комунікацій в фармацевтичній сфері, запропоновано шляхи щодо ефективного використання комплексу маркетингових комунікацій.

 

Ключові слова:

Біографії авторів

Олена Валентинівна Гарматюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

викладач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Артем Андрійович Автомеєнко, Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University

викладач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Посилання

Bagiev, G. L., Uspenskij, I. V. and Chencov, V. I. (1998), Interaktivnye modeli marketingovyh reshenij na virtual'nyh rynkah [Interactive model of marketing decisions in the virtual markets], SPbGUJeF, Saint Petersburg, Russia.

Harkavenko, S. S. (2002), Marketynh [Marketing], Libra, Kyiv, Ukraine.

Honcharova, S. Yu. and Honcharov, A. B. (2014), “Strategic management of pharmaceutical enterprises’ innovations”, Biznes Inform, no. 1’2014, pp. 56–60.

Horbunova, K. (2013), “The pharmaceutical sector in Ukraine: Problems of regulation”, on-lajn gazeta “Apteka.ua”, [Online], available at: http://www.apteka.ua/article/251633 (Accessed 20 May 2017).

Dmitrik, E. (2016), “Advertising of medical products at the end of 2016”, on-lajn gazeta “Apteka.ua”, [Online], available at: http://www.apteka.ua/article/408271 (Accessed 20 May 2017).

Kostiuk, H. V., Kovalenko, A. V. (2013), “The competitive ability of Ukrainian pharmaceutical industry”, Efektyvna ekonomika, [Online], no. 11, available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2547 (Accessed 20 May 2017).

Kotler, F. (2007), Osnovy marketinga [Fundamentals of marketing], Izdatel'skij dom “Vil'jams”, Moscow, Russia.

Kuzmyn, M. (2016), “Thinking about the patient, over-regulation of the pharmaceutical market in Ukraine”, [Online], available at: http://farmrada.blogspot.ru/2016/01/blog-post_12.html (Accessed 20 May 2017).

Maiboroda, O. O. (2007), Marketynhova polityka komunikatsii [Marketing politics of communications], KNEU, Kyiv, Ukraine.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-28

Як цитувати

Гарматюк, О. В., & Автомеєнко, А. А. (2017). Маркетингова політика комунікацій у фармації. Економічні горизонти, (1(2), 35–41. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(2).2017.113296

Номер

Розділ

Маркетинг, підприємництво, торгівля та біржова діяльність