Управлінські рішення щодо модернізації підприємств електронної комерції як суб’єктів інноваційного підприємництва
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(12).2020.225190Ключові слова:
управлінські рішення, підприємства, електронна комерція, інноваційне підприємництво, економікаАнотація
Метою статті є аналіз видів управлінських рішень щодо модернізації підприємств електронної комерції як суб’єктів інноваційного підприємництва та дослідити їх зміст. Методологія. При дослідженні даної проблематики використовувалися методи узагальнення, порівняння та систематичний метод. Результати. У статті проаналізовано види управлінських рішень щодо модернізації підприємств електронної комерції як суб’єктів інноваційного підприємництва. Досліджено їх зміст. Охарактеризовано наукові позиції та наведено статистичні дані по темі дослідження. Практичне значення. Для кращого розуміння проблематики управлінських рішень щодо модернізації підприємств електронної комерції як суб’єктів інноваційного підприємництва автором проаналізовано іноземні джерела, що дало змогу зрозуміти особливості світового досвіду, що визначають потребу підприємств електронної комерції України орієнтуватись впровадження новітніх технологічних рішень та сучасних управлінських підходів. Перспективи подальших досліджень. Автором проаналізовані сучасні тенденції модернізації підприємств та зазначається, що оптимізація конверсій стає усе більш серйозною проблемою в сучасному бізнес-середовищі, оскільки компанії прагнуть ефективно налаштувати сторінки своїх продуктів і переконатися, що їх продукти виділяються по усіх напрямах багатоканального маркетингу. Це може включати динамічну рекламу в Facebook, рекламу покупок в Google або зусилля із цифрового маркетингу.
Посилання
ocean (2020), “We are a purpose-driven business with a mission to end the ocean plastic crisis”, available at: https://4ocean.com/ (Accessed 2 February 2020).
Abraham, M., Archacki, R., González, J. E., Fanfarillo, S. and Van Kerckhove, J.-F. (2020), “The next level of personalization in retail”, available at: https://www.bcg.com/publications/2019/next-level-personalization-retail.aspx (Accessed 2 February 2020).
BigCommerce (2020a), “Ecommerce trends that are powering online retail forward”, available at: https://www.bigcommerce.com/blog/ecommerce-trends/#14-ecommerce-trends-leading-the-way (Accessed 3 February 2020).
BigCommerce (2020b), “How personalization can reduce ecommerce bounce rates by 20-30%”, available at: https://www.bigcommerce.com/blog/bounce-rates/#what-is-a-bounce-rate-on-an-ecommerce-website (Accessed 2 February 2020).
BigCommerce (2020c), “How to reach the right audience with digital marketing”, available at: https://www.bigcommerce.com/blog/how-to-reach-the-right-audience-with-digital-marketing/ (Accessed 3 February 2020).
BigCommerce (2020d), “LARQ recharges reusable water bottle industry with Google Pay and headless commerce”, available at: https://www.bigcommerce.com/case-study/larq/ (Accessed 5 February 2020).
BigCommerce (2020e), “Understanding the rise of PWAs in ecommerce: How brands can benefit from a progressive frontend”, available at: https://www.bigcommerce.com/blog/pwa/ (Accessed 4 February 2020).
Builderfly (2020), “5 reasons ecommerce product videos will increase sales”, available at: https://www.builderfly.com/5-reasons-ecommerce-product-videos-will-increase-sales (Accessed 5 Febru-ary 2020).
Burrow (2020), “The luxury couch for real life”, available at: https://burrow.com/our-story (Accessed 3 February 2020).
Business Insider Intelligence (2016), “80% of businesses want chatbots by 2020”, available at: https://www.businessinsider.com/80-of-businesses-want-chatbots-by-2020-2016-12 (Accessed 3 February 2020).
Enterprise Europe Network (2018), “A guide to e-commerce in Europe”, available at: https://een.ec.europa.eu/sites/default/files/een_guide_ecommerce_2018.pdf (Accessed 2 February 2020).
Kabaivanov, S. and Markovska, V. (2019), “Making a difference: accounting for the impact of management decisions in environmental management”, Scientific Annals of Economics and Business, vol. 66, no. 2, pp. 131–139, doi: http://dx.doi.org/10.47743/saeb-2019-0014
Kensium (2020), “We provide end-to-end commerce solutions”, available at: https://www.kensiumsolutions.com/ (Accessed 4 February 2020).
Kinsella, B. (2019), “Loup Ventures says 75% of U.S. households will have smart speakers by 2025, Google to surpass Amazon in market share”, available at: https://voicebot.ai/2019/06/18/loup-ventures-says-75-of-u-s-households-will-have-smart-speakers-by-2025-google-to-surpass-amazon-in-market-share/ (Accessed 2 February 2020).
Kuksa, I., Hnatenko, I., Orlova-Kurilova, O., Moisieieva, N. and Rubezhanska, V. (2019), “State regulation of innovative employment in the context of innovative entrepreneurship development”, Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, vol. 41, no. 2, pp. 228–236, doi: https://doi.org/10.15544/mts.2019.19
Loesche, D. (2018), “Mobile E-commerce is up and poised for further growth”, available at: https://www.statista.com/chart/13139/estimated-worldwide-mobile-e-commerce-sales/ (Accessed 4 February 2020).
Malerba, F. and McKelvey, M. (2019), “Knowledge-intensive innovative entrepreneurship”, Foundations and Trends in Entrepreneurship, vol. 14, no. 6, pp. 555–681, doi: http://dx.doi.org/10.1561/0300000075
Molnár, B. and Mattyasovszky-Philipp, D. (2019), “Cognitive information systems – artificial intelligence & management decisions”, 12th IADIS International Conference Information Systems, University of Applied Science, Utrecht, Netherlands, April 11–13, 2016, pp. 290–294.
Natori (2020), “Explore the brands”, available at: https://www.natori.com/ (Accessed 3 February 2020).
Omale, G. (2019), “Gartner says 100 million consumers will shop in augmented reality online and in-store by 2020”, available at: https://www.gartner.com/en/newsroom/press-releases/2019-04-01-gartner-says-100-million-consumers-will-shop-in-augme (Accessed 2 February 2020).
Osman, M. (2020), “Ecommerce statistics for 2020 – chatbots, voice, omni-channel marketing”, available at: https://kinsta.com/blog/ecommerce-statistics/ (Accessed 3 February 2020).
Semerádová, T. and Weinlich, P. (2019), Impacts of online advertising on business performance, IGI Global, Pennsylvania, USA, 262 p. doi: http://doi.org/10.4018/978-1-7998-1618-8
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Володимир Сергійович Симаков
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.