Маркетинг здорового життя як об’єкт спортивної індустрії.

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(8).2019.228690

Анотація

Метою статті є дослідження проблемних аспектів маркетингового забезпечення при формуванні здорового способу життя населення. Методологія. В процесі  написання  статті  застосовувалися  різні  загальнонаукові та специфічні методи дослідження, зокрема, індукції і дедукції, історичний, логічний і порівняння, системний, спостереження, узагальнення та порівняння на етапі  узагальнення теоретичних положень і формуванні висновків з даного дослідження. Результати. У статті розглянуто роль організацій спортивної індустрії у формуванні здорового способу життя та фізичної активності населення. Спортивна індустрія в останні роки стає невід’ємною частиною повсякденного життя людей, зростає кількість організацій – виробників спортивного продукту (спортивні клуби, фітнес центри, тренажерні зали, басейни та ін.), збільшується кількість людей, що займаються спортом, продавців спортивних товарів, інвентарю, обладнання, росте кількість та якість засобів масової інформації. В умовах глобалізації економічних відносин, свободи пересування людей й обміну інформацією, постійно збільшується число спортивних уболівальників, присутніх на змаганнях особисто, або які спостерігають по телебаченню, слухають радіотрансляції та використовують інтернет. Однак, відсутність коштів для підтримки та розвитку спортивної інфраструктури, забезпечення підготовки спортсменів, проведення змагань є серйозною проблемою перед організаціями спортивної індустрії некомерційного типу. Визначено, що під впливом соціально-економічних процесів, що відбуваються у суспільстві, змінюються запити, потреби та вимоги людей щодо якості продуктів (товарів, послуг). Водночас посилюється роль маркетингового управління як складової діяльності спортивних організацій (федерацій, спортивних клубів, спортивних шкіл та ін.).

Біографія автора

Yaroslav V. Leonov , Харківська державна академія фізичної культури

доцент кафедри менеджменту фізичної культури

Посилання

Andreff W, Stefan Szymanski (2006), Handbook on the economics of sport, MPG Books Ltd, Bodmin, Cjrnwall, UK

Data and statistics (2018), “Database Centers for Disease Control and Prevention”, URL: https://www.cdc.gov/nccdphp/dnpao/division-information/data-stats/index.htm (Accessed 11 Dec 2018).

Database (2020), “Database European Сomission”, URL: http://ec.europa.eu/eurostat/data/database (Accessed 11 Dec 2020).

Global Health Observatory data repository (2018), “Database World Health Organization”, URL: http://apps.who.int/gho/data/node.main.A893?lang=en (Accessed 11 Dec 2018)

Health and Participftion (2018), “Database European Сomission”. URL: https://ec.europa.eu/sport/policy/societal-role/health-participation_en (Accessed 11 Dec 2018)

Europe 2020 strategy (2018), “Database European Сomission”, URL: https://ec.europa.eu/info/business-economy-euro/economic-and-fiscal-policy-coordination/eu-economic-governance-monitoring-prevention-correction/european-semester/framework/europe-2020-strategy_en#thestrategysetouttargetsinthe5followingfields (Accessed 11 Dec 2018).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-31

Як цитувати

Leonov , Y. V. (2019). Маркетинг здорового життя як об’єкт спортивної індустрії. Економічні горизонти, (1(8), 107–112. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(8).2019.228690