Формування механізму конкурентного ціноутворення на сільськогосподарську техніку в Україні: сучасний стан та перспективи.

Автор(и)

  • С.М. Марченко Міжрегіональна Академія управління персоналом; Навчально-науковий інститут менеджменту, економіки та фінансів, Україна
  • А.В. Воропаєв Міжрегіональна Академія управління персоналом; Навчально-науковий інститут менеджменту, економіки та фінансів, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(11).2019.228705

Анотація

Мета дослідження. Головною метою статті є наукове обґрунтування теоретичних підходів і практичних рекомендацій пов'язаних з формуванням конкурентного ціноутворення на сільськогосподарську техніку вітчизняного виробництва з урахуванням досвіду зарубіжних компаній. Методи. Для досягнення поставленої мети було використано методи порівняння і синтезу, експертних оцінок. Результати. У результаті проведеного дослідження запропоновано заходи, спрямовані на удосконалення механізму конкурентного ціноутворення, збільшення обсягу експортного потенціалу на ринку сільськогосподарської техніки якісними машинами та обладнанням. З метою підвищення експортно-імпортного потенціалу виробників сільгосптехніки доцільно імплементувати ряд заходів, а саме підтримка вітчизняного виробництва складної сільськогосподарської техніки; створення сприятливих умов для побудови концернів та добровільних об’єднань із зарубіжними партнерами провідних виробників техніки у світі; створення умов державної підтримки щодо модернізації та технічного переоснащення вітчизняних агровиробників та прийняття закону «Купуй українське» з метою підтримки вітчизняного сільгоспмашинобудування. Практичне значення дослідження полягає у викладенні основних положень, які доведені до рівня конкретних пропозицій, що можуть бути використані підприємствами сільськогосподарського машинобудування в процесі удосконалення механізму конкурентного ціноутворення на сільськогосподарську техніку.

Біографії авторів

С.М. Марченко, Міжрегіональна Академія управління персоналом; Навчально-науковий інститут менеджменту, економіки та фінансів

Professor of Marketing

А.В. Воропаєв, Міжрегіональна Академія управління персоналом; Навчально-науковий інститут менеджменту, економіки та фінансів

аспірант кафедри маркетингу

Посилання

Menedzhment, marketing i ekonomika obrazovaniya (2001), [pod red. A. P. Egorshina], Novgorod: NIMB, 624 p.

Metodichnі rekomendacії z obґruntuvannya normativnoї potrebi osnovnih zasobіv na virobnictvo sіl's'kogospodars'koї produkcії [G. M. Pіdlіsec'kij, M. І. Gerun, V. V. Garkavij ta іn.], Kyiv, Ukraine, 52 p.

Pakhucha E.V. (2018), Price competition and its impact on the competitiveness of agricultural products. Business Inform. no. 9. P. 117–118, available at: http://www.business-inform.net/pdf/2018/9_0/117_122.pdf/ (Accessed 6 February 2019).

Subaeva A.K., Nurullin A.A., Minnekhanova R.R. (2013)? Assessment of the state of pricing in the market of agricultural machinery [Modern problems of science and education], no.1, available at: https://www.science-education.ru/pdf/2013/1/213.pdf/ (Accessed 6 February 2019).

Oleksandr Zakharchuk "In (2019), exports of agricultural machinery from Ukraine decreased by almost 10.0%" (2020), posted on the website of the National [Academy of Agrarian Sciences of Ukraine], available at: http://naas.gov.ua/news/?ELEMENT_ID= 5743. (Accessed 6 February 2019).

Shkvarchuk L.O. (2008)? Pricing: textbook [LO Shkvarchuk ], К/ 460p., available at: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21237. (Accessed 6 February 2019).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-25

Як цитувати

Марченко, С. ., & Воропаєв, А. . (2019). Формування механізму конкурентного ціноутворення на сільськогосподарську техніку в Україні: сучасний стан та перспективи. Економічні горизонти, (4(11), 130–135. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(11).2019.228705