Сучасний стан маркетингової діяльності підприємств АПК в Україні.
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(9).2019.230431Анотація
Мета дослідження. Мета статті полягає в аналізі сучасного стану та тенденцій розвитку маркетингової діяльності підприємств агропромислового комплексу України.
Методологія. При дослідженні стану й тенденцій маркетингової діяльності підприємств АПК України використано графічний метод та системний аналіз; при дослідженні впливу загроз на стан маркетингової діяльності підприємств АПК в Україні – причинно-наслідковий метод та метод наукового узагальнення – при формуванні висновків дослідження.
Результати. Результати проведеного дослідження були узагальнені за допомогою SWOT-аналізу, що дозволило систематизувати інструменти забезпечення маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. Таким чином, результати оцінки ефективності маркетингової політики сільськогосподарських підприємств, на думку опитаних респондентів, підтвердили важливість маркетингової політики для забезпечення їх економічної безпеки. За результатами дослідження, проаналізовано тенденції розвитку сільськогосподарських підприємств, здійснено діагностику ефективності маркетингової політики сільськогосподарських підприємств, оцінено основні чинники впливу на стан економічної безпеки сільськогосподарських підприємств.
Практичне значення дослідження полягає в тому, що основні висновки та пропозиції можуть бути використані вітчизняними підприємствами для формування ефективної системи управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств.
Перспективи подальших досліджень. Визначено, що на перспективу для сільськогосподарських підприємств при розробці маркетингової політики як інструменту забезпечення економічної безпеки та для прийняття обґрунтованих управлінських рішень та в інтересах споживачів сільськогосподарської продукції регіону необхідним є формування стратегічних і тактичних цілі діяльності на основі запропонованого інструментарію
Посилання
Bancheva A.A., (2006). Development of the concept of market-oriented management. Marketing. №2. Pp. 3-12.
Zhdanova T.S., (2019). Lazy marketing. Principles of passive sales. URL: https://www.klex.ru/9uy.
Kasatkina M.V., (2011). Assessment of the competitiveness of the chemical industry: methodological aspects. Marketing and innovation management. № 3 (2). Pp. 159-165. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%282%29__24.
Kotenko N.V., Serdyuk S.G., Saltikova G.V., (2015). Marketing tools for managing the financing and promotion of NGO services. Marketing and innovation management. № 4. pp. 20-33.
Lazurenko V., Posylkina O.V. Research of evolution of scientific approaches to definition of essence of partnership relations. URL: https://dspace.nuph.edu.ua/bitstream/123456789/18158/1/226-229.pdf.
Maksimova T.S. (2010). Innovative tools of direct marketing. Marketing and innovation management. № 1. pp. 78-81. URL: Access mode: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_11.
Musatkina V.P. (2014). The impact of marketing policy on the productivity of a commercial enterprise. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Economics series. Issue 1 (1). Pp. 101-104.
Rubtsova O.S. (2018), Features of accounting for marketing costs of construction companies. Efficient economy. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6782. DOI: 10.32702 / 2307-2105-2018.12.105.
Smirnov I.G., Lyubitseva O.O. (2020). Marketing of sustainable tourism: a textbook. 256 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ольга Григорівна Чирва, Максим Володимирович Бойко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.