КУЛЬТУРА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ЇЇ ЗНАЧЕННЯ ТА ВПЛИВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(20).2022.261844Ключові слова:
культура професійного спілкування, етика спілкування, комунікативні навички, індустрія гостинностіАнотація
Головною особливістю роботи працівників сфери гостинності є постійне спілкування із людьми різних вікових категорій, соціальних статусів, а іноді і національностей. Культура професійного спілкування працівників сфери послуг полягає, в першу чергу, у шанобливому ставленні до клієнта, а також у вмінні взаємодіяти з людиною не залежно від ситуації. В основі професійної етики працівників індустрії гостинності закладено професійні знання, уміння і навички, моральні норми і принципи, а також основні аспекти професійної, соціальної (у тому числі моральної, педагогічної, політичної, дипломатичної, внутрішньої, емоційної) культури та службовий етикет.
Під час виходу до гостей закладу досить важливим є відповідність манер, зовнішнього вигляду, мови, жестів та одягу. Якщо працівники порушують свою професійну етику, переступають моральність, забувають про свої професійні норми, то це призводить до створення негативного іміджу готельного-ресторанного підприємства.
Вміння етично, грамотно та змістовно висловити думку, подати інформацію клієнту є необхідним і надзвичайно важливим складником комунікативної компетентності працівників сфери індустрії гостинності. Саме цей складник є фундаментом бізнес-процесів галузі, який спрямований на просування й реалізацію туристського продукту, готельно-ресторанних послуг, екскурсійного, санаторно-курортного й спеціалізованого обслуговування. Зважаючи на це, вміння та навички професійного спілкування мають велике значення як у межах міжнаціонального, так і міжнародного діалогу.
Посилання
Romanukha, OM, Romanukha, AN, Zinchenko, VM, & Zinchenko, VN (2021). Formation of professional and communicative competencies of employees of the hospitality industry on the example of the hotel and restaurant industry. Current issues of the humanities, 5 (35), 239-244.
Wang, Y. F. (2013). Constructing career competency model of hospitality industry employees for career success. International Journal of Contemporary Hospitality Management.
Huang, Y. L., & Lin, C. T. (2010). Management trainee core competencies in the hospitality industry: Differences between managers and scholars. Journal of Human Resources in Hospitality & Tourism, 10(1), 1-13.
Kamau, S. W., & Waudo, J. (2012). Hospitality industry employers expectation of employees competences in Nairobi Hotels. Journal of Hospitality Management and Tourism, 3(4), 55-63.
Blue, G. M., & Harun, M. (2003). Hospitality language as a professional skill. English for specific purposes, 22(1), 73-91.
Zhong, Y., & Couch, S. (2007). Hospitality students' perceptions of facilitators and constraints affecting women's career advancement in the hospitality industry. Family and Consumer Sciences Research Journal, 35(4), 357-373.
Sisson, L. G., & Adams, A. R. (2013). Essential hospitality management competencies: The importance of soft skills. Journal of Hospitality & Tourism Education, 25(3), 131-145.
Chung, K. Y. (2000). Hotel management curriculum reform based on required competencies of hotel employees and career success in the hotel industry. Tourism management, 21(5), 473-487.
Zhong, Y. G., Couch, S., & Blum, S. C. (2011). Factors affecting women's career advancement in the hospitality industry: Perceptions of students, educators and industry recruiters. Journal of Hospitality & Tourism Education, 23(4), 5-13.
Millar, M., Mao, Z., & Moreo, P. (2010). Hospitality & tourism educators vs. the industry: A competency assessment. Journal of Hospitality & Tourism Education, 22(2), 38-50.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.