ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Наталія Володимирівна Барвінок Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-6661-4780

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.263553

Ключові слова:

маркетинг в туризмі, маркетингова діяльність в туризмі, управління маркетинговою діяльністю, функції маркетингу, аспекти туристичного продукту, туристичне підприємство

Анотація

У статті розкрито суть понять «маркетинг в туризмі», «маркетингова діяльність туристичного підприємства», розглянуто управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства як управлінську діяльність, що пов’язана з плануванням, організацією, координацією, контролем, аудитом і стимулюванням дій з інтенсифікації процесу формування попиту на туристичний продукт та збільшення прибутків туристичного підприємства. Основну увагу зосереджено на виконання функцій маркетингу в туризмі опираючись на специфіку туристичного продукту, що відрізняють продажу туристичного продукту від продажів інших товарів та послуг. Розглянуто основні аспекти туристичного продукту, через які розкривається суть та особливості маркетингової діяльності туристичного підприємства задля розширення ринку продажу. Встановлено, що ефективне управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства, виконання функцій маркетингу, врахування всіх аспектів туристичного продукту, вивчення потреб і вимог клієнтів та конкурентного середовища є важливою складовою для підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства та ринку туристичних послуг.

Біографія автора

Наталія Володимирівна Барвінок, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

викладач

Посилання

Amerikanska Asociaciya Marketingu. URL: https://tvir.biographiya.com/amerikanska-asociaciya-marketingu.

Marketing Society URL: https://www.marketingsociety.com/john-gilbert.

Bondarenko, S., Vorobei, V., Niziaieva, V. (2020). Cutnist marketynhovoi stratehii turystychnoho pidpryiemstva. Scientific Collection «InterConf», (37): with the Proceedings of the 1 st International Scientific and Practical Conference «Recent Scientific Investigation». Oslo, Norway: Dagens naeringsliv forlag, 233-236 [in Ukrainian].

Budia, O. P. (2008). Innovatsiini napriamy rozvytku marketynhu v sferi turyzmu i hostynnosti. Zovnishnia torhivlia: pravo ta ekonomika - Foreign trade: law and economics, 6, 142-149 [in Ukrainian].

Harkavenko, S. S. (2008). Marketynh. K.: Libra [in Ukrainian].

Hryhorchuk, T. Marketynh. dystantsiinyi kurs. URL: https://sites.google.com/site/marketingdistance/tema-1/1-sutnist-marketingu [in Ukrainian].

Durovych, A. P., Kopanev, A. S. (1998). Marketynh v turyzme. Mn.: «Эkonompress» [in Ukrainian].

Kariahin, Yu. O., Tymoshenko, Z. I., Demura, T. O., Munin, H. B. (2009). Marketynh tur produktu. K: Kondor [in Ukrainian].

Kyfiak, V. F. (2003). Orhanizatsiia turystychnoi diialnosti v Ukraini. Chernivtsi: Knyhy-KhKhI [in Ukrainian].

Kotler, F. (2007). Osnovy marketynhu. M.: Vyliams [in Ukrainian].

Kotler, F., Armstronh, H. (2010). Osnovy marketynhu. M.: Vyliams [in Ukrainian].

Krykavskyi, Ye. V., Deineha, I. O., Deineha, O. V. (2014). Marketynhovyi menedzhment. Lviv: Vyd-vo Lviv. Politekhniky [in Ukrainian].

Letunovska, N. Ye. (2020). Marketynh u turyzmi. Sumy: Sumskyi derzhavnyi universytet [in Ukrainian].

Lypchuk, V. V., Dudiak, R. P., Buhil, S. Ya., Yanyshyn, Ya. S. (2012). Marketynh. Lviv: «Mahnoliia 2006» [in Ukrainian].

Malska, M. P., Khudo, V. V., Tsybukh, B. I. Osnovy turystychnoho biznesu. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury [in Ukrainian].

Rosokha, V. V. (2012). Marketynhovyi menedzhment v systemi upravlinnia pidpryiemstvom. Ahroinkom – Agroeconomist, 10-12, [in Ukrainian].

Semak, B. B. (2019). Formuvannia marketynhovoi stratehii prosuvannia turystychnykh produktiv dlia inozemnykh turystiv. Visnyk LTEU. Ekonomichni nauky - Bulletin of LTEU. Economic sciences, 19-25 [in Ukrainian].

Senyshyn, O. S., Kryveshko, O. V. (2020). Marketynh. Lviv: Lvivskyi natsionalnyi universytet imeni Ivana Franka [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-27

Як цитувати

Барвінок, Н. В. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Економічні горизонти, (3(21), 21–31. https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.263553

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають