МАРКЕТИНГОВА ДІАГНОСТИКА ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ РІТЕЙЛА В КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.264272

Ключові слова:

товарний асортимент, АВС-аналіз, рітейл, промо-акції, реклама, інновації, мерчандайзинг, маркетингова діагностика

Анотація

Стаття присвячена маркетинговій діагностиці товарного асортименту в рітейлі в умовах жорсткої конкуренції. Дослідження проводилось на прикладі Корпорації «АТБ-маркет». Проаналізовано широту, повноту, новизну, стійкість, структуру та гармонійність асортименту. З метою виявлення найважливіших, важливих та не особливо важливих позицій було проведено АВС-аналіз категорії «7 днів». Здійснено порівняльну характеристику використання промо-акцій та реклами в рітейлах. Досліджуваний рітейл активно проводить рекламну діяльність, використовуючи її різні види. Проаналізовано використання мерчандайзингу в рітейлі. Здійснено порівняння інновацій в рітейлах.

Біографії авторів

Вікторія Даценко, Університет митної справи та фінансів

к.е.н., доцент, декан факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин

Тетяна Дронова, Університет митної справи та фінансів

к.е.н., доцент кафедри маркетингу

Вікторія Хурдей, Університет митної справи та фінансів

к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу

Міщенко Дмитро, Університет митної справи та фінансів

д.е.н., проф., професор кафедри маркетингу

Людмила Семенова, Університет митної справи та фінансів

к.е.н., доцент кафедри маркетингу

Посилання

ATB-market URL: https://zakaz.atbmarket.com/catalog/1154/467 [in Ukrainian].

Silpo URL: https://silpo.ua/ [in Ukrainian].

Skryhun N.P., Stetsenko V.A., Kapinus L.V. (2011). Vykorystannia portfelnoho i odno produktovoho analizu dlia rozrobky asortymentnoi polityky: Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini : zbirnyk naukovykh prats, Vyp. 4(119), 1-8 [in Ukrainian].

Varus URL: https://varus.ua/ru [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-27

Як цитувати

Даценко, В., Дронова, Т., Хурдей, В., Дмитро, М., & Семенова, Л. (2022). МАРКЕТИНГОВА ДІАГНОСТИКА ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ РІТЕЙЛА В КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Економічні горизонти, (3(21), 100–110. https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.264272