МАРКЕТИНГОВА ДІАГНОСТИКА ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ РІТЕЙЛА В КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.264272Ключові слова:
товарний асортимент, АВС-аналіз, рітейл, промо-акції, реклама, інновації, мерчандайзинг, маркетингова діагностикаАнотація
Стаття присвячена маркетинговій діагностиці товарного асортименту в рітейлі в умовах жорсткої конкуренції. Дослідження проводилось на прикладі Корпорації «АТБ-маркет». Проаналізовано широту, повноту, новизну, стійкість, структуру та гармонійність асортименту. З метою виявлення найважливіших, важливих та не особливо важливих позицій було проведено АВС-аналіз категорії «7 днів». Здійснено порівняльну характеристику використання промо-акцій та реклами в рітейлах. Досліджуваний рітейл активно проводить рекламну діяльність, використовуючи її різні види. Проаналізовано використання мерчандайзингу в рітейлі. Здійснено порівняння інновацій в рітейлах.
Посилання
ATB-market URL: https://zakaz.atbmarket.com/catalog/1154/467 [in Ukrainian].
Silpo URL: https://silpo.ua/ [in Ukrainian].
Skryhun N.P., Stetsenko V.A., Kapinus L.V. (2011). Vykorystannia portfelnoho i odno produktovoho analizu dlia rozrobky asortymentnoi polityky: Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini : zbirnyk naukovykh prats, Vyp. 4(119), 1-8 [in Ukrainian].
Varus URL: https://varus.ua/ru [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.