SMM І МАРКЕТИНГ ПІД ЧАС ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(22).2022.267016Ключові слова:
SMM, маркетинг, маркетингові інструменти, контент, брендинг, цифровий маркетингАнотація
Війна в Україні завдала нищівного удару по економіці країни, і звісно, маркетинг також змінив своє звичне життя. Актуальність теми зумовлена тим, що маркетинг здатний бути ефективним інструментом відновлення та розвитку бізнесу в Україні. SMM і маркетинг під час війни практично не досліджувався в наукових колах і є новою проблематикою та актуальністю в бізнес-колах. Метою статті є вивчення досвіду провідних країн світу під час кризи щодо можливих шляхів адаптації маркетингу та SMM для відновлення бізнесу в Україні та сформувати рекомендації щодо вдосконалення інструментів маркетингу. Досліджено деякі сфери бізнесу та зазначено, що галузеві збитки загалом по Україні наразі досить складно, оскільки бойові дії ще тривають, а ситуація на окремих територіях непередбачувана. Розглянуто вивчення досвіду провідних країн світу під час кризи щодо можливих шляхів адаптації маркетингу та SMM для відновлення бізнесу в Україні.
Визначено, що брендам потрібно намагатися завжди бути в курсі поточної воєнної, економічної, політичної ситуації, щоб бути готовими у разі необхідності змінити бізнес-вектор з власними маркетинговими підходами до своїх цільових і потенційних споживачів.
Посилання
Marketynh pid chas kryzy: rizaty chy ni. URL: Laba https://l-a-b-a.com/uk/blog/3072-marketing-v-krizis-rezat-ili-net (data zvernennia: 23.10.2022).
Amons S. E., Krasniak O. P. Marketynhovi doslidzhennia rynku i yoho strukturnykh elementiv: teoretychnyi aspekt. Efektyvna ekonomika. 2020. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7926 (data zvernennia: 20.10.2022) DOI: 10.32702/2307-2105-2020.5.106
Korostova I. Stan ta perspektyvy marketynhu pid chas viiny. Tsyfrova ekonomika ta ekonomichna bezpeka. 2022. (02). S. 52-55. https://doi.org/10.32782/dees.2-9
Podzihun S. M., Harmatiuk O. V. Brendynh yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti farmatsevtychnykh pidpryiemstv. Pidpryiemnytstvo i torhivlia. 2021. (31). S.33-37. https://doi.org/10.36477/2522-1256-2021-31-05
Filipp Kotler. Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho. 2019. S. 224.
Vovchanska O., Ivanova L. Osoblyvosti realizatsii instrumentiv marketynhu v umovakh voiennoho stanu. Ekonomika ta suspilstvo. 2022. (38). URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1293/1247 (data zvernennia: 23.10.2022).
Things Marketing Leaders Must Do in the Wake of the Russian Invasion of Ukraine.URL:https://www.gartner.comen/articles/5-things-marketing-leaders-must-do-in-the-ake-of-the-russia-ukraine-war-1 (data zvernennia: 20.11.2022).
trendiv marketynhu, yaki ydut do nas zi SShA. URL: https://l-a-b-a.com/uk/blog/3209-6-marketing-trendov-kotorye-idut-k-nam-iz-ssha (data zvernennia: 23.10.2022).
Ofitsiinyi sait «Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy». URL: http://www.ukrstat.gov.ua (data zvernennia: 12.11.2022).
Pacheva N.O., Podzihun S.M. Orhanizatsiia marketynhovoho menedzhmentu v systemi upravlinnia pidpryiemstvom. Ekonomika ta suspilstvo. 2022. № 38. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1279 DOI: 10.32782/2524-0072/2022-38-21
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.