НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПРОДОВОЛЬЧОГО МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Алла В. Гуменюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Олена В. Гарматюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-2589-3269

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(22).2022.267024

Ключові слова:

продовольчий маркетинг, маркетингові стратегії, агропромисловий маркетинг, аграрний сектор

Анотація

У статті розглянуто теоретичну сутність та значення продовольчого маркетингу стратегії діяльності аграрних підприємств. Визначено роль значення продовольчого маркетингу в АПК для покупців. Проаналізовано основні принципи організації продовольчого маркетингу, використовуваного в управлінській діяльності аграрних підприємств. Розглянуто значення у маркетинговій діяльності аграрних підприємств цінових методів управління та стратегії, які доцільно пов'язувати з особливостями аграрного виробництва. Надано практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності, може включати такі моменти, зокрема щодо зміни цінової політики підприємства і зосередження зусиль у виконанні основного завдання - максимізації прибутку, активізацію рекламування товарів, присвоєння марочних назв товарам. Сформовано умови ефективного функціонування продовольчого маркетингу  підприємств у сфері аграрного бізнесу.

Біографії авторів

Алла В. Гуменюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент

Олена В. Гарматюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Старший викладач

Посилання

Ryabchyk A. V. (2009) Orhanizatsiyno-upravlinsʹki aspekty vdoskonalennya systemy ahromarketynhu v Ukrayini. Naukovyy visnyk NUBiP. Vyp. 142 (CH. 1). 45-47.

Serdyuk T.M. (2011) Kontseptsiya prodovolʹchoho marketynhu v konteksti rozvytku ahrobiznesu. Visnyk Sumsʹkoho natsionalʹnoho ahrarnoho universytetu. Seriya «Ekonomika i menedzhment». Vyp. 6/2. 96-100.

Zvyahintseva O. B. (2010) Osoblyvosti doslidzhennya marketynhu prodovolʹchykh tovariv. Ekonomika APK. K., 3. 25-30.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-13

Як цитувати

Гуменюк, А. В., & Гарматюк, О. В. (2022). НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПРОДОВОЛЬЧОГО МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ. Економічні горизонти, (4(22), 113–123. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(22).2022.267024