НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПРОДОВОЛЬЧОГО МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(22).2022.267024Ключові слова:
продовольчий маркетинг, маркетингові стратегії, агропромисловий маркетинг, аграрний секторАнотація
У статті розглянуто теоретичну сутність та значення продовольчого маркетингу стратегії діяльності аграрних підприємств. Визначено роль значення продовольчого маркетингу в АПК для покупців. Проаналізовано основні принципи організації продовольчого маркетингу, використовуваного в управлінській діяльності аграрних підприємств. Розглянуто значення у маркетинговій діяльності аграрних підприємств цінових методів управління та стратегії, які доцільно пов'язувати з особливостями аграрного виробництва. Надано практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності, може включати такі моменти, зокрема щодо зміни цінової політики підприємства і зосередження зусиль у виконанні основного завдання - максимізації прибутку, активізацію рекламування товарів, присвоєння марочних назв товарам. Сформовано умови ефективного функціонування продовольчого маркетингу підприємств у сфері аграрного бізнесу.
Посилання
Ryabchyk A. V. (2009) Orhanizatsiyno-upravlinsʹki aspekty vdoskonalennya systemy ahromarketynhu v Ukrayini. Naukovyy visnyk NUBiP. Vyp. 142 (CH. 1). 45-47.
Serdyuk T.M. (2011) Kontseptsiya prodovolʹchoho marketynhu v konteksti rozvytku ahrobiznesu. Visnyk Sumsʹkoho natsionalʹnoho ahrarnoho universytetu. Seriya «Ekonomika i menedzhment». Vyp. 6/2. 96-100.
Zvyahintseva O. B. (2010) Osoblyvosti doslidzhennya marketynhu prodovolʹchykh tovariv. Ekonomika APK. K., 3. 25-30.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.