КОНЦЕПЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ЛОГІСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ: ПЕРЕВАГИ, ПРОБЛЕМИ ТА СПОСОБИ ВИРІШЕННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.270796

Ключові слова:

споживач, логістика, бізнес, обслуговування, задоволення, досвід

Анотація

Важливою концепцією в роботі логістичних транспортних систем є логістичне обслуговування споживачів. Ця концепція базується на загальному масштабі ланцюга поставок. Традиційно компонентам ланцюга постачання було важко визначити свою роль у загальному обслуговуванні клієнтів, що надається кінцевим споживачам. Проте зростає тенденція до більшого усвідомлення своєї ролі не лише щодо торговельних партнерів, але й щодо кінцевого споживача.

Логістичне обслуговування споживачів є важливою частиною логістичної галузі. Клієнти довіряють свої відправлення логістичній службі та очікують отримати відмінне обслуговування. Якісне обслуговування споживачів розглядається як спосіб отримати постійних клієнтів і змусити їх повертатися, тому це питання актуальне для логістичного бізнесу.

В статті визначено процес обслуговування клієнтів у сфері логістики, описані етапи логістичного обслуговування. Проаналізовано важливість поліпшення обслуговування клієнтів у галузі логістики та надано поради щодо його покращення. Визначено проблеми в логістиці обслуговування споживачів та запропоновано способи визначення задоволення обслуговування клієнтів. Описані переваги покращення обслуговування та способи створення позитивного клієнтського досвіду.

Біографія автора

Ольга Семенда, Уманський національний університет садівництва

Кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу

Посилання

Kobyliukh, O. & Hirna, O. (2022) Suchasni pidkhody do lohistychnoho obsluhovuvannia kliientiv na osnovi vykorystannia CRM-systemy [Modern approaches to logistics customer service based on the use of the CRM system]. Akademichni vizii - Academic visions, 10-11, 3–12. Retrieved from https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/ [in Ukrainian].

Vodolazhs'ka, T.O. & Achkasova, L.M. (2022) Modeliuvannia lohistychnykh stratehij pidpryiemstva [Modeling of logistics strategies of the enterprise]. Ekonomika transportnoho kompleksu - Economy of the transport complex, Kharkiv, 40, 170-183 [in Ukrainian].

Kryvoruchko, O.M. & Ovcharenko, A.H. (2021) Rozrobka stratehij iakosti lohistychnoho obsluhovuvannia spozhyvachiv [Development of strategies for the quality of logistics service for consumers]. Ekonomika transportnoho kompleksu - Economy of the transport complex, 38. 61-76. Retrieved from http://etk.khadi.kharkov.ua/article/view/249632/246995 [in Ukrainian].

Shyshkin, V.O. & Bakhmetova, Ya.Yu. (2019) Perspektyvy vykorystannia lohistychnoi stratehii iak umova zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Prospects for the use of logistics strategy as a condition for ensuring the competitiveness of the enterprise]. Modern Economics - Modern Economics, 14, 296-300. Retrieved from https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-46 [in Ukrainian].

Komlichenko, O. (2022) Formuvannia lohistychnoi systemy ta ii vplyv na efektyvnist' diial'nosti pidpryiemstva [Formation of the logistics system and its impact on the efficiency of the enterprise]. Grail of Science - Grail of Science, 14-15, 125–127. Retrieved from https://doi.org/10.36074/grail-of-science.27.05.2022.017 [in Ukrainian].

Shylova, T. (2020) Model' vprovadzhennia proektu reinzhynirynhu biznes-protsesiv u transportno-lohistychnij haluzi [The model of implementation of the business process reengineering project in the transport and logistics industry]. Ekonomika ta suspil'stvo - Economy and society, 22. Retrieved from https://doi.org/10.32782/2524-0072/2020-22-86 [in Ukrainian].

Mel'nyk, I.O., Vlasenko, O.M. & Cherevchuk, E.V. (2018) Tsinoutvorennia v lohistychnij systemi [Pricing in the logistics system]. Efektyvna ekonomika - Efficient economy, 11. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6690. DOI: 10.32702/2307-2105-2018.11.87 [in Ukrainian].

Klymenko, V.V., Noval's'ka, N.I. & Lozova, H.M. (2022) Orhanizatsiia prosuvannia transportno-lohistychnykh posluh na tsil'ovi rynky [Organization of promotion of transport and logistics services to target markets]. Aktual'ni problemy rozvytku ekonomiky rehionu - Actual problems of the development of the economy of the region, Ivano-Frankivs'k, Vyd-vo Prykarpats'koho natsional'noho universytetu imeni Vasylia Stefanyka, 18,16-32. [in Ukrainian].

Lytvynenko, C.L., Trehubov, O.S., Vojtsekhovs'kyj, V.S., Semenda, O.V., Popova, Yu.M. & Kajdakova, T.V. (2021) Marketynh v pidpryiemnyts'kij diial'nosti ta upravlinnia prodazhem lohistychnykh posluh [Marketing in business activities and management of the sale of logistics services] Kyiv: «Kondor», 280р. [in Ukrainian].

Sarder, M.D. (2021) Logistics customer services. Logistics Transportation Systems, 197–217. DOI: 10.1016/B978-0-12-815974-3.00008-3 [in USA]

Semenda, O.V. (2022) Marketynhovi stratehii zadovolennia potreb spozhyvachiv v lohistytsi [Marketing strategies for satisfying consumer needs in logistics]. Materialy VII Vseukrains'koi naukovo-praktychnoi konferentsii kafedry marketynhu Umans'koho natsional'noho universytetu sadivnytstva «Stanovlennia ta rozvytok marketynhu v Ukraini: vid teorii do praktyky» - Materials of the VII All-Ukrainian Scientific and Practical Conference of the Department of Marketing of the Uman National University of Horticulture "Establishment and Development of Marketing in Ukraine: From Theory to Practice", (October 25, 2022) (р. 149-152). Uman: UNUS [in Ukrainian].

Semenda, O.V. & Korman, I.I. (2022) Metodyka provedennia marketynhovykh doslidzhen' povedinky spozhyvachiv u virtual'nomu seredovyschi [The methodology of conducting marketing research of consumer behavior in a virtual environment]. «Věda a perspektivy» - «Věda a perspective», 1(8), 60-71. DOI: https://doi.org/10.52058/2695-1592-2022-1(8)-60-71 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-31

Як цитувати

Семенда, О. (2023). КОНЦЕПЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ЛОГІСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ: ПЕРЕВАГИ, ПРОБЛЕМИ ТА СПОСОБИ ВИРІШЕННЯ. Економічні горизонти, (1(23), 26–34. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.270796