КОНЦЕПЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ЛОГІСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ: ПЕРЕВАГИ, ПРОБЛЕМИ ТА СПОСОБИ ВИРІШЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.270796Ключові слова:
споживач, логістика, бізнес, обслуговування, задоволення, досвідАнотація
Важливою концепцією в роботі логістичних транспортних систем є логістичне обслуговування споживачів. Ця концепція базується на загальному масштабі ланцюга поставок. Традиційно компонентам ланцюга постачання було важко визначити свою роль у загальному обслуговуванні клієнтів, що надається кінцевим споживачам. Проте зростає тенденція до більшого усвідомлення своєї ролі не лише щодо торговельних партнерів, але й щодо кінцевого споживача.
Логістичне обслуговування споживачів є важливою частиною логістичної галузі. Клієнти довіряють свої відправлення логістичній службі та очікують отримати відмінне обслуговування. Якісне обслуговування споживачів розглядається як спосіб отримати постійних клієнтів і змусити їх повертатися, тому це питання актуальне для логістичного бізнесу.В статті визначено процес обслуговування клієнтів у сфері логістики, описані етапи логістичного обслуговування. Проаналізовано важливість поліпшення обслуговування клієнтів у галузі логістики та надано поради щодо його покращення. Визначено проблеми в логістиці обслуговування споживачів та запропоновано способи визначення задоволення обслуговування клієнтів. Описані переваги покращення обслуговування та способи створення позитивного клієнтського досвіду.
Посилання
Kobyliukh, O. & Hirna, O. (2022) Suchasni pidkhody do lohistychnoho obsluhovuvannia kliientiv na osnovi vykorystannia CRM-systemy [Modern approaches to logistics customer service based on the use of the CRM system]. Akademichni vizii - Academic visions, 10-11, 3–12. Retrieved from https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/ [in Ukrainian].
Vodolazhs'ka, T.O. & Achkasova, L.M. (2022) Modeliuvannia lohistychnykh stratehij pidpryiemstva [Modeling of logistics strategies of the enterprise]. Ekonomika transportnoho kompleksu - Economy of the transport complex, Kharkiv, 40, 170-183 [in Ukrainian].
Kryvoruchko, O.M. & Ovcharenko, A.H. (2021) Rozrobka stratehij iakosti lohistychnoho obsluhovuvannia spozhyvachiv [Development of strategies for the quality of logistics service for consumers]. Ekonomika transportnoho kompleksu - Economy of the transport complex, 38. 61-76. Retrieved from http://etk.khadi.kharkov.ua/article/view/249632/246995 [in Ukrainian].
Shyshkin, V.O. & Bakhmetova, Ya.Yu. (2019) Perspektyvy vykorystannia lohistychnoi stratehii iak umova zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Prospects for the use of logistics strategy as a condition for ensuring the competitiveness of the enterprise]. Modern Economics - Modern Economics, 14, 296-300. Retrieved from https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-46 [in Ukrainian].
Komlichenko, O. (2022) Formuvannia lohistychnoi systemy ta ii vplyv na efektyvnist' diial'nosti pidpryiemstva [Formation of the logistics system and its impact on the efficiency of the enterprise]. Grail of Science - Grail of Science, 14-15, 125–127. Retrieved from https://doi.org/10.36074/grail-of-science.27.05.2022.017 [in Ukrainian].
Shylova, T. (2020) Model' vprovadzhennia proektu reinzhynirynhu biznes-protsesiv u transportno-lohistychnij haluzi [The model of implementation of the business process reengineering project in the transport and logistics industry]. Ekonomika ta suspil'stvo - Economy and society, 22. Retrieved from https://doi.org/10.32782/2524-0072/2020-22-86 [in Ukrainian].
Mel'nyk, I.O., Vlasenko, O.M. & Cherevchuk, E.V. (2018) Tsinoutvorennia v lohistychnij systemi [Pricing in the logistics system]. Efektyvna ekonomika - Efficient economy, 11. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6690. DOI: 10.32702/2307-2105-2018.11.87 [in Ukrainian].
Klymenko, V.V., Noval's'ka, N.I. & Lozova, H.M. (2022) Orhanizatsiia prosuvannia transportno-lohistychnykh posluh na tsil'ovi rynky [Organization of promotion of transport and logistics services to target markets]. Aktual'ni problemy rozvytku ekonomiky rehionu - Actual problems of the development of the economy of the region, Ivano-Frankivs'k, Vyd-vo Prykarpats'koho natsional'noho universytetu imeni Vasylia Stefanyka, 18,16-32. [in Ukrainian].
Lytvynenko, C.L., Trehubov, O.S., Vojtsekhovs'kyj, V.S., Semenda, O.V., Popova, Yu.M. & Kajdakova, T.V. (2021) Marketynh v pidpryiemnyts'kij diial'nosti ta upravlinnia prodazhem lohistychnykh posluh [Marketing in business activities and management of the sale of logistics services] Kyiv: «Kondor», 280р. [in Ukrainian].
Sarder, M.D. (2021) Logistics customer services. Logistics Transportation Systems, 197–217. DOI: 10.1016/B978-0-12-815974-3.00008-3 [in USA]
Semenda, O.V. (2022) Marketynhovi stratehii zadovolennia potreb spozhyvachiv v lohistytsi [Marketing strategies for satisfying consumer needs in logistics]. Materialy VII Vseukrains'koi naukovo-praktychnoi konferentsii kafedry marketynhu Umans'koho natsional'noho universytetu sadivnytstva «Stanovlennia ta rozvytok marketynhu v Ukraini: vid teorii do praktyky» - Materials of the VII All-Ukrainian Scientific and Practical Conference of the Department of Marketing of the Uman National University of Horticulture "Establishment and Development of Marketing in Ukraine: From Theory to Practice", (October 25, 2022) (р. 149-152). Uman: UNUS [in Ukrainian].
Semenda, O.V. & Korman, I.I. (2022) Metodyka provedennia marketynhovykh doslidzhen' povedinky spozhyvachiv u virtual'nomu seredovyschi [The methodology of conducting marketing research of consumer behavior in a virtual environment]. «Věda a perspektivy» - «Věda a perspective», 1(8), 60-71. DOI: https://doi.org/10.52058/2695-1592-2022-1(8)-60-71 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Ольга Семенда
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.