ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ КОМПАНІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.272720Ключові слова:
бренд, брендинг, технологізація брендингу, вартість бренду, управління брендом, ціннісний підхід, маркетингова стратегія, споживча цінністьАнотація
Стаття присвячена дослідженню маркетингового підходу щодо формування стратегії бренду компанії. Розкрито поняття «бренд» за маркетинговим підходом з наведенням тлумачень різних авторів. Наведено технологію формування та методику оцінки вартості бренду. Представлено щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів. Запропоновано розглянути ціннісний підхід до управління брендом компанії. Результати даної статті показують значення формування маркетингової стратегії бренду компанії у наш час та висвітлюють нові конкурентні переваги що може досягти компанія.
Посилання
Ryteil v Ukraini URL: https://ua-retail.com/o-sajte/ [in Ukrainian].
Pavlenko, A.F. (2005). Marketynhovi komunikatsii: suchasna teoriia i praktyka: monohrafiia. Kiev: KNEU [in Ukrainian].
Zozulov, O. V. (2002). Brendinh ta antybrendinh: shcho vybraty v Ukraini. Marketynh v Ukraini, 4(14), 1-7 [in Ukrainian].
MPP Consulting URL: https://mppconsulting.com.ua/ [in Ukrainian].
Reitynh Interbrand: Sephora uviishla v spysok 100 naidorozhchykh kompanii, a tekhnobrendy zberihaiut lidyruiuchi pozytsii URL: https://uaspectr.com/2021/10/22/rejtyng-interbrand-top-100-najdorozhchyh-kompanij/ [in Ukrainian].
Top-100 naidorozhchykh brendiv svitu: naishvydshe zrostaiut tekhnokompanii URL: (https://mind.ua/news/20232425-top-100-najdorozhchih-brendiv-svitu-najshvidshe-zrostayut-tehnokompaniyi) [in Ukrainian].
Naidorozhchi ukrainski brendy: riteil i e-commerce URL: https://retailers.ua/uk/news/menedjment/12312-samyie-dorogie-ukrainskie-brendyi-riteyl-i-e-commerce [in Ukrainian].
Top-100 naidorozhchykh brendiv Ukrainy URL: https://glavcom.ua/economics/finances/top-100-naydorozhchih-brendiv-ukrajini-pidsumki-2020-roku-743881.html [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Вікторія Хурдей, Вікторія Даценко, Тетяна Дронова, Дмитро Міщенко, Ірина Павловська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.