ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ КОМПАНІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.272720

Ключові слова:

бренд, брендинг, технологізація брендингу, вартість бренду, управління брендом, ціннісний підхід, маркетингова стратегія, споживча цінність

Анотація

Стаття присвячена дослідженню маркетингового підходу щодо формування стратегії бренду компанії. Розкрито поняття «бренд» за маркетинговим підходом з наведенням тлумачень різних авторів. Наведено технологію формування та методику оцінки вартості бренду. Представлено щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів. Запропоновано розглянути ціннісний підхід до управління брендом компанії. Результати даної статті показують значення формування маркетингової стратегії бренду компанії у наш час та висвітлюють нові конкурентні переваги що може досягти компанія.

Біографії авторів

Вікторія Хурдей, Університет митної справи та фінансів

к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу

Вікторія Даценко, Університет митної справи та фінансів

к.е.н., доцент, декан факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин

Тетяна Дронова, Університет митної справи та фінансів

к.е.н., доцент кафедри маркетингу

Дмитро Міщенко, Університет митної справи та фінансів

д.е.н., проф., професор кафедри маркетингу

Ірина Павловська, Університет митної справи та фінансів

к.е.н., доцент кафедри маркетингу

Посилання

Ryteil v Ukraini URL: https://ua-retail.com/o-sajte/ [in Ukrainian].

Pavlenko, A.F. (2005). Marketynhovi komunikatsii: suchasna teoriia i praktyka: monohrafiia. Kiev: KNEU [in Ukrainian].

Zozulov, O. V. (2002). Brendinh ta antybrendinh: shcho vybraty v Ukraini. Marketynh v Ukraini, 4(14), 1-7 [in Ukrainian].

MPP Consulting URL: https://mppconsulting.com.ua/ [in Ukrainian].

Reitynh Interbrand: Sephora uviishla v spysok 100 naidorozhchykh kompanii, a tekhnobrendy zberihaiut lidyruiuchi pozytsii URL: https://uaspectr.com/2021/10/22/rejtyng-interbrand-top-100-najdorozhchyh-kompanij/ [in Ukrainian].

Top-100 naidorozhchykh brendiv svitu: naishvydshe zrostaiut tekhnokompanii URL: (https://mind.ua/news/20232425-top-100-najdorozhchih-brendiv-svitu-najshvidshe-zrostayut-tehnokompaniyi) [in Ukrainian].

Naidorozhchi ukrainski brendy: riteil i e-commerce URL: https://retailers.ua/uk/news/menedjment/12312-samyie-dorogie-ukrainskie-brendyi-riteyl-i-e-commerce [in Ukrainian].

Top-100 naidorozhchykh brendiv Ukrainy URL: https://glavcom.ua/economics/finances/top-100-naydorozhchih-brendiv-ukrajini-pidsumki-2020-roku-743881.html [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-31

Як цитувати

Хурдей, В., Даценко, В., Дронова, Т., Міщенко, Д., & Павловська, І. (2023). ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ КОМПАНІЇ. Економічні горизонти, (1(23), 4–14. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.272720