ВПЛИВ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ НА РОЗВИТОК ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ

Автор(и)

  • Ірина Левченко Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", Україна https://orcid.org/0000-0001-7068-8320
  • Аліна Даніленко Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", Україна https://orcid.org/0000-0002-9426-8264

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.273361

Ключові слова:

маркетинг, digital-маркетинг, Інтернет, соціальні мережі, інтернет-магазин, просування, реклама

Анотація

. Мета статті полягає у визначенні сутності та особливостей Digital-маркетингу як перспективного напряму маркетингу для збільшення прибутку магазинів у мережі Інтернет. У результаті аналізу та узагальнення праць  вітчизняних та зарубіжних науковців, з’ясовано основні особливості даного виду маркетингу та його підвидів  (контекстна реклама, банерна реклама, нативна реклама, SEO-просування). Досліджено особливості його функціонування та використання для просування бізнесу різними методами за для досягнення своєї основної мети – прибутку. Встановлено, що незалежно від галузей онлайн-продажів та різних за масштабом Інтернет-магазинів в Україні, існують спільні особливості розвитку та спільні напрями діяльності у сфері Інтернет-маркетингу і просування сайтів. Відбувається акцент на мобільні пристрої, точне відстежування показників ефективності сайтів, активний розвиток відео-маркетингу та стрімкий ріст впливу використованості.

Біографії авторів

Ірина Левченко, Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"

доктор філософії, доцент кафедри міжнародних економічних відносин та туризму

Аліна Даніленко, Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"

студентка

Посилання

Маркетинг в сучасному світі. Маркетинг MMZ center. URL: https://marketing-mmz.bitrix24.site/marketing/ (дата звернення: 20.12.2022).

Хто такий digital-маркетолог та чим він займається?. URL: https://t1.ua/porady/39534-khto-takyy-digital-marketoloh-ta-chym-vin-zaymayetsya.html (дата звернення: 24.12.2022).

Digital маркетинг і кращі канали для просування інтернет-магазину.Глянець. URL: https://glyanec.net/ua/blog/digital-marketynh-i-krashchi-kanaly-dlya-prosuvannya-internet (дата звернення: 03.01.2023).

Контекстна реклама: все, що потрібно про це знати власнику бізнесу. URL: https://ag.marketing/blog/kontextna-reklama/ (дата звернення: 24.12.2022).

Нативна реклама: що це таке і як вона працює. Детектор медіа. URL: https://detector.media/rinok/article/116855/2016-07-15-natyvna-reklama-shcho-tse-take-i-yak-vona-pratsyuie/ (дата звернення: 04.01.2023).

Що таке банерна реклама. Курс. URL: https://kurs.if.ua/society/shho-take-banerna-reklama/ (дата звернення: 28.12.2022).

Що таке SMS розсилка? SendPulse. URL: https://sendpulse.ua/support/glossary/sms-campaign (дата звернення: 07.01.2023).

Дослідження Ukraine`s eCommerce Digital Marketing. Plerdy. https://www.plerdy.com/ua/blog/ukraine-ecommerce-marketing-survey/ (дата звернення: 09.01.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-31

Як цитувати

Левченко, І., & Даніленко, А. (2023). ВПЛИВ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ НА РОЗВИТОК ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ. Економічні горизонти, (1(23), 70–79. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.273361