ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.3-4(18).2021.275002Ключові слова:
фармацевтичний ринок, фармацевтична продукція, фактори, конкуренція, якість, канали розподілу, збут, збутова діяльність, промоціяАнотація
Метою дослідження є визначення факторів, які впливають на збутову діяльність фармацевтичних підприємств. Для досягнення мети використовувалися методи емпіричного дослідження; методи теоретичного дослідження. У статті визначено, що існує ряд факторів, що впливають на стабільне зростання і розвиток фармацевтичного сектору. Виділено фактори впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, такі як фактори товару, фактори можливостей підприємства, фактори споживачів, фактори ринку.
Посилання
Legeza D. G. (2015). Vliyanie marketingovikh faktorov na konkurentosposobnost predpriyatii Ukraini. Vestnik KNU im. Zh. Balasagina, 115-127
Kabachenko D, Demydenko M. (2020). Justification of directions of system improvement management activity of the enterprise. Prychornomorski ekonomichni studii, 51, 207-214 https://doi.org/10.32843/bses.51-33
Piven O. P., Malyi V. V., Dorokhova L. P., Rohulia O. Yu, Khrenov.O. M. (2020). Doslidzhennia povedinky spozhyvachiv likarskykh zasobiv. Komunalne hospodarstvo mist , 5(158), 38-45 DOI https://doi.org/10.33042/2522-1809-2020-5-158-38-45
Hurzhii N. H. (2015). Doslidzhennia faktoriv vplyvu na zbutovu diialnist m’iasopererobnykh pidpryiemstv. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky, 4? 354-358.
Zaloznova Yu.S. (2020). Udoskonalennia orhanizatsii zbutovoi diialnosti vuhledobuvnykh pidpryiemstv Ukrainy v umovakh nestabilnosti popytu: teoriia i praktyka: monohrafiia. / Yu.S. Zaloznova, N.V. Trushkina; NAN Ukrainy, In-t ekonomiky prom-sti. Kyiv, 166.
Ilchenko T. (2016). Questions to marketing planning software sales of enterprise. Ekonomika ta derzhava, 4, 57-60.
Tulchinskaya S. A., Lebedeva Yu. E. (2016). Influence of factors on the sales policy of the enterprise. Elektronnyi zhurnal «Efektyvna ekonomika», 9 URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5140
Ivanov S. (2021). Enterprise sales management based on the use of the ishikawa chart. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk, 2 (25), 2046-2050 DOI: https://doi.org/10.32840/2522-4263/2021-2-43
Djoni, Oktaviani R., Kirbrandoko (2016). Factors that Affect the Sales Performance of PT SKP (A Case Study of Sales Force of Moorlife Indonesia in Jabodetabek). Indonesian Journal of Business and Entrepreneurship, № 2, 122-129
Sendyona S, Odeyemi I, Maman K. (2016). Perceptions and factors affecting pharmaceutical market access: results from a literature review and survey of stakeholders in different settings. Journal of Market Access & Health Policy. 2016, 4, 1-10 DOI: https://doi.org/10.3402/jmahp.v4.31660
Iona L., Vodab A., Butnaruc R., Butnarudand G., Chirita G. (2021). Effect of pharmaceutical companies’ corporate reputation on drug prescribing intents in Romania. Economic Research-Ekonomska Istraživanja. 34, 521-544 DOI: https://doi.org/10.1080/1331677X.2020.1798263
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.