РОЛЬ РЕКЛАМИ В УПРАВЛІННІ БРЕНДАМИ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ

Автор(и)

  • Наталія Пачева Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-3012-1842
  • Світлана Подзігун Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-9932-5021

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(22).2022.275011

Ключові слова:

маркетинг, реклама, бренд, маркетингові стратегії, фармацевтичний маркетинг, цифровий маркетинг, ціна, менеджмент, клієнт, споживач

Анотація

Розвиток фармацевтичної галузі та фармацевтичного ринку в Україні має важливе значення не лише для економічних, а й для соціальних і навіть політичних аспектів життєдіяльності українського суспільства. Метою статті є розкриття особливостей необхідності реклами в управлінні брендами на фармацевтичному ринку. Досліджено, що ефективна реклама фармацевтичних брендів має суттєві особливості, пов'язані зі специфікою фармацевтичної продукції та вимог її споживачів — населення. Розглянуто основні характеристика, що формують бренди лікарських засобів та їхня роль в рекламі. Встановлено, що правильний баланс між комунікацією різних видів у майбутньому конвертується у відданих клієнтів, які готові будуть купувати товари та послуги ще багато років. Керуючись актуальною інформацією, аналізом і звітом, система маркетингу повинна коригувати свою діяльність і адаптуватися під сучасний економічний стан.

Біографії авторів

Наталія Пачева, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Світлана Подзігун, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Посилання

Gulya, Yu.V. (2015), “Theoretical and methodological principles of branding and brand management of enterprises”, Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, vol. 5, no. 1, pp. 229-235.

Pharmacy online (2003), “Brands of the Ukrainian pharmaceutical market ”, URL^ https://www.apteka.ua/article/14546, (Accessed 05.09.2021).

Chirva, O. G.,Podzigun, S. M., Garmatiuk, O. V. (2020), Marketynh u farmatsii [Marketing in pharmacy], Vizavi, Uman, Ukraine.

Melnichuk, L. S. (2018), “Brand management of enterprises as a factor of success in the market”, Naukovi pratsi. Ekonomika, vol. 300, no. 312, pp. 17 -20.

Poplavska, V. V. (2019), “Theoretical principles and models of branding: accounting aspects”, «Visnyk ZhDTU»: Ekonomika, upravlinnia ta administruvannia, vol. 1, no. 87, pp. 101–108.

Dmytryk K. Reklama farmatsevtychnykh brendiv u media: pidsumky I kv. 2021 r. https://www.apteka.ua/article/596526

Podzihun S. M., Harmatiuk O. V. Brendynh yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti farmatsevtychnykh pidpryiemstv. Pidpryiemnytstvo i torhivlia. 2021. (31). S.33-37.

Podzihun S. M., Pacheva N. O. SMM i marketynh pid chas viiny. Ekonomichni horyzonty. 2022. Vyp. 4 (22). S. 23–32.

Filipp Kotler. Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho. 2019. S. 224.

Sharp Bairon. Yak zrostaiut brendy. Choho ne znaiut marketolohy / per. z anhl. Nataliia Valevska. 2019. S. 240.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-31

Як цитувати

Пачева, Н., & Подзігун, С. (2022). РОЛЬ РЕКЛАМИ В УПРАВЛІННІ БРЕНДАМИ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ. Економічні горизонти, (4(22), 136–143. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(22).2022.275011