РОЛЬ РЕКЛАМИ В УПРАВЛІННІ БРЕНДАМИ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(22).2022.275011Ключові слова:
маркетинг, реклама, бренд, маркетингові стратегії, фармацевтичний маркетинг, цифровий маркетинг, ціна, менеджмент, клієнт, споживачАнотація
Розвиток фармацевтичної галузі та фармацевтичного ринку в Україні має важливе значення не лише для економічних, а й для соціальних і навіть політичних аспектів життєдіяльності українського суспільства. Метою статті є розкриття особливостей необхідності реклами в управлінні брендами на фармацевтичному ринку. Досліджено, що ефективна реклама фармацевтичних брендів має суттєві особливості, пов'язані зі специфікою фармацевтичної продукції та вимог її споживачів — населення. Розглянуто основні характеристика, що формують бренди лікарських засобів та їхня роль в рекламі. Встановлено, що правильний баланс між комунікацією різних видів у майбутньому конвертується у відданих клієнтів, які готові будуть купувати товари та послуги ще багато років. Керуючись актуальною інформацією, аналізом і звітом, система маркетингу повинна коригувати свою діяльність і адаптуватися під сучасний економічний стан.
Посилання
Gulya, Yu.V. (2015), “Theoretical and methodological principles of branding and brand management of enterprises”, Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, vol. 5, no. 1, pp. 229-235.
Pharmacy online (2003), “Brands of the Ukrainian pharmaceutical market ”, URL^ https://www.apteka.ua/article/14546, (Accessed 05.09.2021).
Chirva, O. G.,Podzigun, S. M., Garmatiuk, O. V. (2020), Marketynh u farmatsii [Marketing in pharmacy], Vizavi, Uman, Ukraine.
Melnichuk, L. S. (2018), “Brand management of enterprises as a factor of success in the market”, Naukovi pratsi. Ekonomika, vol. 300, no. 312, pp. 17 -20.
Poplavska, V. V. (2019), “Theoretical principles and models of branding: accounting aspects”, «Visnyk ZhDTU»: Ekonomika, upravlinnia ta administruvannia, vol. 1, no. 87, pp. 101–108.
Dmytryk K. Reklama farmatsevtychnykh brendiv u media: pidsumky I kv. 2021 r. https://www.apteka.ua/article/596526
Podzihun S. M., Harmatiuk O. V. Brendynh yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti farmatsevtychnykh pidpryiemstv. Pidpryiemnytstvo i torhivlia. 2021. (31). S.33-37.
Podzihun S. M., Pacheva N. O. SMM i marketynh pid chas viiny. Ekonomichni horyzonty. 2022. Vyp. 4 (22). S. 23–32.
Filipp Kotler. Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho. 2019. S. 224.
Sharp Bairon. Yak zrostaiut brendy. Choho ne znaiut marketolohy / per. z anhl. Nataliia Valevska. 2019. S. 240.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.