АРХІТЕКТОНІКА МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.275080

Ключові слова:

продовольча безпека, продовольче забезпечення, маркетингове дослідження, продовольчі проблеми, концепція, інформаційна база, інструментарій маркетингового дослідження, маркетинг, учасники маркетингового дослідження

Анотація

Стаття присвячена розробці послідовних етапів концепції маркетингового дослідження системи продовольчого забезпечення держави для розв’язання проблем продовольчої безпеки, а також формуванню структури маркетингових досліджень у сфері аналізу проблем продовольчого забезпечення. Запропоновано концепцію дослідження системи продовольчого забезпечення для розв’язання рішень продовольчої безпеки, а також схему формування, аналізу й оцінки інформаційної бази організації маркетингового дослідження в галузі продовольчого забезпечення для вирішення проблем продовольчої безпеки. Був зроблений висновок про те, що необхідність наукового (маркетингового) дослідження системи продовольчого забезпечення для розв’язання проблеми продовольчої безпеки, визначається суспільною потребою, яка потребує вивчення, дослідження і постає як якесь соціальне замовлення.

Біографія автора

Ірина Павловська, Університет митної справи та фінансів

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу

Посилання

Starostina, A., Sitnicki, M., Petrovsky, M., Kravchenko, V., Pimenova, O. (2021). Marketing research in a transition economy of the turbulent world. Localización: Revista Amazonia Investiga. 46 (10), 51–70.

Starostina, A. O. (1999). Metodolohiia i praktyka marketynhovykh doslidzhen v Ukraini. Doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Pasternak, O. I. (2009). Ekonomichnyi rozvytok rehionu: marketynhove zabezpechennia : monohrafiia. Lviv: In-t rehionalnykh doslidzhen NAN Ukrainy [in Ukrainian]. ISBN 978-966-02-5402-2

Diachkov, D., Oliinyk, А., Honcharenko, A. and Voitekhovich, Ya. (2022), Management of marketing activities in the context of food security of the enterprise, Agrosvit. 2, 24–30 [in Ukrainian]. DOI: 10.32702/2306-6792.2022.2.24

Sychevskyi, M. P., Yuzefovych, A. E., Kovalenko, O. V., Kuts, O. I., Luzan, Yu. Ya. (2020). Stratehichnyi potentsial prodovolchoi systemy Ukrainy : monohrafiia. Kyiv : Instytut prodovolchykh resursiv NAAN [in Ukrainian].

Savytska, N L. (2017). Marketynhova polityka pidpryiemstv na vitchyznianomu rynku m’iasa ta m’iasoproduktiv : monohrafiia. Kharkiv : Vydavnytstvo Ivanchenka I.S. [in Ukrainian]. ISBN 978-617-7377-64-0

Lohosha, R. V., Mazur, K. V., Krychkovskyi, V. Yu. (2021). Marketynhove doslidzhennia rynku ovochevoi produktsii v Ukraini : monohrafiia. Vinnytsia : TOV «TVORY» [in Ukrainian]. ISBN 978-966-949-960-8

Marketynhovi stratehii formuvannia popytu na tovary ta posluhy na rynkakh Ukrainy : monohrafiia. prof. R.V. Fedorovycha (Ed.). (2013). Ternopil : TNTU im. I. Puliuia. [in Ukrainian].

Humeniuk, A. V., Garmatiuk, O. V. (2022). Directions of improving the food marketing system in the sphere of agricultural business. Economies’ Horizons 4(22), 113–123. [in Ukrainian]. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(22).2022.267024

Varaksina, O.V. (2017). Prodovolcha bezpeka: sutnist, kryterii ta otsinka rivnia zabezpechenosti. Menedzhment ХХ stolittia: hlobalizatsiini vyklyky – Management of the 21st century: globalization challenges I. A. Markinа (Ed.). Poltava: Vydavnytstvo «Simon». 223-232. [in Ukrainian].

Zhyvko, Z.B. Danylenko, N.B., Stadnyk, M.Ye. (2019). Food security of Ukraine: theoretical and analytical review, Vcheni zapysky Tavrijs'koho natsional'noho universytetu imeni V.I. Vernads'koho. Seriia: Ekonomika i upravlinnia – Scholarly notes of V. I. Vernadsky Tavri National University. Series: Economics and management., Vol. 30 (69). 6 (1). 15-23. [in Ukrainian].

Mostova, A. D. (2019). Stratehichne zabezpechennia prodovolchoi bezpeky Ukrainy. Kharkiv : Vyd-vo «Tochka» [in Ukrainian].

Kordzaia, N. R., Yehorov, B. V. (2018). Osnovni poniattia prodovolchoi bezpeky krainy. Kherson : Oldi-plius [in Ukrainian]. ISBN 978-966-289-171-3

Sychevskyi, M. P. (2019). Kharchova promyslovist yak osnova prodovolchoi bezpeky ta rozvytku derzhavy. Kyiv : Ahrar. Nauka. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-31

Як цитувати

Павловська, І. (2023). АРХІТЕКТОНІКА МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ. Економічні горизонти, (1(23), 121–132. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.275080