УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(19).2022.277802Ключові слова:
збут, підприємство, стратегія збуту, маркетинг, грошові потоки, виробники, споживачі, продукціяАнотація
В статті розглянуто сутність та підходи до управління збутовою діяльністю промислового підприємства в умовах фінансової нестабільності, так як швидкі зміни умов навколишнього середовища вимагають від підприємців пошуку шляхів щодо збереження конкурентних позиції компанії. Доведено, що найбільш прогресивним способом організації збутової діяльності промислового підприємства є планування розподілу, яке можна визначити як планомірно вибудовану, професійно керовану вертикальну маркетингову систему, в якій враховуються інтереси як виробника так і посередників.
Посилання
Vlasova N.O., Hrosul V.A., Krasnokutska N.S. (2016). Ekonomika torhivli : navch. posib. Kharkiv : Svit knyh. 473 s.
Hetman O.O. (2010). Ekonomika pidpryiemstva : navch. posib. 2-he vyd. O.O. Hetman, V.M. Shapoval. Kyiv : Tsentr uchbovoi literatury. 488 s.
Hlazkova K.O. (2016). Problemy zbutovoi polityky suchasnykh ukrainskykh pidpryiemstv. Visnyk KNUTD. № 3 (77). S. 102-106
Ivanochko N.V. (2017). Osoblyvosti formuvannia mekhanizmu upravlinnia zbutovoiu diialnistiu pidpryiemstva. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky. № 18. S.214-218
Kavtysh O.P., Molodenkov P.O. (2016). Naukovi pidkhody do formuvannia ta zaprovadzhennia systemy upravlinnia zbutovoiu politykoiu komertsiinoho pidpryiemstva. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. № 21. S. 99-103.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.