УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Ольга Бовкун Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-9209-5785

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(19).2022.277802

Ключові слова:

збут, підприємство, стратегія збуту, маркетинг, грошові потоки, виробники, споживачі, продукція

Анотація

В статті розглянуто сутність та підходи до управління збутовою діяльністю промислового підприємства в умовах фінансової нестабільності, так як швидкі зміни умов навколишнього середовища вимагають від підприємців пошуку шляхів щодо збереження конкурентних позиції компанії. Доведено, що найбільш прогресивним способом організації збутової діяльності промислового підприємства є планування розподілу, яке можна визначити як планомірно вибудовану, професійно керовану вертикальну маркетингову систему, в якій враховуються інтереси як виробника так і посередників.

Біографія автора

Ольга Бовкун, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Посилання

Vlasova N.O., Hrosul V.A., Krasnokutska N.S. (2016). Ekonomika torhivli : navch. posib. Kharkiv : Svit knyh. 473 s.

Hetman O.O. (2010). Ekonomika pidpryiemstva : navch. posib. 2-he vyd. O.O. Hetman, V.M. Shapoval. Kyiv : Tsentr uchbovoi literatury. 488 s.

Hlazkova K.O. (2016). Problemy zbutovoi polityky suchasnykh ukrainskykh pidpryiemstv. Visnyk KNUTD. № 3 (77). S. 102-106

Ivanochko N.V. (2017). Osoblyvosti formuvannia mekhanizmu upravlinnia zbutovoiu diialnistiu pidpryiemstva. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky. № 18. S.214-218

Kavtysh O.P., Molodenkov P.O. (2016). Naukovi pidkhody do formuvannia ta zaprovadzhennia systemy upravlinnia zbutovoiu politykoiu komertsiinoho pidpryiemstva. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. № 21. S. 99-103.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-03-31

Як цитувати

Бовкун, О. (2022). УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Економічні горизонти, (1(19), 22–31. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(19).2022.277802