МАРКЕТИНГОВИЙ ВПЛИВ В СИСТЕМІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ СТІЙКИМ РОЗВИТКОМ СИСТЕМИ ПРОДОВОЛЬЧОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(24).2023.282358

Ключові слова:

продовольча безпека, продовольче забезпечення, маркетингове дослідження, державне регулювання, маркетинговий вплив, інструментарій державного регулювання, маркетинг

Анотація

Стаття присвячена дослідженню маркетингового впливу в системі державного регулювання стійким розвитком системи продовольчого забезпечення. Представлено напрями маркетингового впливу державного регулювання на систему продовольчого забезпечення. Зроблено висновок про те, що єдиним критерієм бажаного стану всіх сфер продовольчого забезпечення території визначено продовольчу безпеку, вимоги якої формують вектори та параметри сталого розвитку галузей та сфер продовольчої системи.

Біографія автора

Ірина Павловська, Університет митної справи та фінансів

канд екон. наук, доцент кафедри маркетингу

Посилання

Burns J., Mclnerney J., Swinbank A. (1983)/ The Food Industry: Economic and Policies. London: Heinemann.

Knutson Ronald D., Perm J.B., Boehm William T. (1995)/ Agricultural and Food Policy. New Jersey : Hall Education/

Swinbank A. (1992)/ The EEC s Policies and its Food. Food Policy. 1992. Vol. 17 (1). 53–64.

Diachkov, D., Oliinyk, А., Honcharenko, A. and Voitekhovich, Ya. (2022), Management of marketing activities in the context of food security of the enterprise, Agrosvit. 2, 24–30 [in Ukrainian]. DOI: 10.32702/2306-6792.2022.2.24

Sychevskyi, M. P., Yuzefovych, A. E., Kovalenko, O. V., Kuts, O. I., Luzan, Yu. Ya. (2020). Stratehichnyi potentsial prodovolchoi systemy Ukrainy : monohrafiia. Kyiv : Instytut prodovolchykh resursiv NAAN [in Ukrainian].

Pavlovska I. G. (2023). Marketynhova kontseptsiia formuvannia systemy prodovolchoho zabezpechennia krainy. Upravlinnia rozvytkom ekonomichnoho seredovyshcha v umovakh hlobalnykh transformatsii : kol. mon. za zah. red. d.e.n., prof. Prokhorovoi V. V. Kharkiv : Vydavnytstvo Ivanchenko I. S., 50–77. ISBN 978-617-8059-92-7

Pavlovska I. G. (2023). Arkhitektonika marketynhovoho doslidzhennia dlia vyrishennia problem prodovolchoi bezpeky. Ekonomichni horyzonty. 1(23). 121–132. DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.275080

Marketynhovi stratehii formuvannia popytu na tovary ta posluhy na rynkakh Ukrainy : monohrafiia. prof. R.V. Fedorovycha (Ed.). (2013). Ternopil : TNTU im. I. Puliuia. [in Ukrainian].

Varaksina, O.V. (2017). Prodovolcha bezpeka: sutnist, kryterii ta otsinka rivnia zabezpechenosti. Menedzhment ХХ stolittia: hlobalizatsiini vyklyky – Management of the 21st century: globalization challenges I. A. Markinа (Ed.). Poltava: Vydavnytstvo «Simon». 223-232. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-18

Як цитувати

Павловська, І. (2023). МАРКЕТИНГОВИЙ ВПЛИВ В СИСТЕМІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ СТІЙКИМ РОЗВИТКОМ СИСТЕМИ ПРОДОВОЛЬЧОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Економічні горизонти, (2(24), 136–148. https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(24).2023.282358