МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ У СФЕРІ ПОСЛУГ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(24).2023.283033

Ключові слова:

маркетинг послуг, послуги, сфера послуг, особливості послуги, розвиток, впровадження, інновації, маркетингові інновації

Анотація

У статті приділено увагу теоретичним аспектам маркетингових інновацій у сфері послуг, визначено напрями застосування маркетингових інновацій, їх важливість та необхідність застосування в сфері послуг, наведено найбільш поширені приклади застосування маркетингових інновацій та вказані обмеження та складнощі при їх застосуванні. Приділено увагу особливостям застосування інноваційних маркетингових технологій в сфері надання гостинних послуг, в області туризму, в сфері надання фінансових послуг. Визначено актуальність подальших досліджень з даної проблематики.

Біографії авторів

Марія Іоргачова, Одеський національний економічний університет

канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної логістики

Марія Бурукова, Одеський національний економічний університет

студентка кафедри маркетингу та міжнародної логістики

Посилання

Gajvanovych, N. V. (2022). Kompleks marketyngu u sferi poslug: proces ta zabezpechennja. URL: http://vlp.com.ua/files/special/21.pdf [in Ukrainian].

Gryzovs'ka, L.O. (2018). Marketyng innovacij jak instrument uspishnogo biznesu. Ekonomika i suspil'stvo, vol. 6. pp. 301-307 [in Ukrainian].

Illjashenko, N. S. (2011). Organizacijno-ekonomichni zasady innovacijnogo marketyngu promyslovyh pidpryjemstv: monografija. Sumy: «Vyd-vo SumDU» [in Ukrainian].

Kuzyk, O.V. (2019). Marketyng poslug: Metodychni materialy dlja samostijnoi' pidgotovky studentiv. L'viv: LNU imeni Ivana Franka [in Ukrainian].

Ljaljuk, A. M. (2018) Marketyngng innovacij u sferi obslugovuvannja: konspekt lekcij. Luc'k : KP IA Volyn'energosoft [in Ukrainian].

Mishhenko, V. (2018). «Marketyng cyfrovyh innovacij na rynku bankivs'kyh poslug». Finansovyj prostir, Vol. 1. pp. 75-79 [in Ukrainian].

Sferychni fotopanoramy goteliv (2022). URL: https://hotels3d.com/ua/info/about [in Ukrainian].

Ust'jan, O. Ju. (2013). Osoblyvosti suchasnogo rozuminnja sfery poslug jak ob'jekta doslidzhennja marketyngovoi' teorii'. Efektyvna ekonomika, Vol. 10, рр. 21-29 [in Ukrainian].

WOW-call – platforma (2022). URL: https://www.wowcall.com [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-27

Як цитувати

Іоргачова, М., & Бурукова, М. (2023). МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ У СФЕРІ ПОСЛУГ. Економічні горизонти, (2(24), 149–156. https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(24).2023.283033