ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЗВИТКУ КОНЦЕПЦІЇ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(25).2023.287310

Ключові слова:

нейромаркетинг, нейроекономіка, передумови виникнення, концепція, нейронауки, маркетингові дослідження, маркетинг, штучний інтелект

Анотація

Стаття присвячена дослідженню передумов виникнення та розвитку концепції нейромаркетингу, що визначають наукові та практичні потреби нової галузі досліджень та практичної діяльності. Представлено фактори, поєднання яких спричинило виникнення нової галузі маркетингової науки та нового напряму професійної маркетингової діяльності. Зроблено висновок про те, що поєднання попиту на нові теоретичні моделі та методи дослідження, з одного боку, та пропозиції технологій вивчення мозку, з іншого, стали передумовами розвитку нейромаркетингу як самостійного напряму досліджень та можливості формування нейромаркетингової концепції.

Біографія автора

Ірина Павловська, Університет митної справи та фінансів

канд екон. наук, доцент кафедри маркетингу

Посилання

Kaneman, D., Tverski, A. (2005). Prinyatie reshenij v neopredelennosti: Pravila i predubezhdeniya. Harkov : Gumanitarnyj centr.

Kahneman, D., Tversky, A. (2000). Choices, values, and frames. Cambridge : Cambridge University Press.

Taler, R. (2017). Novaya povedencheskaya ekonomika. Pochemu lyudi narushayut pravila tradicionnoj ekonomiki i kak na etom zarabotat. Moskva : Eksmo.

Braidot, N. (2008). Neuromanagement. Buenos Aires : Granica.

Kurban, S. (2017). Neiromarketynh: istoriia, napriamy ta perspektyvy rozvytku. Intehrovani komunikatsii. Vol. 3. S. 21–27. [in Ukrainian].

Genco, S.J., Pohlmann, A.P., Steidl, P. (2013). Neuromarketing for Dummies. Mississauga : John Wiley & Sons Canada.

Ariely, D., Berns, G.S. (2010). Neuromarketing: the hope and hype of neuroimaging in business. Nature Review Neuroscience. Vol.11 (4). P. 284–292.

Ethics and Neuromarketing : Implications for Market Research and Business Practice (2017). / Ed. by Thomas A.R. et al. Cham: Springer.

Fihun, N.V., Babanova, I.Yu. (2015). Doslidzhennia vplyvu faktoriv neiromarketynhu na povedinku spozhyvacha. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy. Vyp. 25.4. S. 372–378. [in Ukrainian]

Videolektorij: Daniel Kaneman o kognitivnyh iskazheniyah, intuicii i schaste. URL: https://monocler.ru/lektsii-danielya-kanemana/

Damasio, A. R. (2000). A second chance for emotion. Cognitive neuroscience of emotion. № 17. Р. 12–23.

Humenna, O., Honcharova, K. (2018). Neiromarketynh yak innovatsiinyi instrument u marketynhu. Naukovi zapysky NaUKMA. Ekonomichni nauky. Vol. 3(1), S. 38–44. DOI: 10.18523/2519-4739312018149798

Lee, N., Kotler, Ph., Colehour, J. (2023). Social Marketing: Behavior Change for Good 7th Edition. New York : SAGE Publications Inc.

Lim, W.M. (2018). Demystifying neuromarketing. Journal of Business Research. Vol. 91. P. 206–213.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-30

Як цитувати

Павловська, І. (2023). ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЗВИТКУ КОНЦЕПЦІЇ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ. Економічні горизонти, (3(25), 95–109. https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(25).2023.287310