СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕНДЕНЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(24).2023.288674Ключові слова:
маркетинг, управління проєктами, економічне середовище, канали просування, реклама, підприємство, бізнес-планування, ціноутворенняАнотація
В статті розглянуто сучасні умови маркетингових тенденцій управління проєктами в Україні, що характеризуються суттєвим посиленням конкуренції, скороченням доходів населення та попиту на окремі товари та послуги в умовах воєнного стану. Враховуючи таку ситуацію, всі учасники ринку сьогодні повинні впроваджувати інноваційні маркетингові інструменти з метою управління проектами, забезпечення швидкого реагування підприємницької діяльності на зміни власного маркетингового середовища.
Проаналізовано доцільність активного використання підприємствами сучасного інструментарію маркетингу в управління проектами та впровадження в їх діяльність проектного менеджменту
Посилання
European Commission. (2021). 2030 Digital Compass: the European way for the Digital Decade. Retrieved from: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/en/TXT/?uri=CELEX% 3A52021DC0118.
Mesenbourg, T. L. (2001) Measuring the Digital Economy. US Bureau of the Census, Suitland, MD. Retrieved from: https://www.census.gov/content/dam/Census/library/workingpapers/2001/econ/um digital.pdf.
Podzigun S.M. (2023) Managing an effective team in project activities. Economy and Society, Issue 52. https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2606
Shynkaruk L., Kubitskiy S., Dielini M (2020). Features of personal management in project activity in modern conditions. Manager. Bulletin of Donetsk State University of Management. Vol. 88 No 3. DOI: https://doi.org/10.35 340/2308-104X.2020.88-3-02
Shymanska,K.V., Bondarchuk,V.V. (2021) Priorytetni napriamy ta mekhanizmy rozvytku tsyfrovoi ekonomiky v Ukraini [Priority directions and mechanisms of digital economy development in Ukraine]. Ekonomika, upravlinnia ta administruvannia, no. 1 (95), pp. 17–22. (in Ukrainian)
L. M. Neshchadym, S. V. Tymchuk. (2022). Automation of business processes of hospitality industry enterprises as a factor in increasing economic efficiency. Economy and society. Issue. Р. 50-56
COVID-19: The new reality for project and program management. KPMG, 20 May 2020. Available at: https://home.kpmg/au/en/home/insights/2020/05/coronavirus-covid-19-project-program-management-new-reality.html
Jeff Bezos Leadership Style and Management Analysis. Available at: https://bohatala.com/jeff-bezos-leadership-style/
Filatov A. S. (2010) Osoblyvosti formuvannja kros-funkcionaljnykh komand dlja upravlinnja innovacijnymy proektamy [Peculiarities of the formation of cross-functional teams for the management of innovative projects]. Uprav- linnja proektamy ta rozvytok vyrobnyctva, vol. 3, pp. 75–85. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2010_3_14]
Shafransjka T. Ju., Zadorozhnij I. I. Proektnyj menedzhment jak specyfichna ghaluzj upravlinnja [Project man- agement as a specific branch of management]. Available at: http://www.rusnauka.com/10_DN_2014/Economics/10_165298.doc.htm
Prodius O. I. (2016) Formuvannja ta upravlinnja komandoju proektu [Formation and management of the project team]. Visnyk Odesjkogho nacionaljnogho universytetu. Serija: Ekonomika. T. 21. Vol. 10. P. 51–55. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_10_13
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.