СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕНДЕНЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ

Автор(и)

  • Лариса Лутай Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-2335-4795
  • Наталія Пачева Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-9932-5021

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(24).2023.288674

Ключові слова:

маркетинг, управління проєктами, економічне середовище, канали просування, реклама, підприємство, бізнес-планування, ціноутворення

Анотація

В статті розглянуто сучасні умови маркетингових тенденцій управління проєктами в Україні, що характеризуються суттєвим посиленням конкуренції, скороченням доходів населення та попиту на окремі товари та послуги в умовах воєнного стану. Враховуючи таку ситуацію, всі учасники ринку сьогодні повинні впроваджувати інноваційні маркетингові інструменти з метою управління проектами, забезпечення швидкого реагування підприємницької діяльності на зміни власного маркетингового середовища.

Проаналізовано доцільність активного використання підприємствами сучасного інструментарію маркетингу в управління проектами та впровадження в їх діяльність проектного менеджменту

Біографії авторів

Лариса Лутай, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

професор кафедри, доктор економічних наук

Наталія Пачева, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

European Commission. (2021). 2030 Digital Compass: the European way for the Digital Decade. Retrieved from: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/en/TXT/?uri=CELEX% 3A52021DC0118.

Mesenbourg, T. L. (2001) Measuring the Digital Economy. US Bureau of the Census, Suitland, MD. Retrieved from: https://www.census.gov/content/dam/Census/library/workingpapers/2001/econ/um digital.pdf.

Podzigun S.M. (2023) Managing an effective team in project activities. Economy and Society, Issue 52. https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2606

Shynkaruk L., Kubitskiy S., Dielini M (2020). Features of personal management in project activity in modern conditions. Manager. Bulletin of Donetsk State University of Management. Vol. 88 No 3. DOI: https://doi.org/10.35 340/2308-104X.2020.88-3-02

Shymanska,K.V., Bondarchuk,V.V. (2021) Priorytetni napriamy ta mekhanizmy rozvytku tsyfrovoi ekonomiky v Ukraini [Priority directions and mechanisms of digital economy development in Ukraine]. Ekonomika, upravlinnia ta administruvannia, no. 1 (95), pp. 17–22. (in Ukrainian)

L. M. Neshchadym, S. V. Tymchuk. (2022). Automation of business processes of hospitality industry enterprises as a factor in increasing economic efficiency. Economy and society. Issue. Р. 50-56

COVID-19: The new reality for project and program management. KPMG, 20 May 2020. Available at: https://home.kpmg/au/en/home/insights/2020/05/coronavirus-covid-19-project-program-management-new-reality.html

Jeff Bezos Leadership Style and Management Analysis. Available at: https://bohatala.com/jeff-bezos-leadership-style/

Filatov A. S. (2010) Osoblyvosti formuvannja kros-funkcionaljnykh komand dlja upravlinnja innovacijnymy proektamy [Peculiarities of the formation of cross-functional teams for the management of innovative projects]. Uprav- linnja proektamy ta rozvytok vyrobnyctva, vol. 3, pp. 75–85. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2010_3_14]

Shafransjka T. Ju., Zadorozhnij I. I. Proektnyj menedzhment jak specyfichna ghaluzj upravlinnja [Project man- agement as a specific branch of management]. Available at: http://www.rusnauka.com/10_DN_2014/Economics/10_165298.doc.htm

Prodius O. I. (2016) Formuvannja ta upravlinnja komandoju proektu [Formation and management of the project team]. Visnyk Odesjkogho nacionaljnogho universytetu. Serija: Ekonomika. T. 21. Vol. 10. P. 51–55. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_10_13

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-30

Як цитувати

Лутай, Л., & Пачева, Н. (2023). СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕНДЕНЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ. Економічні горизонти, (2(24), 157–163. https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(24).2023.288674