ПОТЕНЦІАЛ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.291787Ключові слова:
інноваційний процес, маркетинг, потенціал маркетингу, функціонал маркетингу, клієнто-маркетинг, управління інноваційним процесомАнотація
Стаття присвячена дослідженню ролі маркетингового потенціалу в управлінні інноваційними процесами. Представлено складові рівні маркетингового потенціалу – ресурсний, аспектний, дивізійний, методичний, конкретизуючий. Також представлено складові розширеної вартісної оцінки потенціалу маркетингу, що містять в собі активи маркетингової діяльності та гудвіл. Зроблено висновок про те, що сучасний інноваційний процес передбачає маркетинговий супровід усіх учасників – від творців продукту до споживачів.
Посилання
Bondar-Pidhurska, O. V., Khomenko, I. I., Karanhva Charlz. (2020). Naukovo-metodychni aspekty otsinky efektyvnosti upravlinnia innovatsiinym pidpryiemstvom u konteksti realizatsii tsilei staloho rozvytku. Biznes Inform – Business Inform, 9, 172–180. [in Ukrainian].
Pravove zabezpechennia efektyvnosti innovatsiinoho protsesu v Ukraini : monohrafiia / za red. S. V. Hlibka, O. V. Rozghon (2021). Kharkiv: NDI prav. zabezp. innovats. rozvytku NAPrN Ukrainy. [in Ukrainian].
Yastremska, O. M., Demchenko, H. V. (2018). Aktyvizatsiia innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstv : monohrafiia. Kharkiv : FOP Liburkina L. M. [in Ukrainian].
Derzhavne stymuliuvannia innovatsiinoho rozvytku sub’iektiv hospodariuvannia: metodolohichni zasady, svitovyi ta vitchyznianyi dosvid : monohrafiia / za zah. red. kand. ekon. nauk, dots. L. S. Zakharkinoi. (2019). Sumy : Sumskyi derzhavnyi universytet. [in Ukrainian].
Luchko, M.R., Prodan, M.O. (2022). Marketynhovyi pidkhid do innovatsiinoi diialnosti. Biznes, innovatsii, menedzhment: problemy ta perspektyvy: tezy dopovidei III mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii do 30-i richnytsi fakultetu menedzhmentu ta marketynhu KPI im. Ihoria Sikorskoho (Kyiv, 08 hrud. 2022 r.). Kyiv : KPI im. Ihoria Sikorskoho, Vyd-vo «Politekhnika», 234–237. [in Ukrainian].
Innovatsiini osnovy vidnovlennia ta rozvytku krain pislia zbroinykh konfliktiv: kolektyvna monohrafiia / za red. d.e.n. Omelianenka V. A. (2022). Sumy: Instytut stratehii innovatsiinoho rozvytku i transferu znan. [in Ukrainian].
Prokhorova, V. V., Yukhman, Ya. V. (2022). Dominantnyi vplyv strukturnoi transformatsii ekonomiky Ukrainy na efektyvnist rozvytku investytsiinoho potentsialu pidpryiemstv v umovakh nevyznachenosti. Problemy ekonomiky – Problems of the economy, №3, 62–69. [in Ukrainian].
Sharko, M.V. (2018). Upravlinnia ekonomichnym rozvytkom innovatsiinoi diialnosti v umovakh nestabilnoho zovnishnoho seredovyshcha: monohrafiia. Kherson: KhNTU. [in Ukrainian].
Yurynetsm, Z. V. (2016). Formuvannia innovatsiinykh stratehii: teoriia, metodolohiia, praktyka : monohrafiia. Lviv: SPOLOM. [in Ukrainian].
Davila, А., Epstein, M., Shelton, R. (2005). Making Innovation Work : How to Manage It, Measure It and Profit From It. Wharton School Publishing.
Cooke, I., Mayers, P. (1996). Introduction to Innovation and Technology Transfer. Boston : Artech House, Inc.
Levitt, T. (1962). Innovation in Marketing: New Perspectives for Profits and Growth. New York: McGraw Hill.
Podatkovyi kodeks Ukrainy: Zakon Ukrainy vid 02.12.2010 r. № 2755-VI. (2011). Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy. 13-14, 15-16, 17, art.112. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text [in Ukrainian].
Pietukhova, O.M., Silakova, H.V. Rozvytok modelei innovatsiinoho protsesu. [Development of innovative process models] URL: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/276/4/jdtu%20%281% 29.pdf [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.