ПОТЕНЦІАЛ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.291787

Ключові слова:

інноваційний процес, маркетинг, потенціал маркетингу, функціонал маркетингу, клієнто-маркетинг, управління інноваційним процесом

Анотація

Стаття присвячена дослідженню ролі маркетингового потенціалу в управлінні інноваційними процесами. Представлено складові рівні маркетингового потенціалу – ресурсний, аспектний, дивізійний, методичний, конкретизуючий. Також представлено складові розширеної вартісної оцінки потенціалу маркетингу, що містять в собі активи маркетингової діяльності та гудвіл. Зроблено висновок про те, що сучасний інноваційний процес передбачає маркетинговий супровід усіх учасників – від творців продукту до споживачів.

Біографії авторів

Ірина Павловська, Університет митної справи та фінансів

канд. екон. наук, доцент кафедри маркетингу

Вікторія Хурдей, Університет митної справи та фінансів

канд. екон. наук, завідувачка кафедри маркетингу

Дмитро Міщенко, Університет митної справи та фінансів

док. наук держ. упр., професор кафедри маркетингу

Тетяна Дронова, Університет митної справи та фінансів

канд екон. наук, доцент кафедри маркетингу

Інна Плескун, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

канд екон. наук, викладач кафедри маркетингу

Посилання

Bondar-Pidhurska, O. V., Khomenko, I. I., Karanhva Charlz. (2020). Naukovo-metodychni aspekty otsinky efektyvnosti upravlinnia innovatsiinym pidpryiemstvom u konteksti realizatsii tsilei staloho rozvytku. Biznes Inform – Business Inform, 9, 172–180. [in Ukrainian].

Pravove zabezpechennia efektyvnosti innovatsiinoho protsesu v Ukraini : monohrafiia / za red. S. V. Hlibka, O. V. Rozghon (2021). Kharkiv: NDI prav. zabezp. innovats. rozvytku NAPrN Ukrainy. [in Ukrainian].

Yastremska, O. M., Demchenko, H. V. (2018). Aktyvizatsiia innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstv : monohrafiia. Kharkiv : FOP Liburkina L. M. [in Ukrainian].

Derzhavne stymuliuvannia innovatsiinoho rozvytku sub’iektiv hospodariuvannia: metodolohichni zasady, svitovyi ta vitchyznianyi dosvid : monohrafiia / za zah. red. kand. ekon. nauk, dots. L. S. Zakharkinoi. (2019). Sumy : Sumskyi derzhavnyi universytet. [in Ukrainian].

Luchko, M.R., Prodan, M.O. (2022). Marketynhovyi pidkhid do innovatsiinoi diialnosti. Biznes, innovatsii, menedzhment: problemy ta perspektyvy: tezy dopovidei III mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii do 30-i richnytsi fakultetu menedzhmentu ta marketynhu KPI im. Ihoria Sikorskoho (Kyiv, 08 hrud. 2022 r.). Kyiv : KPI im. Ihoria Sikorskoho, Vyd-vo «Politekhnika», 234–237. [in Ukrainian].

Innovatsiini osnovy vidnovlennia ta rozvytku krain pislia zbroinykh konfliktiv: kolektyvna monohrafiia / za red. d.e.n. Omelianenka V. A. (2022). Sumy: Instytut stratehii innovatsiinoho rozvytku i transferu znan. [in Ukrainian].

Prokhorova, V. V., Yukhman, Ya. V. (2022). Dominantnyi vplyv strukturnoi transformatsii ekonomiky Ukrainy na efektyvnist rozvytku investytsiinoho potentsialu pidpryiemstv v umovakh nevyznachenosti. Problemy ekonomiky – Problems of the economy, №3, 62–69. [in Ukrainian].

Sharko, M.V. (2018). Upravlinnia ekonomichnym rozvytkom innovatsiinoi diialnosti v umovakh nestabilnoho zovnishnoho seredovyshcha: monohrafiia. Kherson: KhNTU. [in Ukrainian].

Yurynetsm, Z. V. (2016). Formuvannia innovatsiinykh stratehii: teoriia, metodolohiia, praktyka : monohrafiia. Lviv: SPOLOM. [in Ukrainian].

Davila, А., Epstein, M., Shelton, R. (2005). Making Innovation Work : How to Manage It, Measure It and Profit From It. Wharton School Publishing.

Cooke, I., Mayers, P. (1996). Introduction to Innovation and Technology Transfer. Boston : Artech House, Inc.

Levitt, T. (1962). Innovation in Marketing: New Perspectives for Profits and Growth. New York: McGraw Hill.

Podatkovyi kodeks Ukrainy: Zakon Ukrainy vid 02.12.2010 r. № 2755-VI. (2011). Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy. 13-14, 15-16, 17, art.112. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text [in Ukrainian].

Pietukhova, O.M., Silakova, H.V. Rozvytok modelei innovatsiinoho protsesu. [Development of innovative process models] URL: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/276/4/jdtu%20%281% 29.pdf [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-01

Як цитувати

Павловська, І., Хурдей, В., Міщенко, Д., Дронова, Т., & Плескун, І. (2023). ПОТЕНЦІАЛ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ. Економічні горизонти, (4(26), 27–37. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.291787