ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ

Автор(и)

  • Наталія Барвінок Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-6661-4780
  • Світлана Подзігун Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-3012-1842

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.292676

Ключові слова:

проєкт, управління проєктами, маркетингові проєкти, проєкти в туризмі, проєктний підхід, туристичне підприємство, управління проєктами в туризмі, маркетинг в туризмі

Анотація

Метою даної статті є дослідження особливостей проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі, що в умовах сьогодення дозволить підприємствам туристичного бізнесу бути більш гнучким, вистояти та продовжувати розвиватись у кризових ситуаціях. У статті розглянуто проєктний менеджмент як важливу складову управління в туризмі. Досліджено значення проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі. Охарактеризовано значення проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі, як важливого напряму у підвищенні конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Розглянуто основних аспектів  управління маркетинговими проєктами на підприємствах туристичного бізнесу.

Біографії авторів

Наталія Барвінок, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

викладач кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи

Світлана Подзігун, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом, кандидат економічних наук, доцент

Посилання

Richman, L. (2011). Successful project management. American management association, 3., 206.

Bohdan, T. (2023) Financial and economic consequences of the war. Retrieved from https://lb.ua/blog/tetiana_bohdan/550614_finansovoekonomichni_naslidki.html [in Ukrainian].

Golitsyn, A. (2019). Management of marketing projects as a strategic necessity for the development of modern business. Classical private university. Retrieved from https://ir.kneu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/f9f2bed0-d840-4f14-b10e-9022fd2c64f1/content [in Ukrainian].

Gryzovska, L. O. (2018). Peculiarities and modern trends of tourism business management in Ukraine. Economics and enterprise management, 28-1, 115-118. [in Ukrainian].

Danylyshyn, B. (2023). How to ensure economic growth in the conditions of war. 2023. Retrieved from https://www.epravda.com.ua/columns/2023/03/3/697664 [in Ukrainian].

Kara, N. I. & Zynich, L. V. (2021) Peculiarities of innovative management in the activities of international companies. Management and entrepreneurship in Ukraine: stages of formation and problems of development, 2, 40-46. [in Ukrainian].

Kovalchuk, K. F., Bandorina, L. M. & Savchuk, L. M. Evaluation of the effectiveness of information and intellectual technologies: monograph. Dnipropetrovsk, 132. [in Ukrainian].

Kozlovskyi, E. V. & Tkachenko, T. I. (2019). Peculiarities of project management in the field of tourism based on the use of public-private partnership mechanisms. Investments: practice and experience, 9, 78-82. https://doi.org/10.32702/2306-6814.2019.9.78. [in Ukrainian].

Nestorishen, I. V. (2023). Innovative and project management in tourism. Innovations and technologies in the field of services and food, 1(7), 21-26. https://doi.org/10.32782/2708-4949.1(7).2023.4. [in Ukrainian].

Redko, V. (2016) Peculiarities of project management methodology in tourism business. Bulletin of Dnipropetrovsk University, 6, 114-122. [in Ukrainian].

Sydoruk, Yu.A. (2023) Marketing management at the enterprise: theoretical foundations. IPKDSZU. Kyiv. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2485. [in Ukrainian].

Terebukh, A., & Roik, O. (2023). Project management in tourism: adapting to new challenges in conditions of rapid change. Ukrainian Economic Journal, 2, 82-87. https://doi.org/10.32782/2786-8273/2023-2-15. [in Ukrainian].

Teslia, Yu. M. & Biloshitskyi, A. O. (2020). A project view on the issue of improving the interaction of business, science and government in the conditions of Ukraine. Retrieved from: http://urss.knuba.edu.ua/files/zbirnyk-11/53-56.pdf. [in Ukrainian].

Ugodnikova, O. I. (2021). Project management in tourism: academic. Manual. Kharkiv. 141. [in Ukrainian].

Kholodok, V. D. (2023). Management of tourism at the regional level in conditions of war and strategies for the future. Taurian Scientific Bulletin. Series: Economy, 16. 206-214 https://doi.org/10.32782/2708-0366/2023.16.2. [in Ukrainian].

Yarmolyuk, O. Ya. & Sabirova, I. M. (2017). Use of Scrum methodology in marketing activities of the enterprise. Retrieved from http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/7_2017_ukr/46.pdf. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-11

Як цитувати

Барвінок, Н., & Подзігун, С. (2023). ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ. Економічні горизонти, (4(26), 117–124. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.292676