ЛІДЕРСТВО ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ СТИЛЬ УПРАВЛІННЯ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(27).2024.298794Ключові слова:
освітні організації, менеджери освітніх організацій, лідерство, концепція лідерства, класифікація лідерства, менеджмент організацій, влада, переконанняАнотація
У статті описано лідерство як інноваційний стиль управління менеджера освітньої організації. Проведено аналіз наукових підходів до визначення сутності феномену лідерства; досліджено сучасні концепції лідерства. Теоретично обґрунтовано та розширено загальновідомі відмінності між лідерством і менеджментом, зокрема в освітній організації. Дослідження показують, що лідерство може привести до покращення якості освітнього процесу. Розвиток лідерства в освітній організації є важливим фактором успіху та забезпечення конкурентоспроможності на ринку освіти
Посилання
Bohashko, O. L. (2020). The «Knowledge Triangle» is a modern concept for managing the development of education, science and innovation. Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 1-2 April 2020, Seville, Spain, 5964–5971. URL : https://ibima.org/accepted-paper/the-knowledge-triangle-is-a-modern-concept-for-managing-the-development-of-education-science-and-innovation/ [in English].
Kennie, T. (2016). Academic leadership: dimentions, dysfunctions and dynamics. International Scientific Journal of Universities and Leadership, Volume 2. URL : https://ul-journal.org/index.php/journal/article/view/19 [in English].
Klochko, A. O. (2022). Rol liderstva v osvitnikh orhanizatsiiakh v umovakh orhanizatsiinykh zmin [The role of leadership in educational organizations in the conditions of organizational changes]. Dnipro Scientific Journal of Public Administration, Psychology, Law, Volume 6, 120–125. DOI : https://doi.org/10.51547/ppp.dp.ua/2022.6.19 [in Ukrainian].
Liutyi, M. (2019). Uiavlennia uchasnykiv osvitnoho protsesu zakladu vyshchoi osvity pro pokaznyky liderskoi kompetentnosti maibutnoho vykladacha [Perceptions of the participants of the education process of higher education institution about leadership competence indicators of the future lecturer]. Theory and Practice of Social Systems Management, Volume 3, 85–97. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2019_3_9 [in Ukrainian].
Mintzberg, H. (1990). The Manager’s Job: Folklore and Fact. Harvard Business Review, Volume 3. URL : https://hbr.org/1990/03/the-managers-job-folklore-and-fact [in English].
Northouse, P. G. (2016). Leadership: Theory and Practice. 7 th edition: Western Michigan University, 520 p. [in English].
Stogdill, R. (1974). Handbook of leadership: a survey of theory and research. N. Y. : Macmillan, 800 p. [in English].
Toffler, A. (1991). Knowledge, Wealth and Violence At the Edge of the 21st Century. N. Y. : Bantam, 585 p. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.