МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ: ЕКОТРЕНДИ ТА ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ

Автор(и)

  • Людмила Нещадим Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-9555-0544

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(27).2024.298820

Ключові слова:

маркетинг, туристичне підприємство, діджиталізація, екотренди в туристичній сфері, маркетингове управління, туризм, екологічний сертифікат, навколишнє середовище

Анотація

В статті досліджено маркетинговий аспект управління туристичними підприємствами, враховуючи екотренди сучасності. Зазначено, що в міжнародному середовищі гостро постають екологічні проблеми щороку підвищується рівень негативного впливу результатів діяльності підприємств різних галузей на довкілля. Обґрунтовано, що екологічна стійкість стає все більш важливим фактором в сфері обслуговування.

Обґрунтовано, що захист навколишнього середовища та вирішення ключових екологічних проблем стають все більш важливими факторами в туристичній галузі, впливають на конкурентоспроможність на ринку

Біографія автора

Людмила Нещадим, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

к.е.н., доцент кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи

Посилання

Bardash S., Chernysh D. (2023). The essence of ecological tourism and its changes in the conditions of sustainable development. Scientific Collection «InterConf», №152. Р.482-488

Brych B. (2020). Concept of development of enterprises of the energy service market. Bulletin of Economics. № 3. P. 211-224.

Vorobyova O.A. (2012). Ecological tourism as a factor of sustainable development of nature-bearing territories. Environmental sciences: scientific and practical journal. K. DEA. № 2. Р.119-130.

Povorozniuk I., Neshchadym L. (2022). Prospects for the development of glamping for the regional hospitality industry. Economy and society. № 37. https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1187/1144

Blahopoluchna A., Neshchadym L., Lyakhovskaya N. (2022). Use of biodegradable dishes in restaurant facilities. Economic horizons. № 1 (19). Р. 12-21. http://eh.udpu.edu.ua/article/view/259396/257173

Tymchuk S.V., Neshchadym L.M. (2022). Improving the economic efficiency of managing the quality of services of tourist service enterprises. Market infrastructure. № 66. URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/66-2022

Majumar O., Goncharova K. (2022). Rise from the ruins. Which countries after the war became popular with tourists. RBC-Ukraine. URL: https://www.rbc.ua/ukr/travel/-1647724135.html

Adel Ben Youssef, Adelina Zeqiri. (2022). Hospitality Industry 4.0 and Climate Change. Circular Economy and Sustainability. № 2. р. 1043-1063.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-31

Як цитувати

Нещадим, Л. (2024). МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ: ЕКОТРЕНДИ ТА ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ. Економічні горизонти, (1(27), 100–108. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(27).2024.298820