ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ В ТУРИЗМІ: ІНВАРІАНТНИЙ ПІДХІД
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(28).2024.304726Ключові слова:
маркетинг, туристичні підприємства, система управління, малі підприємства, управління маркетингом, інваріантний підхід, аналіз, підприємництво, дослідження ринку, ринкові нішіАнотація
Досліджено, що управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств вимагає постійного аналізу ринкових тенденцій, креативності в розробці стратегій і гнучкості у реагуванні на мінливі ринкові умови. Маркетинг і система маркетингу є такими основними явищами, що їх не можна розглядати як окрему функцію бізнесу.
Досліджено, що успіх у бізнесі визначається не стільки продуктом, який він пропонує, скільки його споживачами. За всіма визначеннями ховаються три аспекти концепції маркетингу: активний аспект; аналітичний; ідеологічний аспект
Посилання
Polinkevych O., Kaminski R. (2018). Corporate image in behavioral marketing of business entities. Innovative Marketing, vol. 14, iss. 1, pp 33-40. DOI: https://doi.org/10.21511/im.14(1).2018.04 (in English)
Chmil H. (2020). Social media marketing as a tool for promoting services of a hospitality company. Efficient Economy, vol. 8. DOI: https://doi.org/0.32702/2 307-2105-2020.8.55 (in Ukrainian)
Liudmyla Neshchadym, Inna Povorozniuk, Olha Dzhoha, Iryna Kyryliuk, Svitlana Tymchuk, Anastasiia Blahopoluchna. (2023). The Influence of Globalization Processes on the Development of the Restaurant Business of Ukraine. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development. № 45. Випуск 2. С. 183-192. https://ejournals.vdu.lt/index.php/mtsrbid/article/view/4786/2766
Fastovets O. (2022). Tourism in Ukraine in the conditions of martial law. Development of methods of management and management in transport. Vol. 3, pp. 87-97. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/rmegt_2022_3_10 (in Ukrainian)
Tymchuk S., Neshchadym L. (2023). Holistic approach to service quality: integrating product knowledge in the restaurant industry. Economics and Society. Issue 51. https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2493/2412
Neshchadym L. (2024). Marketing aspects of tourism enterprise management: ecotrends and digitalization. Economic horizons, 1 (27), 100-108. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(27).2024.298820
Khumarova N., Mykhailiuk O. (2018). Marketing policy of service promotion in the hotel business of Ukraine. Bulletin of Socio-Economic Research. № 3 (67), pp. 53-61. (in Ukrainian)
Bolotna O.V. (2013). Emotional marketing as a technology of consumers behavior administration. Efficient Economy. № 8. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2257
Svitlana Podzihun, Nataliia Maliarchuk. (2023). Features of the use of marketing communications in the field of tourism. Modern engineering and innovative technologies. № 28-01. Р. 122-128.
What is customer loyalty and how to build a long-term relationship with a customer? (2021). Available at: https://effetex.com/uk/2021/01/20/chto-takoe-loyalnost-klienta-i-kak-postroit-dolgosrochnye-otnosheniya
Shindirovsky, I. M. (2021). Trade entrepreneurship and features of its production. Bulletin of Lviv University of Trade and Economics. Economic sciences, № 62, P.75– 80.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.