ВИКОРИСТАННЯ АУДІОМАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(28).2024.305689Ключові слова:
туризм, туристична інфраструктура, нейромаркетинг, аудіомаркетинг, маркетинг, музика, аудіодизайн, звук, емоційний впливАнотація
Метою дослідження є обґрунтування значення та особливостей використання інструментів аудіомаркетингу для просування туристичних послуг у туристичній індустрії. Доведено, що музичний контент все більше інтегрується в систему маркетингових комунікацій, охоплює точки взаємодії з туристами і сприяє персоналізації аудіокомунікації. Аудіомаркетинг є важливим елементом сучасних маркетингових стратегій, а його інструменти не лише впливають на поведінку та психоемоційний стан споживачів, але й значно посилюють ефективність інших маркетингових заходів, спрямованих на отримання очікуваного результату.
Посилання
Alvino, L., Pavone, L., Abhishta, A., Robben, H. (2020). Picking Your Brains: Where and How Neuroscience Tools Can Enhance Marketing Research. Frontiers in Neuroscience, issue 14, Article 577666. doi: https://doi.org/10.3389/fnins.2020.577666
Hubareva, Yu. A. (2015). Audiomarketynh: instrumenty, perspektyvy, prohresyvnyi svitovyi dosvid. Ekonomika: realii chasu – Economics: the realities of the times, 4 (20), 65-70 [in Ukrainian].
Lowe, M. L., Loveland, K. E., Krishna, A. (2019). A quiet disquiet: anxiety and risk avoidance due to nonconscious auditory priming. Journal of Consumer Research, Vol. 46, 1, 159-179.
Lim, W. M. (2018). Demystifying neuromarketing. Journal of Business Research, 91, 205-220. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2018.05.036
Makomaska, S. (2021). Muzyka na peryferiach uwagi. Od musique d’ameublement do audiomarketingu. Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Makomaska, S (2021). Music (scape) and consumer behaviour – towards the «anatomy» of approach and avoidance. the case of contemporary shopping malls. ISCSS 2021: proceedings of 8th SWS International Scientific Conference on Social Sciences. Vienna. Austria : SGEM World Science, 313-324. doi: 10.35603/sws.iscss.va2021/s07.31
Shevy, M., Hung, K. (2013). Chapter 14: Music in television advertising and other persuasive media. 311-334. The Psychology of Music in Multimedia, 311-334.
Rodero, E., Larrea, O. (2021). Audio design in branding and advertising. New York, NY.
Knoeferle, K. M., Paus, V. C., Vossen, A. (2017). An upbeat crowd: Fast in-store music alleviates negative effects of high social density on customers' spending. Journal of Retailing, 93(4), 541-549 doi: https://doi.org/10.1016/j.jretai.2017.06.004
Liu, G., Abolhasani, M. Hang, H. (2022). Disentangling effects of subjective and objective characteristics of advertising music. European Journal of Marketing, Vol. 56, 4, 1153-1183. doi: https://doi.org/10.1108/EJM-01-2021-0017
Mas, L., Bolls, P., Rodero, E., Barreda-Ángeles, M., Churchill, A. (2021). The impact of the sonic logo’s acoustic features on orienting responses, emotions and brand personality transmission. Journal of Product & Brand Management, Vol. 30, 5, 740-753. doi: https://doi.org/10.1108/JPBM-05-2019-2370
Yi, F., Kang, J. (2019). Effect of background and foreground music on satisfaction, behavior, and emotional responses in public spaces of shopping malls. Applied Acoustics, 145, 408-419. doi: 10.1016/j.apacoust.2018.10.029
Rafajová, A. (2017). Zvuky v reklamě. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk.
Egermann, H., Fernando, N., Chuen, L., McAdams, S. (2015). Music induces universal emotion-related psychophysiological responses: Comparing Canadian listeners to Congolese Pygmies. Frontiers in Psychology, 5, Article 1341. doi: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2014.01341
Doelling, K. B., Poeppel, D. (2015). Cortical entrainment to music and its modulation by expertise. Proceedings of the National Academy of Sciences USA, 112(45), 6233-6242. doi: https://doi.org/10.1073/pnas.1508431112
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.