ВИКОРИСТАННЯ АУДІОМАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ

Автор(и)

  • Ірина Кирилюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-9814-195X
  • Оксана Литвин Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-2616-468X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(28).2024.305689

Ключові слова:

туризм, туристична інфраструктура, нейромаркетинг, аудіомаркетинг, маркетинг, музика, аудіодизайн, звук, емоційний вплив

Анотація

Метою дослідження є обґрунтування значення та особливостей використання інструментів аудіомаркетингу для просування туристичних послуг у туристичній індустрії. Доведено, що музичний контент все більше інтегрується в систему маркетингових комунікацій, охоплює точки взаємодії з туристами і сприяє персоналізації аудіокомунікації. Аудіомаркетинг є важливим елементом сучасних маркетингових стратегій, а його інструменти не лише впливають на поведінку та психоемоційний стан споживачів, але й значно посилюють ефективність інших маркетингових заходів, спрямованих на отримання очікуваного результату.

Біографії авторів

Ірина Кирилюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи

Оксана Литвин, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

доктор філософії, старший викладач кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи

Посилання

Alvino, L., Pavone, L., Abhishta, A., Robben, H. (2020). Picking Your Brains: Where and How Neuroscience Tools Can Enhance Marketing Research. Frontiers in Neuroscience, issue 14, Article 577666. doi: https://doi.org/10.3389/fnins.2020.577666

Hubareva, Yu. A. (2015). Audiomarketynh: instrumenty, perspektyvy, prohresyvnyi svitovyi dosvid. Ekonomika: realii chasu – Economics: the realities of the times, 4 (20), 65-70 [in Ukrainian].

Lowe, M. L., Loveland, K. E., Krishna, A. (2019). A quiet disquiet: anxiety and risk avoidance due to nonconscious auditory priming. Journal of Consumer Research, Vol. 46, 1, 159-179.

Lim, W. M. (2018). Demystifying neuromarketing. Journal of Business Research, 91, 205-220. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2018.05.036

Makomaska, S. (2021). Muzyka na peryferiach uwagi. Od musique d’ameublement do audiomarketingu. Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Makomaska, S (2021). Music (scape) and consumer behaviour – towards the «anatomy» of approach and avoidance. the case of contemporary shopping malls. ISCSS 2021: proceedings of 8th SWS International Scientific Conference on Social Sciences. Vienna. Austria : SGEM World Science, 313-324. doi: 10.35603/sws.iscss.va2021/s07.31

Shevy, M., Hung, K. (2013). Chapter 14: Music in television advertising and other persuasive media. 311-334. The Psychology of Music in Multimedia, 311-334.

Rodero, E., Larrea, O. (2021). Audio design in branding and advertising. New York, NY.

Knoeferle, K. M., Paus, V. C., Vossen, A. (2017). An upbeat crowd: Fast in-store music alleviates negative effects of high social density on customers' spending. Journal of Retailing, 93(4), 541-549 doi: https://doi.org/10.1016/j.jretai.2017.06.004

Liu, G., Abolhasani, M. Hang, H. (2022). Disentangling effects of subjective and objective characteristics of advertising music. European Journal of Marketing, Vol. 56, 4, 1153-1183. doi: https://doi.org/10.1108/EJM-01-2021-0017

Mas, L., Bolls, P., Rodero, E., Barreda-Ángeles, M., Churchill, A. (2021). The impact of the sonic logo’s acoustic features on orienting responses, emotions and brand personality transmission. Journal of Product & Brand Management, Vol. 30, 5, 740-753. doi: https://doi.org/10.1108/JPBM-05-2019-2370

Yi, F., Kang, J. (2019). Effect of background and foreground music on satisfaction, behavior, and emotional responses in public spaces of shopping malls. Applied Acoustics, 145, 408-419. doi: 10.1016/j.apacoust.2018.10.029

Rafajová, A. (2017). Zvuky v reklamě. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk.

Egermann, H., Fernando, N., Chuen, L., McAdams, S. (2015). Music induces universal emotion-related psychophysiological responses: Comparing Canadian listeners to Congolese Pygmies. Frontiers in Psychology, 5, Article 1341. doi: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2014.01341

Doelling, K. B., Poeppel, D. (2015). Cortical entrainment to music and its modulation by expertise. Proceedings of the National Academy of Sciences USA, 112(45), 6233-6242. doi: https://doi.org/10.1073/pnas.1508431112

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-03

Як цитувати

Кирилюк, І., & Литвин, О. (2024). ВИКОРИСТАННЯ АУДІОМАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ. Економічні горизонти, (2-3(28), 86–95. https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(28).2024.305689