ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Автор(и)

  • Андрій Бевз Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0009-0004-5034-604X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(28).2024.305695

Ключові слова:

гостинність, управління інноваціями, стратегічний розвиток, впровадження технологій, цифрова трансформація, задоволеність клієнтів, операційна ефективність, нейромаркетинг

Анотація

Стаття аналізує інновації у сфері гостинності, акцентуючи на підвищенні ефективності та задоволення клієнтів. Підкреслюється важливість адаптації до нових технологічних тенденцій для збереження конкурентоспроможності. Обговорюються цифрова трансформація в готелях, різні рівні інновацій, виклики та стратегії впровадження змін. Також зазначається необхідність поєднання традиційних цінностей гостинності з сучасними рішеннями, з особливою увагою до потенціалу штучного інтелекту в покращенні гостьового досвіду

Біографія автора

Андрій Бевз, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

аспірант кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Посилання

Colotta, I., Shi, Y., Gregory, M. (2003). Operation and performance of international manufacturing networks. International Journal of Operations & Production Management, 23(10), 1184–1206.

Peixoto, M. R., de Oliveira Paula, F., & da Silva, J. F. (2022). Factors that influence service innovation: A systematic approach and a categorization proposal. European Journal of Innovation Management.

Busulwa, R., Pickering, M., & Mao, I. (2022). Digital Transformation and Hospitality Management Competencies: Toward an Integrative Framework. International Journal of Hospitality Management, 102, 103132.

Morosan, C., & DeFranco, A. (2019). Co-creation of value using hotel interactive technologies: Examining intentions and conversion. International Journal of Contemporary Hospitality Management.

Antonopoulou, H., Halkiopoulos, C, Gkintoni, E. (2023a). Educational Neuroscience and its Contribution to Math Learning. Technium Education and Humanities Journal https://doi.org/10.47577/teh.v4i.8237

Ismajli, A., Ziberi, B., & Metushi, A. (2022). The impact of neuromarketing on consumer behaviour. Corporate Governance and Organizational Behavior Review, 6(2), 95-103. https://doi.org/10.22495/cgobrv6i2p9

Uwizeyemungu, S., Poba‐Nzaou, P., & Cantinotti, M. (2019). European hospitals’ transition toward fully electronic-based systems: do information technology security and privacy practices follow?. JMIR Medical Informatics, 7(1), e11211. https://doi.org/10.2196/11211

Madzík, P., Falát, L., Copuš, L., & Valeri, M. (2023). Digital transformation in tourism: bibliometric literature review based on machine learning approach. European Journal of Innovation Management, 26(7), 177-205. https://doi.org/10.1108/ejim-09-2022-0531

Vlachou, E., Karras, A., Karras, C., Theodorakopoulos, L., Halkiopoulos, C., & Sioutas, S. (2023). Distributed Bayesian Inference for Large-Scale IoT Systems. Big Data and Cognitive Computing, 8(1), 1. https://doi.org/10.3390/bdcc8010001

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-08

Як цитувати

Бевз, А. (2024). ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ. Економічні горизонти, (2-3(28), 102–110. https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(28).2024.305695