АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА РОЗВИТОК МОЖЛИВОСТЕЙ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(28).2024.311521Ключові слова:
цифровізація, малий та середній бізнес, економіка, інноваційний простір, інформаційна система, цифрові технології, підприємництво, інноваційні технологіїАнотація
Стаття присвячена дослідженню впливу цифровізації на розвиток можливостей малого та середнього бізнесу. Мета дослідження полягає в аналізі ключових факторів, що впливають на малий та середній бізнес у процесі цифровізації економіки. Дослідження спрямоване на виявлення, вивчення та групування цих факторів з метою розуміння їх впливу на сучасне бізнес-середовище. Цілі дослідження: проаналізувати вплив на розвиток можливостей малого та середнього бізнесу; вивчити ключові фактори, що впливають на бізнес в рамках цифровізації
Посилання
Naskali, Juhani (2018). Mapping Business Transformation in Digital Landscape: A Prescriptive Maturity Model for Small Enterprises. Communications in computer and information science. Vol. 907, Pp. 101-116. Retrieved from https://www.springerprofessional.de/en/mapping-business-transformation-in-digital-landscape-a-prescript/16029438
Flipping the switch on rural digital entrepreneurship: hearing before the Small Business Committee, United States House of Representatives, One Hundred Sixth Congress, first session, hearing held March 13, 2019. Retrieved from https://searchworks.stanford.edu/view/13284103.
Digital transformation scoreboard 2018: EU businesses go digital: opportunities, outcomes and uptake. Luxembourg: Publications Office of the European Union. (2018). Retrieved from https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/dem/monitor/scoreboard
ABE Level 3 Award in Digital Marketing Essentials for Small Businesses: Your Road to Success. New Malden: Association of Business Executives. 2017. Retrieved from https://www.abeuk.com/sites/default/files/files/ABE%20Level%203%20Award%20in%20Digital%20Marketing%20Essentials%20for%20Small%20Businesses.pdf
Richmond, W., Scott, R. & Clinton, L. (2017). The “digital divide” for rural small businesses. Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship. Vol. 19 (2). Pp. 94-104. Retrieved from https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JRME-02-2017-0006/full/html?skipTracking=true
Seleznova, H. O., & Chumak, H. M. (2022). The impact of the development of the digital economy on the competitive environment of domestic enterprises. Pidpryiemnytstvo ta innovatsii. Entrepreneurship and innovation. 25. 69–74.
Kalach, H. M., & Zub, P. V. (2021). Digitization of business processes of industrial enterprises. Ekonomika ta suspilstvo. Economy and society. URL: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/385.
Buzhymska, K. O., & Zhelikhovska, M. V. (2021). Modern trends and models of entrepreneurship development in the conditions of the digital economy. Pidpryiemnytstvo i torhivlia. Entrepreneurship and trade. 28. 15–19.
Tserkovna, A. V., Karelova, K. S. (2020). The impact of digitization on the development of small and medium-sized businesses in Ukraine. Rynkova ekonomika: suchasna teoriia i praktyka upravlinnia. Market economy: modern management theory and practice. 2 (45). 19. 328–339.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.