АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА РОЗВИТОК МОЖЛИВОСТЕЙ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Ольга Логінова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-9209-5785

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(28).2024.311521

Ключові слова:

цифровізація, малий та середній бізнес, економіка, інноваційний простір, інформаційна система, цифрові технології, підприємництво, інноваційні технології

Анотація

Стаття присвячена дослідженню впливу цифровізації на розвиток можливостей малого та середнього бізнесу. Мета дослідження полягає в аналізі ключових факторів, що впливають на малий та середній бізнес у процесі цифровізації економіки. Дослідження спрямоване на виявлення, вивчення та групування цих факторів з метою розуміння їх впливу на сучасне бізнес-середовище. Цілі дослідження: проаналізувати вплив на розвиток можливостей малого та середнього бізнесу; вивчити ключові фактори, що впливають на бізнес в рамках цифровізації

Біографія автора

Ольга Логінова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Посилання

Naskali, Juhani (2018). Mapping Business Transformation in Digital Landscape: A Prescriptive Maturity Model for Small Enterprises. Communications in computer and information science. Vol. 907, Pp. 101-116. Retrieved from https://www.springerprofessional.de/en/mapping-business-transformation-in-digital-landscape-a-prescript/16029438

Flipping the switch on rural digital entrepreneurship: hearing before the Small Business Committee, United States House of Representatives, One Hundred Sixth Congress, first session, hearing held March 13, 2019. Retrieved from https://searchworks.stanford.edu/view/13284103.

Digital transformation scoreboard 2018: EU businesses go digital: opportunities, outcomes and uptake. Luxembourg: Publications Office of the European Union. (2018). Retrieved from https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/dem/monitor/scoreboard

ABE Level 3 Award in Digital Marketing Essentials for Small Businesses: Your Road to Success. New Malden: Association of Business Executives. 2017. Retrieved from https://www.abeuk.com/sites/default/files/files/ABE%20Level%203%20Award%20in%20Digital%20Marketing%20Essentials%20for%20Small%20Businesses.pdf

Richmond, W., Scott, R. & Clinton, L. (2017). The “digital divide” for rural small businesses. Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship. Vol. 19 (2). Pp. 94-104. Retrieved from https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JRME-02-2017-0006/full/html?skipTracking=true

Seleznova, H. O., & Chumak, H. M. (2022). The impact of the development of the digital economy on the competitive environment of domestic enterprises. Pidpryiemnytstvo ta innovatsii. Entrepreneurship and innovation. 25. 69–74.

Kalach, H. M., & Zub, P. V. (2021). Digitization of business processes of industrial enterprises. Ekonomika ta suspilstvo. Economy and society. URL: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/385.

Buzhymska, K. O., & Zhelikhovska, M. V. (2021). Modern trends and models of entrepreneurship development in the conditions of the digital economy. Pidpryiemnytstvo i torhivlia. Entrepreneurship and trade. 28. 15–19.

Tserkovna, A. V., Karelova, K. S. (2020). The impact of digitization on the development of small and medium-sized businesses in Ukraine. Rynkova ekonomika: suchasna teoriia i praktyka upravlinnia. Market economy: modern management theory and practice. 2 (45). 19. 328–339.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-14

Як цитувати

Логінова, О. (2024). АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА РОЗВИТОК МОЖЛИВОСТЕЙ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ. Економічні горизонти, (2-3(28), 259–265. https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(28).2024.311521

Номер

Розділ

Частина 2