РОЗКРИТТЯ ЗМІСТУ ЦИФРОВИХ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ: АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕНЬ ЗА ОСТАННІ П’ЯТЬ РОКІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.313611

Ключові слова:

цифрова трансформація, цифровізація, стратегічний менеджмент, інновації, бібліометрія, цифрова технологія, стратегія, бізнес

Анотація

У статті здійснено комплексний бібліометричний аналіз публікацій з колекції Web of Science, що стосуються цифрових стратегій бізнесу за останні роки. Отримані дані вказують на зростаючий інтерес до цієї теми, поширення дослідницької співпраці та суттєву інтернаціоналізацію дослідницького середовища в цій сфері знань. Центральними темами сучасних досліджень щодо цифрових бізнес-стратегій є впровадження (результативність) бізнесу, визнання інноваційної сутності змін та необхідності інновацій, акцент на важливості маркетингу та можливості цифрової трансформації для малого та середнього бізнесу

Біографія автора

Чжен Сеньфен, Сумський державний університет

магістрант кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування.

Науковий керівник: Інна Коблянська, к.е.н., доцент кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування Сумського державного університету.

Посилання

Koblianska, I., Varakin, D., Pihul, O., Somushkin, V., & Glukh, V. (2023). Review of scientific literature on BPM concept in social sciences. Problems and Perspectives in Management, 21(3), 84–99. https://doi.org/10.21511/ppm.21(3).2023.07

Bouwdad, A., & Lafraxo, Y. (2024a). Digital transformation and business model in management & business research: An overview and future perspectives. Journal of Autonomous Intelligence, 7(3). https://doi.org/10.32629/jai.v7i3.1257

Candraningrat, Primasari, N. S., & Wasik, Z. (2024). An Overview and Framework for a Marketing Viewpoint on Digital Business Models. Journal of Managerial Sciences and Studies, 2(1), Article 1. https://doi.org/10.61160/jomss.v2i1.36

Kumar, D. P., Sharma, D. S., & Bhoj, D. J. (2023). A Comparative Study of Traditional Business Models with Emergent Digital Business Models in The Post-Covid Era- A Conceptual Study, Gateway International Journal of Innovative Research, Volume 2, Issue 4, 20-42.

Bouwdad, A., & Lafraxo, Y. (2024b). Original Research Article Digital transformation and business model in management & business research: An overview and future perspectives. Journal of Autonomous Intelligence, 7, 1–20. https://doi.org/10.32629/jai.v7i3.1257

Ben Hamida, M. (2024). Towards a Holistic Framework of Digital Strategy:A Systematic Literature Review (SSRN Scholarly Paper 4711090). https://doi.org/10.2139/ssrn.4711090

Wu, J., Qu, X., Sheng, L., & Chu, W. (2024). Uncovering the dynamics of enterprises digital transformation research: A comparative review on literature before and after the COVID-19 pandemic. Heliyon, 10(5), e26986. https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e26986

Joel, O. S., Oyewole, A. T., Odunaiya, O. G., Soyombo, O. T., Joel, O. S., Oyewole, A. T., Odunaiya, O. G., & Soyombo, O. T. (2024). The impact of digital transformation on business development strategies: Trends, challenges, and opportunities analyzed. World Journal of Advanced Research and Reviews, 21(3), Article 3. https://doi.org/10.30574/wjarr.2024.21.3.0706

Wisnujati, N. S., Kamal, M., & Sangadji, S. S. (2024). Metaverse Integration in Business: Strategies for Competitive Advantage. Aurora: Journal of Emerging Business Paradigms, 1(1), Article 1.

Xu, J., Naseer, H., Maynard, S., & Filippou, J. (2024). Using Analytical Information for Digital Business Transformation through DataOps: A Review and Conceptual Framework. Australasian Journal of Information Systems, 28. https://doi.org/10.3127/ajis.v28.4215

Veithzal, A. P., & Rony, Z. T. (2024). Analysis of Implementing Digital Leadership Within Organizations. Dinasti International Journal of Digital Business Management, 5(2), 303–316. https://doi.org/10.31933/dijdbm.v5i2.2230

Coskun-Setirek, A., Carmela Annosi, M., Hurst, W., Dolfsma, W., & Tekinerdogan, B. (2024). Architecture and Governance of Digital Business Ecosystems: A Systematic Literature Review. Information Systems Management, 41(1), 58–90. https://doi.org/10.1080/10580530.2023.2194063

Nadeak, T., Rahayu, A., & Hendrayati, H. (2024). Innovative Marketing Strategies in the Digital Era: Systematic Literature Review Analysis. West Science Social and Humanities Studies, 2(01), Article 01. https://doi.org/10.58812/wsshs.v2i01.549

Odeyemi Olubusola, Noluthando Zamanjomane Mhlongo, Titilola Falaiye, Adeola Olusola Ajayi-Nifise, & Ebere Rosita Daraojimba. (2024). Digital transformation in business development: A comparative review of USA and Africa. World Journal of Advanced Research and Reviews, 21(2), 1958–1968. https://doi.org/10.30574/wjarr.2024.21.2.0443

Raji, M. A., Olodo, H. B., Oke, T. T., Addy, W. A., Ofodile, O. C., & Oyewole, A. T. (2024). The digital transformation of SMEs: a comparative review between the USA and Africa. International Journal of Management & Entrepreneurship Research, 6(3), Article 3. https://doi.org/10.51594/ijmer.v6i3.884

Liu, H., & Pan, W. (2024). A comprehensive literature review of the digital business ecosystem and digital business model with comparison in China, Japan and South Korea. Asia Pacific Business Review, 0(0), 1–25. https://doi.org/10.1080/13602381.2024.2321198

Aria, M., Misuraca, M., & Spano, M. (2020). Mapping the Evolution of Social Research and Data Science on 30 Years of Social Indicators Research. Social Indicators Research, 1–29

Aria, M., & Cuccurullo, C. (2016). Bibliometrix R Package: An R-Tool for Comprehensive Science Mapping Analysis. http://www.bibliometrix.org/

Aria, M., & Cuccurullo, C. (2017). bibliometrix: An R-tool for comprehensive science mapping analysis. Journal of Informetrics, 11(4), 959–975.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-21

Як цитувати

Сеньфен, Ч. (2024). РОЗКРИТТЯ ЗМІСТУ ЦИФРОВИХ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ: АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕНЬ ЗА ОСТАННІ П’ЯТЬ РОКІВ. Економічні горизонти, (4(29), 21–35. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.313611