ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ ЯК ТУРИСТИЧНА ДЕСТИНАЦІЯ: АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ПРИВАБЛИВОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ЄС

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.316312

Ключові слова:

міжнародний туризм, індустрія туризму, ЄС, COVID-19, туризм, туристична дестинація, туристичні потоки, конкурентоспроможність, екологічна стійкість, цифрові технології

Анотація

Узагальнено чинники, що підвищують привабливість ЄС як туристичної дестинації: культурна й історична спадщина, різноманітність природних ландшафтів, інфраструктура, економічна доступність, Бренд Європи. Обґрунтовано стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичної галузі ЄС, зокрема маркетингові кампанії, брендинг і ребрендінг туристичних дестинацій, спрощення візових процедур, диверсифікація туристичних продуктів, а також впровадження цифрових технологій та інновацій. У майбутньому екологічна стійкість, цифрові технології повинні стати ключовими у просуванні туристичних продуктів в ЄС

Біографії авторів

Ірина Ломачинська, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

доктор економічних наук, професор

Олеся Андрущенко, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

кандидат економічних наук, доцент

Сергій Арестов, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

Rita, P. (2000). Tourism in the European Union. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 12, 434-436. DOI: 10.1108/09596110010347374.

Medová, N., Macková, L., Harmacek, J. (2021). The impact of COVID-19 on hospitality industry in Greece and its treasured Santorini Island. Sustainability, 13(14). Retrieved from: https://doi.org/10.3390/su13147906

Parfinenko, A., Yevtushenko, O., Panova, I., Podlepina, P., Onatskyi, M. (2022). International Tourism as a Tool of European Integration Within Eastern European Countries. Problemy Ekorozwoju, 17, 186-196. DOI: https://doi.org/10.35784/pe.2022.2.20

Krupskyi, O., Samoilenko, A., Komarova, A., Morozov, M. (2019). Tendentsii rozvytku mizhnarodnoho turyzmu [International tourism development trends]. Economic scope, 149, 29-34. Retrieved from: https://doi.org/10.32782/2224-6282/149-4

Chitadze, N. (2019). International Tourism and its Impact on World Politics and World Economy. Journal of Social Sciences, volume 8, issue 2. Retrieved from: https://core.ac.uk/download/578408299.pdf

World Tourism Organization (2024). Statistics of tourism. UN Tourism. Bringing the world closer. Available at: https://www.unwto.org/statistics

Eurostat (2024). Trips by detailed country/world region of main destination. Retrieved from: https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/tour_dem_ttw/default/table?lang=en&category=tour.tour_dem.tour_dem_tt

Eurostat (2024). Expenditure by detailed country/world region of the main destination of the trip destination. Retrieved from: https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/tour_dem_extotw/default/table?lang=en&category=tour.tour_dem.tour_dem_ex

SchengenVisaInfo (2024). The Top 10 Most Visited Countries in Europe. Retrieved from: https://schengeninsuranceinfo.com/travel-guide/top-10-most-visited-european-countries/

Eurostat (2024). Tourism statistics – characteristics of tourism trip. Retrieved from: https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Tourism_statistics_-_characteristics_of_tourism_trips

Dzhyndzhoian, V. Sharutenko, K. (2021). Rozvytok mizhnarodnoho turyzmu u yevropeiskomu turystychnomu rehioni [Development of international tourism in the european tourist regio]. Efektyvna ekonomika, vol. 7. DOI: 10.32702/2307-2105-2021.7.4

Eurostat (2024). Trips by purpose. Retrieved from: https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/tour_dem_ttpur__custom_13121931/default/table?lang=en

Harmatyuk, O. (2021). Vykorystannia didzhytal-marketynhu u kompleksi prosuvannia [The use of digital marketing in the promotion complex]. Economy and society, 25. Retrieved from: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/233/223.

European Commission (2024). Overview of EU tourism policy. Internal Market, Industry, Entrepreneurship and SMEs. Retrieved from: https://single-market-economy.ec.europa.eu/sectors/tourism/policy-overview_en

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-05

Як цитувати

Ломачинська, І., Андрущенко, О., & Арестов, С. (2024). ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ ЯК ТУРИСТИЧНА ДЕСТИНАЦІЯ: АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ПРИВАБЛИВОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ЄС. Економічні горизонти, (4(29), 134–144. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.316312