ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ ЯК ТУРИСТИЧНА ДЕСТИНАЦІЯ: АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ПРИВАБЛИВОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ЄС
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.316312Ключові слова:
міжнародний туризм, індустрія туризму, ЄС, COVID-19, туризм, туристична дестинація, туристичні потоки, конкурентоспроможність, екологічна стійкість, цифрові технологіїАнотація
Узагальнено чинники, що підвищують привабливість ЄС як туристичної дестинації: культурна й історична спадщина, різноманітність природних ландшафтів, інфраструктура, економічна доступність, Бренд Європи. Обґрунтовано стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичної галузі ЄС, зокрема маркетингові кампанії, брендинг і ребрендінг туристичних дестинацій, спрощення візових процедур, диверсифікація туристичних продуктів, а також впровадження цифрових технологій та інновацій. У майбутньому екологічна стійкість, цифрові технології повинні стати ключовими у просуванні туристичних продуктів в ЄС
Посилання
Rita, P. (2000). Tourism in the European Union. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 12, 434-436. DOI: 10.1108/09596110010347374.
Medová, N., Macková, L., Harmacek, J. (2021). The impact of COVID-19 on hospitality industry in Greece and its treasured Santorini Island. Sustainability, 13(14). Retrieved from: https://doi.org/10.3390/su13147906
Parfinenko, A., Yevtushenko, O., Panova, I., Podlepina, P., Onatskyi, M. (2022). International Tourism as a Tool of European Integration Within Eastern European Countries. Problemy Ekorozwoju, 17, 186-196. DOI: https://doi.org/10.35784/pe.2022.2.20
Krupskyi, O., Samoilenko, A., Komarova, A., Morozov, M. (2019). Tendentsii rozvytku mizhnarodnoho turyzmu [International tourism development trends]. Economic scope, 149, 29-34. Retrieved from: https://doi.org/10.32782/2224-6282/149-4
Chitadze, N. (2019). International Tourism and its Impact on World Politics and World Economy. Journal of Social Sciences, volume 8, issue 2. Retrieved from: https://core.ac.uk/download/578408299.pdf
World Tourism Organization (2024). Statistics of tourism. UN Tourism. Bringing the world closer. Available at: https://www.unwto.org/statistics
Eurostat (2024). Trips by detailed country/world region of main destination. Retrieved from: https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/tour_dem_ttw/default/table?lang=en&category=tour.tour_dem.tour_dem_tt
Eurostat (2024). Expenditure by detailed country/world region of the main destination of the trip destination. Retrieved from: https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/tour_dem_extotw/default/table?lang=en&category=tour.tour_dem.tour_dem_ex
SchengenVisaInfo (2024). The Top 10 Most Visited Countries in Europe. Retrieved from: https://schengeninsuranceinfo.com/travel-guide/top-10-most-visited-european-countries/
Eurostat (2024). Tourism statistics – characteristics of tourism trip. Retrieved from: https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Tourism_statistics_-_characteristics_of_tourism_trips
Dzhyndzhoian, V. Sharutenko, K. (2021). Rozvytok mizhnarodnoho turyzmu u yevropeiskomu turystychnomu rehioni [Development of international tourism in the european tourist regio]. Efektyvna ekonomika, vol. 7. DOI: 10.32702/2307-2105-2021.7.4
Eurostat (2024). Trips by purpose. Retrieved from: https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/tour_dem_ttpur__custom_13121931/default/table?lang=en
Harmatyuk, O. (2021). Vykorystannia didzhytal-marketynhu u kompleksi prosuvannia [The use of digital marketing in the promotion complex]. Economy and society, 25. Retrieved from: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/233/223.
European Commission (2024). Overview of EU tourism policy. Internal Market, Industry, Entrepreneurship and SMEs. Retrieved from: https://single-market-economy.ec.europa.eu/sectors/tourism/policy-overview_en
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Ірина Ломачинська, Олеся Андрущенко, Сергій Арестов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.