ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ПІДПРИЄМСТВ В ПРОЦЕСІ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ КРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.317112Ключові слова:
бізнес, підприємства, бізнес-модель, економіка, сталий розвиток, цифровізація, економічна система, трансформаціяАнотація
У статті розглядається процес формування бізнес-моделей підприємств в процесі діджиталізації України. Досліджено, як сучасні цифрові технології та електронні комунікації впливають на економічну систему підприємств та змінюють традиційні бізнес-моделі. Проаналізовано сучасну діяльність підприємств та визначено її відмінність та особливість ведення у важких економічних умовах. На основі проведеного аналізу запропоновано алгоритм формування бізнес-моделей на підприємствах. Доведено, що розвиток цифрової економіки передбачає впровадження цифрових технологій, продуктів і послуг
Посилання
Concept of development of the digital economy and society of Ukraine for 2022-2026. Retrived from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/67-2018-%D1%80#n13
Top 10 Digital Business Models for Online Companies [Examples]. DevriX. Retrived from https://devrix.com/tutorial/top-10-digital-business-models-online-companies-examples/
Ivanchenko N. O., Kudrytska Zh. V. (2020). Business models in conditions of digital transformations. Retrived from http://econ.vernadskyjournals.in.ua/journals/2020/31_70_3/31_70_3_2/33.pdf
Chmyl G. L. (2021) Digitization of the activities of consumer market entities: opportunities and threats. Bulletin of the KHNU named after V.N. Karazina «International relations, Economics, Local history, Tourism», (13), рр. 124-134.
Rudenko M. V. (2018). Digitization of the economy: new opportunities and prospects. Economy and the state. (11). рр. 61-65.
Kraus N. M., Kraus K. M. (2018). Digitization in conditions of institutional transformation of the economy: basic components and tools of digital technologies. Intelligence XXI. (1). рр. 211-214.
Lazebnyk L.L., Voitenko V.O. (2020). Information infrastructure in the digitalization of the enterprise's business processes. Scientific Bulletin of the International Humanitarian University, (42), рр. 18-22.
Lutay L., Pacheva N. (2023). Modern marketing trends in project management. Economic horizons. Vol. 2 (24). P. 157-164.
Povorozniuk I., Dzhoha O., Neshchadym L., Kyryliuk I., Tymchuk S, Blahopoluchna A. (2023). The Influence of Globalization Processes on the Development of the Restaurant Business of Ukraine. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development. № 45. Випуск 2. С. 183-192.
Neshchadym L. M., Tymchuk S. V. (2022). Automation of business processes of hospitality industry enterprises as a factor in improving economic efficiency. Economy and society. Issue №. 36.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.