ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ SAAS-ІНСТРУМЕНТІВ ТА ІНШИХ НА БАЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В КОМПЛЕКСІ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ІКТ-ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Володимир Марциновський Київський національний університет технологій та дизайну, Україна https://orcid.org/0009-0001-3992-7239

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.317198

Ключові слова:

штучний інтелект, інтегровані маркетингові комунікації, комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій, ефективність маркетингу, цифрові маркетингові технології, аналіз даних у маркетингу, маркетингові інновації, Chat GPT

Анотація

Метою дослідження є визначення найбільш популярних ШІ-інструментів для КІМК ІКТ-підприємств з оцінкою результативності. Методологією проведення роботи є методи аналізу та синтезу; порівняння та узагальнення; емпіричний метод (опитування). Підтверджено, що використання інструментів ШІ має найбільший вплив на результативність КІМК, відібрано 200 найбільш розповсюджених інструментів ШІ, здійснено оцінку їхньої результативності на базі ІКТ-підприємств.

Біографія автора

Володимир Марциновський, Київський національний університет технологій та дизайну

аспірант кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну, освітня програма «075 Маркетинг»

Посилання

Asi, L., Mojjada, H., Prasanna, M., & Deepika, Y. (2023). A study on artificial intelligence in marketing. International Journal for Multidisciplinary Research, 5(3), 1–12.

Baltezarevic, R. (2023, March). The role of artificial intelligence in digital marketing. International Science and Art Research. Conference: 5th International Palandoken Scientific Studies Congress, Erzurum, Turkey, 605–610.

Gates, B. (2023, March 21). The age of AI has begun. Gates Notes. URL: https://www.gatesnotes.com/The-Age-of-AI-Has-Begun

Practina. (2023, July 8). How ChatGPT and AI marketing tools are transforming digital marketing. Practina. URL: https://www.practina.com/how-chatgpt-and-ai-marketing-tools-are-transforming-digital-marketing

Melara, A. (2023, May 10). Unleashing the potential of ChatGPT and AI in your marketing strategy. Smart Bug. URL: https://www.smartbugmedia.com/blog/chatgpt-and-ai-marketing-strategy

Aivia. (2023, April 13). Revolutionizing marketing with AI: The role of ChatGPT. Aivia. URL: https://www.aivia.ai/blog-detail/revolutionizing-marketing-ai-role-chatgpt

Yevchenko, V. V., & Tereniak, L. V. (2022). The role of information provision and the impact of artificial intelligence on marketing decision-making. Visnyk KhNTU, 2(81), 118–123.

Korsunova, K. Y. (2022). Artificial intelligence in market research and the launch of advertising campaigns: Effective methods and ethical aspects for international marketing. Visnyk Skhidnoukrainskoho Natsionalnoho Universytetu im. Volodymyra Dalia, 6(276), 13–19.

Kuzomko, V. M., & Repnikova, I. P. (2017). The use of artificial intelligence in digital marketing. Infrastruktura Rynku, 17, 112–118.

Martsynovskyi, V. V. (2023). Aktualizatsiia pidkhodiv u doslidzhenni «kompleksu intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii». Formuvannia Rynkovykh Vidnosyn v Ukraini, 2(261), 37–44.

Martsynovskyi, V. V. (2023). The use of SAAS-based and other artificial intelligence tools to improve the effectiveness of integrated marketing communications. Formuvannia Rynkovykh Vidnosyn v Ukraini, 11(270), 74–91.

Martsynovskyi, V. V. (2023). A review of the competitive environment of the Ukrainian ICT market. Formuvannia Rynkovykh Vidnosyn v Ukraini, 9(268), 49–69.

Skryhun, N. P., Rozumei, S. B., & Molin, N. O. (2022, June 1). Online and offline tools in the system of integrated marketing communications. Marketing i Tsyfrovi Tekhnolohii, 2(6), 49–61. https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/199/156

Taranenko, I. V., Mishustina, T. S., & Yaremenko, S. S. (2021). Strategic innovation orientations of marketing communication activities of enterprises in the EU and Ukraine. Nobelivskyi Visnyk, 1(14), 92–106.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-18

Як цитувати

Марциновський, В. (2024). ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ SAAS-ІНСТРУМЕНТІВ ТА ІНШИХ НА БАЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В КОМПЛЕКСІ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ІКТ-ПІДПРИЄМСТВ. Економічні горизонти, (4(29), 190–204. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.317198