ЗНАЧЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ДОСЛІДЖЕННІ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

Автор(и)

  • Наталія Барвінок Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-6661-4780
  • Максим Барвінок Уманський ліцей №1 Уманської міської ради Черкаської області, Україна https://orcid.org/0000-0003-1761-3199

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(28).2024.317199

Ключові слова:

інформаційні технології, індустрія гостинності, підприємства індустрії гостинності, маркетингове середовище, маркетингове дослідження, цифрові системи в індустрії гостинності, цифрові інструменти в індустрії гостинності

Анотація

У статті аналізуються сучасні інформаційні технології (ІТ) в дослідженні маркетингового середовища у сфері гостинності. Вони забезпечують підприємства інструментами для підвищення ефективності, персоналізації та адаптивності. Використання цифрових платформ, таких як соціальні медіа, CRM-системи, мобільні додатки, аналітика великих даних та штучний інтелект, сприяє створенню цільових кампаній, аналізу поведінки споживачів і вдосконаленню послуг. Інтегровані системи автоматизують бронювання, адаптують пропозиції до потреб клієнтів, а алгоритми даних прогнозують ринкові тенденції. Незважаючи на виклики, ІТ підвищують конкурентоспроможність підприємств

Біографії авторів

Наталія Барвінок, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

доктор філософі, викладач кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи

Максим Барвінок, Уманський ліцей №1 Уманської міської ради Черкаської області

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Посилання

Karpenko, N.V., Ivannikova, M.M. (2021). Digital marketing technologies for small and medium enterprises. Ekonomichnyi visnyk NTUU "KPI", (18). URL: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10940. [in Ukrainian].

Vytvytska, O., Suvorova, S., Koriuhin, A. (2022). Vplyv tsyfrovoho marketynhu na rozvytok pidpryiemnytstva v umovakh viiny. Ekonomika ta suspilstvo, (40). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-66. [in Ukrainian].

Bohashko, O.L. (2021). Vykorystannia suchasnykh tsyfrovykh tekhnolohii u marketynhu. In Voitovych, S.Ya. (Ed.), Aktualni problemy marketynhovoho menedzhmentu v umovakh innovatsiinoho rozvytku ekonomiky: Materialy VIII Mizhnarodnoi nauk.-prakt. konf. zdobuvachiv ta molodykh vchenykh (pp. 309–311). Lutsk: IVV Lutskoho NTU. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13599 [in Ukrainian].

Bohashko, O.L. (2019). Perspektyvy rozvytku internet-marketynhu v umovakh stanovlennia informatsiinoho suspilstva. In Voitovych, S.Ya. (Ed.), Marketynh v umovakh rozvytku tsyfrovykh tekhnolohii: Materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii (pp. 17–19). Lutsk: IVV Lutskoho NTU. [in Ukrainian].

Pakhucha, E.V., Afanasieva, O.P., Kulish, H.O. (2024). Tsyfrovi tekhnolohii v marketynhovii diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv: napriam zabezpechennia stiikosti biznesu. Investytsii: praktyka ta dosvid, (12), 155–161. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/60157. [in Ukrainian].

Yeremenko, Yu.A. (2017). Instrumentarii realizatsii marketynhovykh internettekhnolohii v biznesi. Modeli, systemy, merezhi v ekonomitsi, tekhnitsi, pryrodi i suspilstvi, (3(23)), 41–50. [in Ukrainian].

Neshchadym, L., Tymchuk, S. (2022). Avtomatyzatsiia biznes-protsesiv pidpryiemstv industrii hostynnosti yak chynnyk pidvyshchennia ekonomichnoi efektyvnosti. Ekonomika ta suspilstvo, (36). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-36-38. [in Ukrainian].

Hrosul, V., Balatska, N. (2020). Digital-marketynh yak diievyi instrument antykryzovoho rozvytku pidpryiemstva restorannoho biznesu v period pandemii ta yii retsesii. Pidpryiemnytstvo ta innovatsii, (11–2), 7–12. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/11.20. [in Ukrainian].

Boiko, V.O., Lizon, D.H. (2021). Vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii pry nadanni posluh u restorannomu biznesi. In Varnavska, I. (Ed.), Filosofski obrii sohodennia: Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia (18 lystopada 2021 r.) (pp. 9–10). Kherson: HDAEU. [in Ukrainian].

Shevchuk, B., Nesterchuk, I. (2020). Analiz mozhlyvostei interaktyvnykh kart, stvorenykh na bazi HIS, dlia potreb turyzmu v Ukraini. Tavriiskyi naukovyi visnyk, (3), 147–154. DOI: https://doi.org/10.32851/2708-0366/2020.3.18.[in Ukrainian].

Barvinok, M.V. (2018). Informatsiini tekhnolohii, yikh vplyv na rozvytok sfery posluh v turyzmi. In Suchasni problemy i perspektyvy ekonomichnoi dynamiky: materialy V Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv (Umanskyi Natsionalnyi Universytet, 31 zhovtnia – 1 lystopada 2018 r.) (pp. 250–253). Uman: Vydavnychyi tsentr "Vizavi". URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/6789/8584/3/Econ_din.pdf#page=250 (data zvernennia: 18.10.2024). [in Ukrainian].

Hudz, Yu., Karpenko, V. (2023). Pest-analiz v systemi marketynhovoho analizu ahrarnykh pidpryiemstv. Ekonomichni nauky. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, (3). DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-40. [in Ukrainian].

Krykavskyi, Ye.V. (2014). Marketynhovyi menedzhment: navchalnyi posibnyk. Lviv, 380 s. [in Ukrainian].

Shevchenko, A., Levkovska, T., Khaidarova, T. (2023). Vplyv tsyfrovykh tekhnolohii na rozvytok marketynhovykh doslidzhen. Naukovi innovatsii ta peredovi tekhnolohii, (5(19)). [in Ukrainian].

Bohdanov, V. (2023). Etapy formuvannia marketynhovoi stratehii IT-pidpryiemstv. Ekonomika ta suspilstvo, (58). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-56. [in Ukrainian].

Barvinok, N.V., Barvinok, M.V. (2022). Rol innovatsiinykh tekhnolohii marketynhu v turyzmi. In Biznes-analityka v upravlinni zovnishnoekonomichnoiu diialnistiu: materialy IX Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (Kyiv, 17 bereznia 2022 r.) (pp. 68–73). Kyiv: Interservis. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14776. [in Ukrainian].

Ohliad krashchykh instrumentiv NPS-opytuvan u 2024 rotsi. URL: https://sendpulse.ua/blog/nps-survey-tools. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-30

Як цитувати

Барвінок, Н., & Барвінок, М. (2024). ЗНАЧЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ДОСЛІДЖЕННІ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Економічні горизонти, (2-3(28), 302–312. https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(28).2024.317199

Номер

Розділ

Частина 2